רוקמת החלומות
למזלי כיום הוא מקריח.

למזלי ולצערי

רוקמת החלומות 18/04/2021 462 צפיות 2 תגובות
למזלי כיום הוא מקריח.

אני מודה, אני מתגעגעת לתקופה שבה יכולתי להרגיש כך. הבטתי בתמונה שלך, במשך אלפית שנייה בלבד, וזה היה די והותר כדי להציף את אותן התחושות חזרה, הכואבות, אולם גם המשכרות. לפתע, ממש הייתי שם, בפנטזיה ההיא. בחיים לא חשתי כך כלפי אדם אחר, ומה שמצחיק, לא היה לך שום חלק בדבר. אני הסיבה שהיית כה משמעותי עבורי, היית בבואה של כל מה שרציתי, של כל מה שחשקתי בו.

לא הייתה לי אפילו ההזדמנות להתגבר כראוי, הייתי שקועה בהתרפקות הזויה שנמשכה שנים. בכיתי במשך ימים רצופים, אך לא אתה היית הסיבה, אלא כל הציפיות שתליתי בך. רציתי שתהיה, כל-כך רציתי שתהיה. זו תלות מזוכיסטית שאני כבר לא מכירה, וכן, אני מרחמת על עצמי שבעבר הכרתי. אם כך, מדוע אני מתגעגעת אליה? הרס עצמי מודחק? שקיקה לשוב לגיל חסר אחריות שבו אין למעשים השלכות קשות? אולי אני פשוט מתגעגעת לתקופה שבה הייתי אני.

אני האמתית, ללא כל מעצור או כסות. ילדה טיפשה, חשופה, נטולת משחקים ועכורה. הייתי מוכנה להציג את עצמי בתור בדיחה, וכך היה, אך זו הייתי אני. היית יכול להיות האדון שלי ולעשות בי כרצונך, והייתי נשארת, כי רציתי את האיש שדמיינתי שהוא אתה. למזלי, זה לא קרה, אך לצערי, זה לא קרה.


תגובות (2)

"לגיל חסר אחריות" – ללא אל"ף נוספת.

הכתיבה איכותית, הנושא כנראה שייך לאחת מסוגות 'אהבה'. מעולם לא הצלחתי להתחבר לנושאים אלו.

מה הקשר בין "כיום הוא מקריח" שאינו חלק מהסיפור, לסיפור?
מדובר בסיפור מאוד אישי? אם כן, ראוי היה שלא להוסיף את ההערה.

מתי נזכה לקרוא סיפור של ממש פרי עטך? ('אהבה' לא נחשב)

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

21/04/2021 21:46

    קודם כל, תודה רבה לך על תגובתך ועל ציון השגיאה, היא תוקנה.

    שנית, לא הייתי מגדירה את הקטע הקצר הזה סיפור אהבה, כי הוא מתאר רצף מחשבות שעלו במוחי זמן לא רב טרם כתיבתו, ותו לא.

    בנוסף, סיפורי האהבה הם-הם פרי עטי. אני מודה שזו סוגה שבזתי לה במשך שנים (לה ולכל תתי הקטגוריות של ספרות הנוער), אולם לפני כשנתיים, קיבלתי במתנה ספר. כריכתו ממש לא הייתה מפתה, הוא לא זכה למעמד של 'רב מכר' והכותרת שלו הייתה מתוקה ודביקה מדי לטעמי. בכל זאת בחרתי לנסות ולקרוא אותו ואני שמחה שכך עשיתי, משום שהוא היה מעולה. בהמשך לווידוי הקודם, אציין גם שאני כותבת מאז אמצע התיכון והאירוניה היא שמרבית הסיפורים שכתבתי הכילו אלמנטים רומנטיים כאלה ואחרים, גם אם לא היו מרכז העלילה. אני מבינה שלכל אחת ואחד יש העדפות משלה ומשלו, ורבים פחות מתחברים, ובכל זאת הספרות הרומנטית היא הנמכרת ביותר בקרב חובבי הספרים בכל רחבי העולם. לצערי הרב, כאן באתר אני מרגישה שהסיפורים שזוכים לביקורות הענייניות יותר הם אינם סיפורי האהבה, וזה כמובן משקף את העדפתם של אותם גולשים רציניים באתר, אתה אחד מהם. למרות שהייתי מאוד רוצה לקבל ביקורות ענייניות על יצירותיי, אין לי מה לדרוש מאותם גולשים כמוך שהעדפתם לא עולה בקנה אחד עם העדפתי. אני מאוד נהנית לכתוב את 'הורמון האהבה', משום שלדעתי הוא מכיל דמויות ומערכות יחסים (לא רק רומנטיות) מורכבות, ואני לא חושבת שרמתו פחותה מסיפורים אחרים רק מעצם השתייכותו לסוגה מסוימת שאולי לא נחשבת בעינייך או בעיני גולשים אחרים באתר. כמובן שייתכן ורמתו של הסיפור אכן ירודה, אך אם זו האמת, הסיבה לכך תהא הכתיבה הירודה שלי, לא הסוגה עצמה.

    סביר להניח שבעתיד אפרסם כאן גם סיפורים שאינם סיפורי אהבה (גם בעבר פרסמתי), אך אין זה אומר שהם לא בהכרח יכילו אלמנטים רומנטיים, ואני לא חושבת שזה משהו שמוריד מאיכות הסיפור. חוסר איכות, היא זו שמורידה מאיכות הסיפור :)

    21/04/2021 23:23
סיפורים נוספים שיעניינו אותך