lizza.nort
הליז חזרה לקצת, אז היי. ידידים שלי אהבו את האחד הזה למרות שהוא סתמי-משהו, אז שיהיה. הרבה זמן, הרבה זמן... ד"א, מה הסיכוי מישהו אומר לי מה זה סיפור מהקופסא?

להחליף טעויות בכבשים

lizza.nort 11/06/2015 802 צפיות 6 תגובות
הליז חזרה לקצת, אז היי. ידידים שלי אהבו את האחד הזה למרות שהוא סתמי-משהו, אז שיהיה. הרבה זמן, הרבה זמן... ד"א, מה הסיכוי מישהו אומר לי מה זה סיפור מהקופסא?

בהיתי בה ישנה. עיני חקרו בדממה את קווי המתאר העדינים שלה, שהתערפלו בתוך סערת שמיכות בצבע כחול אפרפר.
באשר אלי, אני לא יכולתי להירדם. הזמן עבר לאט, מענה אותי בצורה הכי נוראית שאי פעם סבלתי. "את ערה?" אני לוחש מדי פעם ופעם, והיא אינה מגיבה.
החזה שלה עולה ויורד ומדי פעם היא מתהפכת. אני מקווה שתתעורר בכל תנועה הכי קטנה, אך היא נותרת ישנה.
השעון- הוא אומר שעברו רק חמש עשרה דקות.
הראש שלי- הוא נשבע בכל היקר לו, עברו לפחות שעתיים.
הגוף שלה- הוא מביט בי ולועג לחולשותיי.
אני נשכב על הצד ומחבק אותה בעדינות, שואף את הניחוח שלה עמוק לתוכי ועוטף אותה בזרועותיי. היא לא מתנגדת כשאני מקשיב לפעימות ליבה.
זה מרגיש כאילו היא רוצה לברוח, לא בגללי. יש המון מפלצות לחקור, יצורים שלא רואים אור יום, שדים ודרקונים להילחם בהם בעוז והיא מסוג האנשים שמוכנים לצאת לקרב.
אבל לא, אני לא יכול להרשות את זה. אני לא יכול לתת לה ללכת ולגווע בים של חשכה. אני הגיבור שלה, כך אני אומר לעצמי שוב ושוב, אני צריך להציל אותה. אם החשיכה היא ההוריקן שלנו, אני אהיה העוגן גם אם זה אומר שאשקע. רק תחזיקי את החבל חזק, הייתי אומר לה, תחזיקי אותו חזק ותני לי להציל אותך.
אני שומע צרצרים מחוץ לחלון, הם מציפים את העיר הדוממת בדמעותיהם. אני רואה אותה, והיא קופצת לתוך ההצפה להציל את הצרצרים הטובעים. היא שוחה חזרה למקום מבטחים וכל נשיקה שלה מלוחה מדמעות שלא שייכות לה. אני לא יכול לתת לה לעשות את זה, לקפוץ למים האלו, לקפוא, לצאת ולקפוא מחדש ובשביל מה? בשביל האשמים?
למה את לא יכולה לזרוח לנצח? למה את חייבת לבעור ולבעור עד שתתכלי? הרי אני רק טעות, את יודעת שזה כל מה שאני, אני אוסף גדוש בטעויות ומה נותר לי אחרי שתטבעי בדמעות צרצרים? למצוא את הגופה ולהטביע אותה בדמעותי שלי?
אני מוכן לא לישון הלילה. אני אשמור עליך מלשמור על כל השאר, אני אשמור שתבערי לפחות עוד לילה אחד.
יום אחד אני אמצע דרך להפוך טעויות לכבשים, אני מבטיח לך, ותוכלי לספור אותי עד שתירדמי.
בחלום שלך אני אתן לך חבל, ואת תחזיקי בו חזק. אני אהיה לך לעוגן.
אבל כרגע, אני פשוט אבהה בך בוערת לילה נוסף.

מבוסס ברובו על שיר של פאניק.


תגובות (6)

אוקיי

12/06/2015 10:47

אוקיי ליזי שלי, ההתחלה התהימה והפעימה אותי כך גם חלק מבסוף. השאר הרגשתי שאעבדת את עצמיך והעברת מחשבות משולבות במטפורות ולקורא מהצד זה לא נקלט טוב אלא אם זה מזכיר לו משהו מעצמו. שמחה שחזרת

12/06/2015 10:48

    אני שמחה שאהבת את ההתחלה והסוף. באשר לאמצע, אני מניחה שאת צודקת למרות שאני חושבת שהדובר לא במצב טוב מספיק בראש שלו כדי באמת להעביר משהו שיקלט. אני חושבת שכן צריך [בקטע המסויים הזה] שתהיה חומה כזו של בלבול בין הקורא לדובר, כי הוא שקוע בעולם האפרורי שלו יותר מדי, כל כך הרבה שזה נעשה לא בריא ולא ברור. זו אחת התוצאות של אינסומניה, והדובר הוא אינסומני, הוא לא מצליח להירדם והזמן שעובר מתעלל בו כי הוא פשוט לא מסוגל לעצום עין, אז הוא נזרק ממחשבה אחת לאחרת והמסננים בראש שלו מפסיקים לעבוד.
    בכל אופן, אני אנסה לעבור על זה שוב ואולי אני אצליח יותר לחבר את הקורא לשם. אני מקווה שזה יצליח, תודה על התגובה.

    12/06/2015 13:04

היי ליזה! D=
כמו שאוליב אמרה, ההתחלה היתה מעולה. בהמשך הוא קצת הלך לאיבוד, אבל אני חושבת שזה בעיקר בגלל שהוא שקע למחשבות (או משהו כזה, לפחות מאיך שאני רואה את זה..) תיארת את הקטע בצורה מעולה, ממש אפשר להרגיש את התחושות שלו..
מאוד אהבתי, ואת הכתיבה שלך בכללי, התגעגעתי ♥

12/06/2015 14:35

היי!! אני לא מאמינה שבאמת חזרת!
כמו ששמת לב, כולם פרשו בערך, ולאט לאט נכנסים (חלק.. בערך.. מיעוט מהם) ולהגיד את האמת, קראתי את הסיפור אתמול ואהבתי אותו, פשוט זה היה מהטלפון ולא היה לי כוח להגיב..
הסיפור יפה וסוחף, ואני מסכימה עם ספיר בכל מילה. אני שמחה שחזרת :)

12/06/2015 18:16

    מיעוט קטן ודל

    17/06/2015 21:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך