להתחתן עם האוייב

12/10/2018 726 צפיות אין תגובות

היא יפה , היא מוכשרת,היא רהוטה, והיא אובייקטיבית. אין לה מבטא. היא תביא את השלום.אהובת הקהל, בניגוד לשנואת נפשנו אאעד תמימי.
ומה חטאה ?היא התאהבה בבחור נאה וגבוה בן העם היהודי . עד כאן הכל בסדר. אולי , לא בטוח.
אבל האנשים רואים קדימה. הקרע הגדול בין העם היהודי והעם המוסלמי, קרע ענק. שנים שנים של שפיכות דמים . אין רואים באופק את הקצה של קצה הקרחון שהולך הולך ומתרחק.
והיא הבחורה הנאוה , רוצה לחיות בשלום ובתקוה עם בני עמה ועם בני העם היהודי. שנים מספר היא מסתינרה את הקשר ההולך ונרקם עם אותו בחור . ואותו בחור נמצא בין הפטיש ובין הסדן.
אנשים אומרים אולי אם היתה מוכנה להתגייר . אבל אז היתה פוגעת במורשתה.הוריה היו באים אליה בטרוניות.מוטב כך ,היא חושבת וממשיכה לאחוז בדתה. דת מוחמד.רק שאם מסתכלים קצת קדימה ,חושבים על על הצאצאים. מה יהיו ?יהודים ?ערבים ?מי יודע? אב יהודי אצל המוסלמים הילדים יהודים . אמא מוסלמית אצל היהודים ילדים מוסלמים.
אי שם בתוך בני משפחתה יש נער צעיר שאומר חד וחלק בברור ובלי כל פחד שקרובת המשפחה שלו עושה מעשה אסור. עליו צריך לפקוח עין. הצעירים
שעוד לא התגבשה דעתם מסוכנים ועלולים לעשות מעשה בל ייעשה .כי בדת המוסלמית מותר ורצוי לשפוך דם. בניגוד לדת היהודית שהיא דת מקרבת. כל דרכיה דרכי נועם ונתיבותיה שלום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך