לחתוך בחיים האמיתים לא בספרים

פיינית פוראוורX3 20/05/2013 848 צפיות 6 תגובות

היי לכולם אז יש ילדה פה שאני יודעת שהיא חותכת כן כן חותכת את היד ויורד לה דם
תהיתי עם תוכלו לעזור לה
אני יספר את הסיפור שלה מנקודת המבט שלה ואולי תבינו למה ..
אחרי שאני ירשום את סיפורה אני יגיד מי זאת :
"הכל התחיל בגן כן ממש בגן ממזמן , היתי הילדה הכי תמימה בעולם !!!
ילד מהגן אנס אותי כי לא אהבתי אותו, כן קראתם נכון אנס הוא ניכנס לשרותים שאני היתי שם ואמר לי שהוא יעזוב אותי בשקט רק עם אנחנו נעשה את זה. "

"כיתה א' הגיע ובאתי עם הבגדים הכי מכוערים בכל העולם הילדות המקובלות צחקו עלי
היתחברתי לאחת הילדות קראו לה יוליה היא דירדרה אותי היתי בורחת משיעורים ובגלל זה
אני לא הכי טובה היום בלימודים , יום אחד היא גנבה לילדה הכי מקובלת את חפיסת המסטיקים
לקחתי ליוליה מהיד את החפיסה וזה היה במהלך שיעור אז בידיוק שהחזרתי ,לאותה ילדה, לתיק
היא יצאה החוצה וראתה אותי, מאז היא עשתה עלי חרם. בגללה אני עברתי בית ספר
לא יכולתי לסבול את ההצקות שלה"

"כיתה ג' התחלה חדשה ניכנסתי לכיתה כל הבנות התנפלו עלי הרגשתי סוף סוף טוב שכולן אוהבות אותי איך שאני . אבל בבית ספר הקודם היתם צרכים לדעת איך להגן על עצמכם . אז יש לי פתיל
קצר והוא נישרף יום אחד . היתי בתורנות כיתה ואחד הילדים בכיתה עיצבן אותי ממש
בשלב מסוים חנקתי אותו למשך דקה והוא נפל על הרצפה. מאז כולם התרחקו ממני קצת "

"כיתה ד' זאת היתה חצי שנה טובה חצי שנה רעה . חצי שנה טובה זה היה החבר הראשון שלי!
הינו במשך חצי שנה ביחד ואז בגלל שהיתי קצת דביקי עליו הוא ניפרד ממני מול כל הכיתה!!.
זה היה קשה מאוד ."

"כיתה ה' אותו הילד ביקש ממני לחזור להיות חברה שלו !! הסכמתי וזה היה במשך חודש
כי אז הוא ניפרד ממני . אחרי שלושה חודשים הוא שאל אותי שוב וכן הסכמתי . ביום למחרת
היה בצופים מסיבה וקיוויתי שהוא יזמין אותי ואז אמרו לי שהוא הזמין את החברה הכי טובה שלי!!
באותה שנה הלכתי עם החברה הכי טובה שלי לבריכה והכרתי שם ילד נחמד ונהפכנו חברים,
אחרי חודשים ביום חודשים שלנו הוא התקשר עלי כשחיקיתי לאמא שלי שתאסוף אותי מהחוג
הוא התקשר וניפרד ממני בטלפון!!!!!"

"כיתה ו' בשנה הזאת קיבלתי דחייה 3 פעמים מאותו הילד !!! זה היה בתחילת השנה משום מה שמתי לב לילד מהכיתה השניה הוא היה חתיך וחשוב להזכיר בריטי ויש לי חולשה לבריטים!
הצעתי לו שניהיה יותר מידידים והוא אמר לי שיש לו חברה , אחרי שהוא ניפרד ממנה אני חיקיתי שבוע ואז שאלתי אותו שוב והוא סירב ואמר שיש לו חברה אחרת חברה שהיא יחסית חברה ממש טובה שלי !!! ואז בבת מצווה אחת היה סלואו והזמנתי אותו והוא פשוט ברח ממני והשווה אותי לילד הכי חנון שאתם יכולים לדמיין !!!!"

"השנה כיתה ז' התחלה חצי חדשה כי היתי עם חצי מהשיכבה שלי בבית ספר החדש . גיליתי שחבר של מישהי מהכיתה שלי זה אותו אחד שאנס אותי בגן !!! ו3 פעמים פגע בי מישו שאני עדין אוהבת
למרות שהוא פגע בי !!! גילו לי את הסכרת !!! וגילו לי את הקשב והריכוז !!! ו.. ו.. פשוט לא יכולתי יותר לקחתי באיזשהו יום מיספרים חדות מאוד וחתכתי חתך קטן זה הוציא את כל הכאב על זה!!!
ומאז חתכתי עוד 7 פעמים"

אז אולי יש בנות שהבינו אבל למי שלא הבינה זאת אני כל הסיפור הזה הוא שלי אולי לבנות אחרות זה לא ביג דיל אבל בשבילי זה כן !!!
ואתן יכולות להגיד כמה שבא לכן שאני רזה ובלה בלה אני חושבת שאני מכוערת שיש ושמנה ויש לי את השיער הכי מכוער בעולם וחזה קטן ואני מכוערת כמו תחת של פיל !!!!!!!!
אני כותבת את זה כאן כי למרות שיש פה בנות מהכיתה שלי אני רוצה לשחחר ולהוציא את זה מהבטן ומקווה שלא תספרו את זה לאפחד כי ההורים שלי חושבים שהכל בסדר וזה טלוי ביום !
אז אל תספרו פליייז אני מרגישה טוב לספר את זה לכם רק לכם !!!!
לפעמים אני מפחדת להגיד את הדעה שלי כי היא לגמרי ההפך מהדעה של חברות שלי :\


תגובות (6)

רגע? כשהיית בגן ילד בגילך אנס אותך?! O_o
אוקיי, למרות כל מה שקרה לך, וקרה לך הרבה. את לא צריכה לחתוך. כשתגדלי, תביני שהדבר היחיד שישאר לך זה צלקות (כמו ברב המקרים)
נכון שזה עוזר, ונכון שזה משחרר, אבל תנסי להעביר את הכאב במשהו אחר, למשל: לצייר, לשיר, לרקוד, לטייל, לשחק בפלאפון, במחשב, לראות טלויזיה וכו׳.
אני מציעה לך להשתמש בפרוייקט הפרפר – את מציירת פרפר על פרק כף היד, וקוראת לו בשם של אדם חשוב בחייך, וברגע שאת חותכת, את ״הורגת״ את הבנאדם הזה (הפרפר שעליו הוא קרוי). זה עוזר, תנסי.
גם אני ניסיתי לחתוך – עד שהיו לי סימנים אדומים ולבנים על הידיים (העור כבר התקלף, את מכירה את זה אם חתכת…)ואפילו ניסיתי להתאבד. באמת.
אבל תמיד נעצרתי, אפילו שניסיתי לחתוך, חשבתי על המשפחה. כשהם יגלו את זה, איך הם ירגישו. ועכשיו? אני בכלל לא חושבת על זה, לא חושבת על לחתוך ובטח שלא להתאבד.
תנסי להיגמל מזה, אם את צריכה לדבר, או לפרוק רגשות, או כל דבר אחר את מוזמנת לפנות אליי במייל, אני אשמח לעזור לך D:

20/05/2013 10:02

אומייגאדד רציני שאני עוד שניה בוכה :<
אז לא ראויה לכל הרוע הזה..את צכה לשמוח לחייך ולהיות תמיד מאושרת .
לחתוך זה לא סיבה , [תאמיני לי חוויתי את זה על בשרי , גמאני הייתי חותכת פעם….עד שהגעתי לחדר מיון עם מחסור בדם נפל לי האסימון שאני עשיתי טעות ענקית ויכולתי למות!!!]
אז בבקשה , אולי אנחנו לא מכירות כל כך , בבקשה תפסיקי את זה..
אפשר למצוא פיתרון לכל דבר , הנה לדוגמא מתי שאני עצבנית אני לוקחת דף ועט או כל דבא אחר ומתחילה לקשקש עליו מוציאה את העצבים לי על הדף….אני מקווה שתוכלי למצוא תחליף אחד למספריים או סכין שפוגעים בעורך..
אז בבקשה , תפסיקי את זה את לא ראויה לכל הסבל הזה , אני רואה שעברת הרבה בשנים האלה , אני רואה שאת ממש לא רואה כל סיבה לחיות אבל..
תאמיני לי שבכל דבר רע מסתתר דבר טוב , את רק צריכה לחפש אותו טוב טוב ותמצאי אותו…
מקווה שעזרתי [וסליחה על החפירה ]
אוהבת…אד♥

20/05/2013 10:11

גמאני חותכת את עצמי ואני לא מפסיקה
חברות שלי שאלו מזה
סיפרתי להן את הסיפור הן שאלו מה אני רוצה להרוג את עצמי
אמרתי כן
אבל ביקמום להרוג אני חותכת את עצמי
אני מנסה את פרוייקט הפרפר לא עוזר
ואת פרוייקט הלב: את מציירת לב ומקשקשת בשחור כאילו את חותכת את עצמך
טיפה עוזר

20/05/2013 10:24

אני מאוד מצטערת על מה שעברת!
אני יכולה להגיד לך שאני גם עברתי מלא וגם אני חשבתי על לחתוך!
ושלא היה פת לך מאף אחת את הכי טובה ושיקפצו לך!
בבקשה על תפגעי בעצמך,
אל תפגעי בנשמתך,
מרות שאנחנו לא מכירות אני מרגישה צורך להיות לך לאוזן קשבת!
אני אשמח אם תדברי איתי במייל ושהיה לי גם לי לספר את סיפור חיי!
וגם אני עברתי דחייה!
נרחיב את דיבור על זה פעם אחרת!
תיצרי איתי קשר,
אוהבת שיילי :)

20/05/2013 10:31

שלא תעזי לפגוע בעצמך לעולם מובן? ואני אחפור לך על זה בבצפר

20/05/2013 13:40

תקשיבי. באמת שמה שקרה קרה. את לא יכולה להחזיר את הגלגל אחורה.. את לא צריכה לענות את עצמך על רוע של אחרים!!!
תחשבי שנייה על החברות שלך (אחםאחם) על המשפחה שלך, על ליאם…
את יודעת כמה יהיה להם קשה בלעדייך? הם כל הזמן יהיו בדיכאונות ויחשבו מה הם עשו לא בסדר…
גמאני חשבתי על להתאבד ולחתוך יותר מדי פעמים… אבל זה לא הפיתרון..
הכי קל זה לברוח מבעיות! את צריכה להתמודד איתם!
תשכחי את העבר שלך הוא לא שווה את הדמעות שלך ואת הסבל שלך!
ישלך חברות שתומכות בך (עומר ממש לא נראית אחת כזו אבל באמת שהיא החברה הכי טובה שמישהו יכול לבקש…) אני פה, יש גם את שירז, טלי, יעל, זונדר…
יש לך יותר אוהבים מאשר אויבים..
תחשבי על ליאם ועל העתיד המשותף שלכם בלונדון, ועל ג'סיקה וג'ניפר (והיה עוד אחד שכחתי חח)
תשמעי ליטל טינגס…
את יפה ומוכשרת וזיין זה לא קללה זה דרך חיים!
וזה מה שאת צריכה לעשות! לשים זיין על כל מי ששם עליך ולהמשיך הלאה!!
והנה משו שכבר ציטטתי כמה פעמים היום…;
"תבלעי את הפחדים שלך, תנגבי את הדמעות שלך, תשכחי את השנים האפלות ביותר בחייך. תתעודדי, תחייכי ותלכי משם-הארי סטיילס"
♥♥ אני תמיד פה לכל דבר- את מוזמנת לפרוק עלי… :)

20/05/2013 15:00
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך