Lili01
כתבתי את הקטע הזה לפני שנה והנחתי אותו במגירה ורק עכשיו שעשיתי סדר מצאתי אותו. שיהיה לכן חג שמח וקריאה מהנה :)

לחיות את הרגע…

Lili01 09/10/2014 822 צפיות 5 תגובות
כתבתי את הקטע הזה לפני שנה והנחתי אותו במגירה ורק עכשיו שעשיתי סדר מצאתי אותו. שיהיה לכן חג שמח וקריאה מהנה :)

״תרקוד כאילו שאף אחד לא רואה אותך…״

אנו משכנעים את עצמנו שחיינו יהיו יותר טובים אחרי שנתחתן. אחרי שיהיו לנו ילדים, אנו נהיה מתוסכלים כי הילדים אינם מספיק גדולים, ושנהיה מאושרים יותר כשהם יגדלו.
אחר כך אנחנו נהיה מתוסכלים כי הם מתבגרים וקשה איתם.
אנו בטוחים שנהיה מאושרים יותר לאחר שהם יעברו את השלב הזה.
אנחנו אומרים לעצמנו שחיינו יהיו טובים יותר ויהיו מושלמים כשבן הזוג שלנו יצליח יותר, כשתהיה לנו מכונית טובה יותר או בית יותר גדול, כשנוכל לנסוע לנופש, או כשנהיה בפנסיה.
האמת היא שאין זמן טוב יותר להיות מאושרים מ"עכשיו", אם לא עכשיו אז מתי?
החיים תמיד מלאים באתגרים ומכשולים. עדיף לקבל זאת ולהחליט להיות מאושרים בכל מקרה.
מישהו פעם אמר:"במשך הרבה זמן היה נדמה לי ש׳החיים האמיתיים׳ היו אמורים להתחיל עוד מעט, אך תמיד היה מכשול אחר. בעיה שעליי להתמודד איתה, חוב שצריך לשלם, אז החיים אמורים להתחיל.
עד שהבנתי שהמכשולים האלה הם החיים שלי.״
הפרספקטיבה הזאת עזרה לי להבין שאין דרך לאושר, האושר הוא הדרך לכך.
יהיה טוב אם תשמור כל רגע שיש לך לבד או עם מישהו מספיק מיוחד
ששווה לבלות את זמנך איתו כי תזכור, הזמן לא מחכה לאף אחד.
לכן תפסיק לחכות עד סוף הלימודים, עד שתרד במשקל, עד שתתחתן, עד שהילדים שלך יעזבו את הבית, עד יום שישי בערב או יום ראשון בבוקר. עד הקיץ, עד הסתיו, עד החורף או האביב, או עד שתמות כדי להחליט שאין זמן יותר טוב להיות מאושר.
האושר הוא דרך, לא גורל.

"תעבוד כאילו אתה לא זקוק לכסף
תאהב כאילו אף פעם לא פגעו בך
ותרקוד כאילו אף אחד לא רואה אותך" …


תגובות (5)

יפה מאוד, אהבתי

09/10/2014 21:34

וואו, יש לך כתיבה מושלמת. יש הרבה דברים שהם נכונים.
+5
גם הקטע מלמד קצת על החיים

09/10/2014 22:43

וואו
אני אוהבת , ממש אוהבת את הקטע הזה.
הולכת לעשות עכשיו משהו שהייתי צריכה לעשות לפני הרבה זמן.
את מוזמנת לקרוא את שתי הקטעים האחרונים שפירסמתי,
תודה רבה לך על הדחיפה♥

09/10/2014 23:41

חמודה, לעורכים, עכשיו.

10/10/2014 00:01

    אם רק הייתי יודעת איך לשלוח הייתי שולחת חחח ואני דרך האייפון כי המחשב לא עובד לי חח אז אני חושבת שזה יותר מסובך. בכל מקרה תודה רבה :)

    10/10/2014 00:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך