זה סוג של אמור להיות מבוסס על עצמי אבל אני מניחה שאני לא היחידה שמרגישה ככה.

להתבגר

זה סוג של אמור להיות מבוסס על עצמי אבל אני מניחה שאני לא היחידה שמרגישה ככה.

לשבת כל היום בבית. לאכול. הרבה. כל פעם כשיוצא, ללכת לישון. אלא אם זה בלילה. כי בלילה לא ישנים.
לתהות מדי פעם מה יקרה בעתיד. להגיע לנקודות שפל. להמצא בחוסר וודאות.
לפנטז בשיעורים על מערכת היחסים המושלמת. לצחוק כשבפנים הכל כואב וצורב.
לחייך אל הילד הבלונדיני משיעור מתמטיקה. לדעת שהוא בחיים לא יהיה שלך.

גיל ההתבגרות.
אחד מהגילאים שאמורים להיות הכי יפים, יותר מכל גיל או שלב אחר בחיים. שקר.
כל הדמעות שנשפכות, כל שעות השינה שנצברות, כל החלומות שלעולם לא יתגשמו.

אבל בכל זאת. בכל זאת זה הגיל הכי יפה שקיים. ואף אחד לא ייקח את זה ממנו.


תגובות (5)

אם את חושבת שגיל ההתבגרות זה טוב אז נראה לי את היחידה (ממש סורי אם אני מעליבה! אני גרועה בניסוח…), אני רק בת 13 ושונאת את זה… זה התחיל לי בדרך הכי גרוע שאפשר וזה רק מדרדר…

27/12/2014 21:10
    נערה מספרת סיפורים MOI

    הניסוח בסדר גמור ואין מה לעשות, לפעמים קשה בגיל הזה אבל בכל זאת יש הרגשה קסומה ומייעדת שלא תחזור אף פעם

    29/12/2014 00:46

אינני מבינה את המסר של הקטע.
את כותבת עד כמה זה חרא, ואז את אומרת שזה טוב בסוף ואינני מבינה למה בעצם לטענתך זה כל כך טוב, הגיל הכי יפה שקיים בלה בלה בלה.
בעיניי החיים חרא באופן כללי, ויפים גם כן באופן כללי, לכן זה לא משהו שמאפיין תקופה מסויימת.
הדבר היחיד שמאפיין תקופה זו זה התפתחות רגשית ושכלית ופיזית, והורמונים כמובן..שאחראיים על ההתפתחות הזו.

27/12/2014 21:21
    נערה מספרת סיפורים MOI

    בגיל הזה פשוט עושים הכל בפעם הראשונה ומגלים דברים חדשים על עצמינו ועל העולם. הסקרנות הזאת שמשולבת בהורמונים ומלווה אותו לא תחזור שוב באף גיל אחר ובאף זמן אחר.
    הבלבול שלך בקשר למסר זה בדיוק מה שהתכוונתי לעשות וזה משקף את הבלבול שיש בגיל ההתבגרות שרק מוסיף לקסם שלו

    29/12/2014 00:49

יפה מאוד, אשמח מאוד אם תקראי את הפרק ה-6 של "התאהבתי באבא שלי" -:)

29/12/2014 18:26
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך