Rainbow honey☺
פריקה.הייתי חייבת

למה כל כך סובלים מזה?…

Rainbow honey☺ 04/10/2015 675 צפיות תגובה אחת
פריקה.הייתי חייבת

יש המון פליטי אהבה.ומה זה בעצם פליט אהבה?
מישהו שהתאהב,אהבה ללא גבולות,נפגע,נלחם,
נפצע…עד שלבסוף המלחמה מסתיימת בכניעה,או שהוא עצמו וויתר,או שוויתרו עליו.
ויש כאלה אנשים שלא מכירים את התחושה של פליט אהבה.אלה אנשים שמאוהבים עד הראש,לכל החיים.
אף פעם לא הבנתי אותם.איך יש להם הכוח להילחם עד הסוף המר באמת?
"אתה נתת לי במתנה חיים.ואני מודה לך על זה.אהובי היחיד-אוגוסטוס ווטרס"~אשמת הכוכבים~.
מצחיק שאנשים אומרים שאהבה רק ממלאת אותך,ונותנת לך מתנות.
אז למה אני כל האהבה הזאת שלנו הרגשתי כאילו רק דרשו ממני עוד?שלא קיבלתי כלום?שרק אני נלחמתי והתאמצתי,ואתה פשוט ישבת מולי ומשכת במושכות ועשית כרצונך.
למה השתמשת בי?תשומת לב?רצית שיאהבו אותך?
רצית להיות "השולט"?
אז זהו.שאהבה זה לא ככה.שני הצדדים משתתפים.
שני הצדדים צריכים להילחם.שני הצדדים צריכים להבין.אתה נתת לי לעשות את העבודה של שני הצדדים.ויתרתי עליך,כי אתה ויתרת עליי מההתחלה,אבל פשוט לא שמתי לב עד מצב מסוים.
ועכשיו…אתה ממרר לי את החיים.גורם לי להרגיש אשמה.הסברתי לך המון פעמים מה עשית לי.
אתה הבן הראשון שהצליח להביא אותי לסף בכי 4 פעמים.4!!!ואתה עוד מעז להגיד שאני אשמה בזה?
שאני ויתרתי עליך סתם בלי סיבה?
אתה לא מבין כמה אהבתי אותך.אהבתי אותך עד כדי כך שהייתי עיוורת למצב שלנו.לא הבנתי למה אנחנו כל הזמן רבים.פשוט לא מפסיקים לריב.
לא הבנתי,הייתי טיפשה.היום אני מבינה.
אתה משכת לי במושכות,גרמת לי להאמין שאני אשמה בזה,שאני הרעה בסיפור.גם אתה היית מוותר עליי אם הייתי נוהגת כלפיך ככה.
אז אני פליטת אהבה.נראה לי מהסוג הכי מוזר.
פליטת אהבה שרוצה להרגיש עוד פעם אהבה…


תגובות (1)

אין משהו שהוא רק טוב ולא רע בשום צורה. אבל יש דברים שהטוב שבהם מתעלה מעל הרע ובגלל זה אנחנו רוצים אותם כל כך… אל תרימי ידיים אף פעם, ואל תתייאשי בשום מצב, כי את חזקה. את חזקה ואת יכולה לעבור את זה. את יכולה לעבור הכל. את רק צריכה להשאיר את הידיים למטה ולא להיכנע. ואת תצליחי. את חזקה.

04/10/2015 00:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך