נועה הורן
משהו שחשבתי עליו עכשיו שמזכיר לי תקופה..
אמ.. אני מקווה שחיבבתם את זה? :<
סליחה על שזה יצא מכוער.... :/

לפעמים זה ככה ולפעמים זה ככה

נועה הורן 24/07/2013 717 צפיות 4 תגובות
משהו שחשבתי עליו עכשיו שמזכיר לי תקופה..
אמ.. אני מקווה שחיבבתם את זה? :<
סליחה על שזה יצא מכוער.... :/

לפעמים אתה הייתה הנחמד ועכשיו אתה סתם המגעיל
לפעמים גרמת לי לחיוך ואבל אז זה השתנה לבכי
גרמת לי להרגיש מלכה עכשיו אני מרגישה כמו שפחה.

מכירים את זה שיש מישהו שאתם אוהבים ואתה יודע שהוא קרוב אליך אבל אין סיכוי שבאמת תראו קרובים אליו? אתם רואים אותו כל יום, אז אתם רואים אותו פתאום פחות ואז כמעט ובכלל לא? וזה פשוט שובר אותכם? ואז אתם מתגברים על זה משהו שוב שובר אותכם ואתם נופלים לבור ללא תחתית ואתם ממשיכים ליפול וליפול אבל בלי לגלות לאף אחד? מול כולם אתם מחייכם אבל בפנים את עומדים להישבר?
לפעמים אתם מחייכים ולפעמים בוכים

לפעמים זה ככה ולפעמים זה ככה….


תגובות (4)

זה לא יפה זה ממש ממש ממש ממש ממש ממש מממש ממש יפה!!!!!
זה פשוט מושלם!!!

24/07/2013 17:03

גם אני מרגישה ככה חבר שלי ואנחנו רבים המון בשבועיים האחרונים היום הוא אמר לי דברים שאני לעולם לא אשכח אני אוהבת אותו אבל כשאני נזכרת בזה רק בא לי לבכות .. אני רוצה לדבר איתו על הכול ולשים את הכול על השולחן .. אני מתפללת לאלוהים שזה יעזור !!

24/07/2013 17:03

וזה יצא לך מושלם ומדויק !!

24/07/2013 17:04

תודה שירוש.. :)
katlyna אני לא רבתי עם חבר שלי בתקופה שבעצם לפני שנפרדנו בכלל לא דיברנו לא הצלחתי להסתכל לו בעיניים והוא לאט לאט פשוט החליט לנתק איתי קשר תדברי איתו אחרת כלום לא יקרה ואת היחידה שתפגעי מזה אם את באמת רוצה שהקשר שלכם יחזיק תדברי איתו על זה תדברי איתו על הכל רק ככה תוכלו לדעת אם באמת הקשר שלכם יחזיק מעמד או לא…
ואם את רוצה אני יכולה לעזור לך קצת כמה שאני יוכל..

24/07/2013 17:09
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך