זה הסיפור הראשון שלי :)
זה סיפור אישי שלי שפשוט רציתי לשתף ולראות מה דעתכם, אז...מה דעתכם?

למה היא כזאת? (מבוסס על סיפור אמיתי…)

04/04/2013 724 צפיות 7 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי :)
זה סיפור אישי שלי שפשוט רציתי לשתף ולראות מה דעתכם, אז...מה דעתכם?

גם לכם בכיתה יש את הילדה הרעה הזאתי, שכולם שונאים אבל בכל זאת תמיד יש לה הכל? (אולי חוץ מחברים)…
יש לי בכיתה את הילדה הזאתי, נועה (שם בדוי), שהיא רעה לילדים מסוימים והיא אפלו לא שמה לב לזה!, יש בנות שהיא חברה שלהן, כמוני. (אני בת).
הקשר החברתי בינינו התחיל בזה ששתינו אוהבות מאוד טיפוח, איפור ואופנה…
אני מבינה בזה יותר ממנה, אבל לה תמיד קונים הכווווול.
היה לנו טיול שנתי, והוא היה קצת אחרי שממש התחלנו להתחבר, ישבנו ביחד בנסיעה למקום המסלול,
והייתי איתה יום שלם, והבנתי, שזה שההורים שלה עשירים ושלה יש יותר מותגים מארצות אחרות ותמיד את כל הדברים השווים, לא הופך אותה ליותר יפה, משכילה ומקובלת.
הרבה בנות מספרות לי שהיא סתם נדחפה אליהן ושהן לא סובלות אותה (את נועה).
היא תמיד משוויצה בדברים שלה ולדעתי זה לא נכון, אני לא מקנאה בה כי אני כבר מזמן הבנתי, שיש אנשים שיש להם ויש אנשים שאין להם, ותמיד תהיה מישהי יפה יותר, חכמה יותר ועשירה יותר, ושאני צריכה לשמוח במה שאני מקבלת ואני צריכה לשמוח שהחיים שלי נראים איך שהם נראים, ואני באמת שמחה כי יש ילדים שאפילו את מה שיש לי אין להם.
אבל יום אחד, לאחת החברות הטובות שלי קנו חפץ שנועה הכי רצתה!
בהתחלה חשבתי שגם אני אקנא בחברה שלי שקיבלה את החפץ המסוים, אבל אני לא מקנאה בה , להפך, אני ממש שחמה בשבילה כי היא חכתה למוצר הזה המווווון זמן :)
חברה שלי סיפרה לי שהיא (היא ספרה על עצמה) נכנסה בבוקר לבצפר (לפניי) עם המוצר שהיא קבלה ביד בכוונה ליד נועה, ולדעתי טוב שהיא עשתה את זה מכיוון שאני רוצה שפעם אחת נועה תקנא במשהו אחר עד שיצאו לה העיניים.
ואני יודעת שעכשיו אמרתי משהו נורא, אבל אם הייתם במקומי הייתם מבינים שנועה היא ילדה נוראית…


תגובות (7)

מדהים תמשיכיייי

04/04/2013 12:28

תישמעי אני מבינה אותך באמת ואני הבנתי שאת שאונת אותה אבל אני בהמקומך האיתי מרה לה שעם היה חושבת שכול הדברים מותגים איפור תכשיתים ועו עם היא חושבת שכול זה עושה את הן אדם אז היא טועה "מותג לא עושה את הבן אדם"
נכון שאת סאונת אותה אבל אולי תחשבי אולי היא לא עושה את זה בחוונה אולי היהא ההפך מהכול מקווה שאיבנת ובהצלחה באתר עם תצתרכי עזרה אל תהתבישי לשאול
אוהבת שרית

04/04/2013 12:32

תודה :)
אבל היא (נועה) לפעמים אומרת לי: אולי אני אלך אליה ואשוויץ שאני קבלתי את הבושם (דוגמא) והיא לא? (למשל)

04/04/2013 12:35

לפי מה שהבנתי זה סיפור אישי..(אולי זה גם בגלל הז׳אנר…) ואני ממש מבינה אותך יש לי ילדה בכיתה כזאת שכל הזמן פוגעת בי ובחברות שלי ואחר כך שהיא צריכה אותי היא מתחנפת..אז יום אחד רבתי איתה וגם חברות שלי רבו איתה והיא הלכה לחפש בנות אחרות להיות איתן אבל רואים שהיא לא נהנתה..אחר כך היא התחנפה אליי ואני השלמתי איתה אבל אנחנו לא כמו פעם…והיום חברות שלי השלימו איתה…
אז רציתי רק לומר אחרי המגילה הזאת שרשמתי…היא גורמת לכן לקנות כי כנראה היא לא מקבלת תשומת לב בבית והיא מנסה למשוך את תשומת לבכן על ידי השווצה בדברים שלה…

04/04/2013 12:38

האמיתי שזה נשמע הגיוני :)
גם אני חשבתי על זה פעם, כנראה שזה נכון :)

04/04/2013 12:43

תראי אני לא חושבת שזה יעזור לך עם תעשי את זה כי תגידי לה את זה
מה זה איתן לך זה אוזר ,לא ניראה לי בידיוק אני ממליצא לך פשאות לא ליתקרב אלייה ועם את רוצה לאיות חברה שלה תהיה אבל לא כך ואולי היה ילדה מסקנה תינשאי להבין אותה ואל תיפגעי בה כי זה לא עוזר בכלום אני אומרת לך את זה מתוך ניסיון מקווה שעזרתי ועם עוד עזרה אל תיתבישי לבקש
אוהבת שרית

04/04/2013 12:44

:)

04/04/2013 13:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך