חברון מאז ולתמיד.

להיות שמאלני.

19/01/2017 898 צפיות 6 תגובות
חברון מאז ולתמיד.

להיות שמאלני זה להיחרד כששומעים על פיגוע ירי, ולהירגע כשהנפגעים הם מתנחלים.
להיות שמאלני זה ללעוג למתנחלת עם 5 ילדים, ואז לצאת לסיבוב בכיכר-המדינה עם 5 פודלים.
להיות שמאלני זה לרתוח על החרדים שלא מתגייסים, ולהשתחרר על קב"ן.
להיות שמאלני זה להגיד שאף אחד לא ילמד אותך מה זה אהבת הארץ כי אתה יכול ללמד את כולם ולהוציא דרכון גרמני ליתר ביטחון.
להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים "גוזלי אדמות", מהווילה בהוד השרון שלפני שנת 48 הייתה אחוזה של מוחמד מוכבר המכובד.
להיות שמאלני זה ללמוד על גירוש הערבים ב 48,בכיתה בגימנסיה הרצליה פיתוח שעומדת על חורבות בית המוכתר של הכפר ג'ומייל.
להיות שמאלני זה להיות 1% במדינה, ו 99% בתקשורת, כי לימין אין מקום.
להיות שמאלני זה להאמין בצה"ל ו"בבטחון של שרון", אבל לקרוא לילד "שון" למקרה שהערבים ינצחו ונצטרך לגור בחו"ל .
להיות שמאלני זה לקלל את ביבי שמפקיר את החלשים והמיעוטים בארץ, ובוא זמנית לסגור את החלון של האלפא רומיאו לקבצן ברמזור.
להיות שמאלני זה להגיב בזעם לכתבות על מתנחלים הנצמדים לקרקע, מאינטרנט קפה באירופה.
להיות שמאלני זהלתלות עיניים מעריצות בתרבות ערב לדורותיה, ולזלזל ב"צ'חצ'חים" של מרכז הליכוד.
להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים "פנאטים משיחיים", ולצאת למלחמה על סגירת מקדונלד'ס בשבת.
להיות שמאלני זה למלא את המוסף של הארץ בשנאה למתנחלים,אבל כמובן להתגאות בפלורליזם.
להיות שמאלני זה להיות מוכן לויתורים כואבים מסירת שטחים עבור שלום, ולתבוע את השכן בגלל ענף עץ קלמנטינה שפלש לחצרו.
להיות שמאלני זה ללעוג לשמות של גדולי הרבנים יוצאי תרבות המזרח, אבל לקרוא לכל מטר מרובע על שם רבין.
בקיצור להיות שמאלני זה הבחירה הנכונה כי בידם נמצא " הפתרון הסופי" ……… למדינת ישראל!


תגובות (6)

קצת קשה לי עם הקטע. כלומר הכתיבה יפה וזורמת, ויש לה את הקצב שלה
אבל אף פעם לא אהבתי הכללות, או פוליטיקה, או….טוב,

20/01/2017 10:18

    זה נחמד ויפה לנסות להיות מתייפייפים אבל זה לא עושה רושם.. לפחות לא עליי.
    אנשים לא אוהבים הכללות? בואי נדבר תכלס אי אפשר לכתוב, לדבר ואפילו להוציא מילה אחת מהפה בלי שתהיה הכללה בצורה כזאת או אחרת תרצי או לא .
    בדבר עניין הפוליטיקה לא כל כך מבין את הקטע של למה לא לדבר על זה? זה כאן זה מעיק עלינו (בעיקר השמאלנים) אז עד שלא יתחילו לנקוט במעשים לפחות ינחמו דיבורים.

    29/01/2017 22:13

אני דווקא כן אוהבת פוליטיקה. לכן הקטע הזה ששעשע אותי אכשהו. כי שמאלנים לא אמורים להיות כל כך נגד המדינה שלהם, נגד אחיהם (למי אכפת אם הם "מתנחלים" או לא?!). שמאלנים של העבר האמינו ב*שלום*. ושל היום… אפילו שלום בין יהודים כבר אין. טמטום, לא? אך לא אכליל ואומר שרק שמאלנים קשורים בשנאה הזו, אלא גם ימנים. הלוואי שלא יהיה יותר את הפילוג הזה… שבת שלום

20/01/2017 11:11

    שמאלנים לא אמורים להיות נגד המדינה שלנו? אני הייתי בודק עם בצלם , שוברים שתיקה ועוד כל מיני איגודים אוהבי ישראל בנפשם המסורה כאלה ואחרים מה בדבר מצב החסה בשטחים, זה הרבה יותר מעניין אותם מעוד יהודי שנרצח לחינם בכל יום ויום שעובר.

    29/01/2017 22:16

    לא… אתה מגזים. בצלם ושוברים שתיקה המנוולים האלה הם קיצוניים (דיי מטומטמים אם תשאל אותי). הם ממש יוצאים נגד המדינה שלהם! ואני עוד חושבת על ההוא שלא שללו ממנו את האזרחות…
    שמאלנים לא תמיד היו כאלה. תחשוב על פרס ובן גוריון, שמאלנים שמאלנים אבל אנשים מכובדים. על כולם אפשר להתווכח אם הם היו בסדר או לא, גם על הימין.
    פוליטיקה זה עסק מלוכלך.
    חוץ מזה, אני יכולה להעיד שיש גם דתיים שמאלנים.
    ויאיר לפיד נוטה שמאלה (מתנדנד כזה), ובכל זאת עושה דיי הרבה למען המדינה.

    30/01/2017 00:07
572 572

בתור ימני. אני חושב שלפחות בשורות הראשונות (אך לא רק) שמתארות את השמאלן כשמח במותם של מתנחלים עבר את גבול הטעם הטוב. ואני אומר זאת כי יש לי חברים שמאלניים.

21/02/2017 20:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך