לצאת מהסטריאוטיפ

18/09/2018 379 צפיות אין תגובות

בשנה שעברה , הם עזבו את הכפר, ועברו לרחוב ראשי בירושלים.יש להם עכשיו דירה מרווחת . למטה גינה מטופחת . הם אוהבים לעשות על האש ולהזמין אליהם חברים טובים.
היא פקידה בכירה במחלקת השקעות בבנק הבינלאומי. הוא מנהל בית ספר תיכון.
יש להם בת ובן. הילדה לומדת בכתה ה' והילד לומד בכתה ב'.
לכאורה משפחה נורמטיבית. ההורים עובדים במקצועות נחשקים .הילדים לומדים הולכים לחוגים. הילד הולך לחוג שחיה. הילדה לומדת פסנתר בקונסרבטוריון.
יש להם יחסי שכנות טובה. עוזרים אחד לשני. אומרים יפה בוקר טוב וערב טוב .מחייכים .
האשה מעדיפה להיות בבית.ועל כן הוא יוצא פעם או פעמיים בשבוע לבד. הוא אוהב לשתות. הוא גם מעשן כבד.לאחרונה דיברה איתו הגברת שלו, אולי היא תוציא את הטבעת וירחיבו את המשפחה . בכל זאת עם כל הכבוד , ושהם רוצים להיות אחרים ,הם לא אשכנזים.והם רוצים ילדים. ילדים זה שמחה , היא אומרת.
הוא צוחק .
לא נכון ,אף פעם לא אמרתי לך שאני לא רוצה עוד ילדים . מתאים לי דווקא תינוק עכשיו.
עכשיו ? היא אומרת ,פתאם אתה נזכר ?
בקרוב אתה נוסע לניו יורק לחודש או חודשיים שכחת?ואז הוא אומר לה,מה זה קשור?
אם את רוצה ,מקובל עלי .
אז היא אומרת לו , ממי תכבה את הסיגריה זה עושה לי בחילה .
מה ?
הוא המום.
את בהריון ?
כן , ולא ידעתי איך להגיד לך,פחדתי כלכך שאולי לא תסכים.
הודה , הוא אומר לה , תבורכי , את יודעת שהיוזמה זה הצד החזק שלך. לכן אני אוהב אותך.
פאדי יקירי היא עונה לו , הזמנתי כמה חברים מהבנק להרים כוסית מחר , מתאים לך?
ברור הוא עונה לה ,אנחנו יחד בסאגה הזאת .
הודה עיני ורוחי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך