לוסי ותקתוקי השעון. פרק א' – איך הכל התחיל.

שעון הקיר בכיתה תקתק ולוסי הביטה בו בריכוז מוחלט וספרה את השניות לסיום ההרצאה.
היא הניחה את ראשה על ידה השמאלית ושמעה את תקתוקי שעון ידה שתמכו בתקתוקי שעון הקיר.היא הרגישה את חושיה מתערפלים והיא צונחת לשינה. שפתאום השעון המעורר לידי מיטתה צלצל והיא התעוררה. מאז שעברה לבית העץ בשדרה החמישית היא לא הפסיקה לחלום את החלום הזה. אימה המיסטיקנית אמרה כי ביתה רדוף רוחות שמנסות לעביר לה מסר, אך היא מצדה התעלמה משיגעונות אימה -כפי שנהגה לקרוא להם-, ולא עזבה את מבנה ביתה. מה שכל הנראה היה טעות גדולה.

פרק א' – איך הכל התחיל.
הכל התחיל שלוסי רק בת עשרים ושבע התגרשה מבעלה הכל כך משעמם, ארזה את מזוודותיה הכל כך משעממות, עלתה על אוטובוס כל כך משעמם ועברה לבית הנפלא בשדרה החמישית שאותו הצליחה להשיג במחיר מציאה אחרי שבעליו הקודמים ממש התחנן לפניה לקנות אותו. תחילה לוסי שמחה מאוד על כך שנפל בחלקה להיות בעלים של בית כל כך יפה ומפואר והכי חשוב לא משעמם. אך אחרי שישנה שם כמה לילות וחלמה את אותו החלום באופן מוזר ובדיוני. ואחרי שהתחילה לשמוע תקתוקי שעון בכל זמן שהייתה בבית למרות שבבית לא היו שעונים כלל. ואחרי שאף אחד מחבריה לא רצה לבוא לבקר בגלל השמועות האומרות שהבית רדוף (שמועות שאימה הפיצה כדי שלוסי תחזור לבעלה). אחרי כל זה היא הרגישה מעט רגשות חרטה על כך שרחשה ברוב כספה את המבנה המשונה.
יום אחד כאשר לוסי יצאה מביתה בשדרה החמישית כדי ללכת למכולת הקרובה, איש אחד הלבוש רק בתחתוני בוקסר עם לבבות כלראשו כובע אמבטיה, התחיל לרוץ אחריה ולצעוק שעליה לעזוב את ביתה במהירות. אך היא לא שמעה לו. כמו שלא שמעה לאף אחד.
באותו הלילה אחרי שפגה לוסי את המשוגע ברחוב היא נשכבה לישון והתכוננה לחלום את אותו חלום שפקד אותה כל לילה אך הלילה היא ישנה שינה נטולת חלומות. עד שהתעוררה באמצע הלילה כדי ללכת לשירותים ובדרך נתקלה במשהו שלו היא לא ציפתה.

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך