לכל הקוראים באתר כולם להיכנס ולהגיב העלאה שנייה

moran-direction 27/09/2013 661 צפיות תגובה אחת

אני רוצה להצליח
אני משקיעה בלימודים
יש לי רצונות להצליח
בכל מיני נושאים בחיים

אני מציבה לעצמי מטרות
ומרגישה צורך להשיג אותן
ואני עושה הכל כדי להשיג אותן

ובדרך להצלחה
בלי להרגיש
ובלי לרצות
אני עושה טעויות
אני פוגעת במי שחשוב לי

ואני מצטערת על זה
ומרגישה רגשות אשמה
על זה שאני מרשה לעצמי
לדרוך על מי שחשוב לי
בשביל להשיג את מה שאני רוצה

ואני יודעת שזה לא בסדר
לפגוע בשביל להשיג הצלחה
אבל אני יודעת שאני חייבת לעשות הכל
כדי להצליח ולרצות את עצמי
ואת כל הסובבים שלי

אז חשוב לי להתנצל
חשוב לי לבקש מחילה
מכל מי שנפגע ממני
בכל דרך אפשרית

אני לא מתכוונת לפגוע
אבל אני מרגישה שאני חייבת להצליח
בכל המטרות שאני מציבה לעצמי
אז סליחה מכל הלב
ואני אשתדל לא לפגוע בעתיד

קטע זה מוקדש לכל הבנות באתר שאני משתתפת בסיפורים המדהימים שלהן, והן משקיעות את כל זמנן כדי לכתוב, ואני לא מגיבה, זה פוגע מאוד, כי אני מבקשת מכולם תגובות, ואני לא מגיבה, זה צביעות וזה מעליב, ואני כועסת על עצמי, אבל חשוב לי להבהיר, שאני לא עושה את זה מתוך כוונה כל שהיא לפגוע, אני לא מגיבה בגלל סיבה פשוטה, אין לי זמן, אחת המטרות שהצבתי לעצמי, היא להפסיק להיות מכורה לאינטרנט, לא להיות כל היום באתר סיפורים ובעוד אתרים ולחכות לתגובות שיגיבו לי או דברים בסגנון, אני צריכה להבין שיש חיים מחוץ למחשב וזאת מטרה שאני חייבת לעשות הכל כדי להצליח בה, והבעיה שלי איתה זה שאני פוגעת במלא אנשים, אני לא מגיבה לסיפורים של בנות, אני קוראת את כל הסיפורים של הבנות שמגיבות לי, אבל אני לא מגיבה, כי בקושי יש לי זמן לקרוא, אני מגיבה רק לשתיים או שלושה סיפורים, אבל אני קוראת! אני קוראת את הסיפורים של דידי ושל אביגיל ושל שירה ושל לילוש דיירקשנית ושל דמי דיירקשן [לי] ושל וואן סמייל [מיקה] ושל אביה ושל יובלולה ושל סלינטורית ושל נוני love ושל שרית I love you ושל nhbxeh [לא יודעת איך קוראים לך] ושל תולי מאליק ושל אלהקנטי ושל אמבר ושל רות ושל עדן סטיילס ושל Very cute^.^story ושל ziam forever ושל דיירקשנית בדם ושל rocky ושל alice ושל רוני הדיירקשנית והבליברית ושל קייסי ושל דיירקשנית במעמקים 2 ושל נועה D: ושל אורי ושל עוד המון המון המון בנות שלא כתבתי ובאמת אני משתדלת לקרוא את הכל ובאמת שאין לי שניה של אוויר להגיב בקושי יש לי זמן לכתוב אין לי זמן לכלום… אבל אני קוראת הכל!
ולא רק סיפורי מפורסמים את קוראת אני קוראת עוד מלא מלא סיפורים ושירים של הרבה מחברים באתר וכל מה שמתפרסם באתר מדהים באמת ואני מתטערת שאני לא מגיבה אין לי זמן באמת ואני מצטערת מכל הלב למי שנפגע ואני אשתדל להתחיל להגיב כי אני מבינה את הטעות שאני עושה כשאני מבקשת שיגובו לי ולא מגיבה לאף אחד…
אז סליחה מכל הלב ואני אשתדל ברגע שיהיה לי זמן להתחיל להגיב ולקרוא עוד סיפורים שלא יצא לי לקרוא…
תבינו את זה שאין לי זמן, אני בכיתה ט' ומוצפת בלימודים וחשוב לי השנה להשקיע בהם ולא להיות כל היום באינטרנט…
מקווה שכולם מבינים אותי וסולחים לי אם הם נפגעו ממני…


תגובות (1)

את צודקת ואני מבינה אותך.
תשקיעי בלימודים ואולי תעזבי את האינטרנט לזמן מה.
אני מקווה בישבילך שלא תפגעי כי שום דבר אבל שום דבר לא שווה פגיעה ואני מאמינה שהבנות יבינו אותך.

27/09/2013 13:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך