זה משהו שהיה לי על הלב ..

לבד בעולם …

07/02/2014 621 צפיות 6 תגובות
זה משהו שהיה לי על הלב ..

שכל אחד מוצא את החברים הטובים שלו האמיתיים שלו ורק לי אין מישהו או מישהי שאני באמת סומכת עליו.. יש לי כל כך הרבה חברים אבל חבר טוב או חברה טובה? אין לי בכלל אין אפילו לא אחד. שאני צריכה מישהו? גם אז אין לי אף אחד. ששואלים אותי מי החברה הכי טובה שלך? אין לי מה לענות… יש לי מלא חברות אבל אף אחת מהן לא דואגת לי לאף אחת מהן לא אכפת ממני. אני פשוט לבד בעולם הזה. המצאתי תירוץ כזה לעצמי בכל פעם שיש משהו או שמתחלקים לזוגות בכיתה או בפורים שכולם מתחפשים ביחד אני אומרת אני אוהבת להיות לבד… זה מבחירה… אבל באמת? זה לא, גם אני רוצה חברה טובה אבל אף פעם לא היה לי אז תמיד העמדתי פנים ועד היום אני אמשיך להעמיד פנים שהכל בסדר גם אם לא ..


תגובות (6)

אני מבינה אותך… כולכך מבינה אותך…
היתה לי אותה בעיה לפני כמה חודשים…
הייתי היחידה בכיתה שתמיד היתה לבד ותמיד היתה לי תחושה שכולם שונאים אותי…
ואני לא יכולה לתאר כמה כאב לי בגלל זה.
אבל בסופו של דבר זה עובר ובסופו של דבר מצאתי את האנשים שהיה להם אכפת ממני.
ואחרי שדיברתי איתם לא היה לי עוד אכפת מה אנשים אחרים חושבים עליי.
אני בטוחה שגם את תמצאי את החברים שלך…
ואני מבטיחה לך שאז תוכלי להשתחרר מהתחושה הזאת… :)

07/02/2014 14:28

זה כול כך עצוב. כואב לי לשמוע את זה….
וגם כואבת לי הבטן….

07/02/2014 15:09

בטן… בטן… בטן… -הד-

07/02/2014 15:09

שיר יפהפייה. אהבתי מאוד מאוד! -5-

07/02/2014 15:09

אני ממש מבינה אותך! הייתה לי בעיה דומה (שאני לא אפרט עליה. אני גם לא רוצה להתחיל לכתוב דברים עליה פה אבל אם את רוצה עזרה, אני פה!)
הסיפור ממש יפה!

07/02/2014 15:11

אני כל כך מבינה אותך,
ואני בטוחה שבין כל החברות שלך יש אחת שבאמת אמיתית וכשתגלי מי זאת תנסי להתחבר אליה, וגם אם לא לפחות יש לך חברות.
אני כרגע בידיוק כמוך, היה לי חברה הכי טובה והיא השתנתה והתרחקנו.
לא תמיד צריך bff לפעמים זה כיף גם כשאין ואני בטוחה שקשה לך כי גם לי היה אבל זה יעבור זה תקופה קשה את תמצאי את החברה הכי טובה שלך פשוט יקח לך זמן להבין מי זאת כי יכול להיות שהיא פשוט תמיד הייתה מולך ואפילו לא שמת לב.
בקיצור אם את צריכה עזרה אני פה כדי לעזור :)

07/02/2014 15:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך