להיעלם

17/06/2012 685 צפיות 6 תגובות

הלוואי שיכולתי להקיש באצבעות שלי, ופתאום להפוך לבלתי נראה, כדי שאף אחד לא יוכל לראות את הדמעות שלי.
שאף אחד לא יוכל לראות מאיפה מגיע הצליל היבבני הבכייני הזה.

הלוואי שיכולתי פשוט לעטות גלימת היעלמות כמו מהארי פוטר, ולבכות בשקט, בלי שיראו אותי בוכה. בלי שיראו את הדמעות שלי.
שברגע שאני רוצה לעזוב ולבכות, אני אוכל להעלם ולברוח משם.

הלוואי שיכולתי להעלם, ואז לא היו רואים את הדמעות שלי וצוחקים עלי.
הכאב היה חצי נעלם, ואז הייתי בוכה פחות.

אבל לצערי אני לא מסוגל להעלם.


תגובות (6)

גם אני רוצה להיעלם לפעמים.
זה מצב שבו כולם עוברים.

17/06/2012 11:26

אני פשוט בוכה..באמת..דמעות זולגות מעיני..על הרשעות והחוסר ידיעה של אותם ילדים שפוגעים ומעליבים בכל מי ששונה…
זה באמת עצוב..מעולם לא הייתי בסיטציואציה כזאת..מעולם לא העלבתי ופגעתי בבן אדם בצורה מרושעת רק כדי לפגוע (אם פגעתי זה היה בטעות וכמובן שהתנצלתי וביקשתי סליחה ווידתי לא לפגוע שוב) אבל החיים שלך..בן כמה את לוקאס..14? 13 אולי? זה פשוט נורא וזה קשה לי..באמת שזה קשה לי..

17/06/2012 11:30

גם אצלי יש מצבים כאלה ..
פשוט באלי להיעלם מהכול ולדמיין שהכול חלום בלהות אחד ואני פשוט צריכה להתעורר ..

17/06/2012 12:10

תודה על התגובות. אתן באמת מעודדות אותי. האתר הזה באמת עוזר לי להתמודד עם הדברים. זה כאילו שיש לי יומן שמדבר איתי. תודה לכן. וסבריאל, אני בן 12.

17/06/2012 12:29

לוקאס. אתה מבוגר ממני בכמה חודשים! אימא'לה. כל מה שאתה עובר.
אתה מסכן. אבל תשמח מהחיים.
אנחנו תמיד איתך, ואפילו אם הזמן יעבור ואתה תשכח לאט לאט לאנשים- אני תמיד אהיה פה לעזור לך. מבטיחה :)

17/06/2012 12:35

ואוו! אתה בן 12?
ואוו.. לא נורמלי. רק בן 12 ואתה כל כך.. גאון!
לא מבחינת לימודים, שלא תבין לא נכון!
גאון ואינטליגנט בנפש. שזה פשוט מדהים לגיל 12, ועוד לבן.

אני מכירה את ההרגשה כל כך. כמה שהייתי רוצה להיעלם מתי שרציתי :P
כשיש את ההרגשה הזאת (לא יודעת אם אתה מכיר או חווית), שיש יותר מדי לחץ מסביב. יותר מדי מתח וזה לא שכולם מתקרבים אליך ולוחצים עלייך.
כל האנשים יכולים להיות במרחק של שני מטר ממך, אבל אתה מרגיש חנוק וקשה לנשום. אני חוויתי את זה כמה פעמים וזה ממש לא נעים..
זה פשוט, מלחיץ.

מקווה שלא תחווה את זה.
ובינתיים מה שעוזר זה פשוט לשבת בשקט, ולעשות את מה שמרגיע אותך.
ציור, לשמוע מוזיקה, קריאה, ניקיון.. כל אחד מה שמרגיע אותו :)

17/06/2012 12:42
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך