משעמם לי
לחברות המדהימות שלי שנמצאות באתר לא כתבתי את זה בגלל שקה משהו איתי חס וחלילה פשוט רציתי לכתוב משהו מעניין לשם שינוי!! :)

להילחם זה האומץ לחיות…!

משעמם לי 29/12/2013 577 צפיות תגובה אחת
לחברות המדהימות שלי שנמצאות באתר לא כתבתי את זה בגלל שקה משהו איתי חס וחלילה פשוט רציתי לכתוב משהו מעניין לשם שינוי!! :)

אני רואה לאחרונה המון כתבות באינטרנט, בעיתון, בטלפון ובכל דבר חברתי על ילדים שלא מרגישים טוב עם עצמם על ילדים שעוברים בריונות ובסופו של דבר מתאבדים. בעיניי זה נורא ואיום מה שקורה בחברת הילדים. אילו רק הייתה דרך לעצור את את המחלה המדבקת הזאת, (במיוחד בריונות ברשת!)!!
אני לא היחידה שיכולה לומר לכם את זה כי אני בטוחה שאלפים כבר אמרו וניסו לעצור את זה, ואני יודעת שבכתיבת כמה מילים שום דבר לא יקרה אלה רק במעשים אבל.. בכל מקרה אינ עדיין רוצה לשתף את הדעה שלי על זה, למזלי בחיים לא עברתי בריונות אבל אני יכולה להבין את ההרגשה. תמיד תזכרו שאתם טובים יותר מכולם ושאתם מעל כולם ולעולם לא תוותרו אפילו עם המצב קשה!!!!! תמיד תוכיחו לבריונים המגעילים האלו שאתם מעליהם ושאף אחד לא יכול לדרוך עליכם!!! אח שלי לימד אותי משפט אחד באנגלית ובעיניי זה המשפט הכי חכם שיש!!!
"i'm the best and fuck the rest" למרות שהמשפט הזה לא כל כך יפה… הוא נכון!
תעריכו את עצמכם ותאהבו את עצמכם ותמיד תזכרו שאתם מעל כולם ואתם לא ברמה של כל הבריונים למיניהם!!!!


תגובות (1)

כל הכבוד!!!
צודקת לגמרי!!!
יש ילדים(כמוני) שסובלים בריונות והצקות בכל יום, כל שעה, כל דקה…

31/12/2013 06:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך