JustEJ
זהו, זאת הסיבה שנעדרתי, אם מישהו תהה.
בבקשה תגיבו לי ותייעצו לי, אני זקוקה לעצה אובייקטיבית וטובה בנוגע למה לעשות, עם הכל, כל מה שקורה עכשיו ;)
xoxo,
EJ

עצה? / מה שעבר עלי בזמן האחרון

JustEJ 26/01/2013 800 צפיות 9 תגובות
זהו, זאת הסיבה שנעדרתי, אם מישהו תהה.
בבקשה תגיבו לי ותייעצו לי, אני זקוקה לעצה אובייקטיבית וטובה בנוגע למה לעשות, עם הכל, כל מה שקורה עכשיו ;)
xoxo,
EJ

אוקיי, אז הי, חזרתי, אני בסדר.
אני רוצה לנהל אתכם דו- שיח ( או רב- שיח) כי יש לי כמה בעיות קטנות. אבל בואו נתחיל מההתחלה.
לפני קצת פחות משבועיים נסעתי לטיול עם הכיתה, 4 ימים. וזה היה… שונה. לא סבלתי, גם לא נהניתי-בצורה-מדהימה מצד שני. בעיקר כי חודש לפני זה יצאתי לקורס מנהיגות בדרום, מטעם בית הספר, כשאת רוב האנשים אני לא מכירה, ונהניתי כמו שלא נהניתי בכל החיים שלי, עם כמה שההליכה היתה קשה, הלילות בשטח היו קפואים, הרוחות מטורפות והאוהלים כמעט קורסים, היה לי מדהים, נהניתי והכרתי חברים מדהימים. הקטע הוא… שיש לי, או לפחות היתה, בעיה מסוימת עם טיולים בשטח, אני נתקפת בלחץ בלתי מוסבר או מובן, למרות שהכל מאורגן ואני בסדר גמור. אז יום לפני שיצאנו לטיול החלטתי שאני לא יוצאת, שיניתי את דעתי, שיניתי שוב ושוב ו… אתם מבינים איך זה הולך. בסוף יצאתי.
בטיול הזה הכל היה שונה.
לא משנה מה, לא הצלחתי להנות, למרות שרום (rona12) היתה איתי, כאילו, צחקתי והכל, אבל אין מה להשוות לטיול של מנהיגות.
למרות שניגנו שירים של ׳תירסקסואל׳ בגיטרה, ואני אוהבת את זה.
למרות שהיה לנו מש״צ מדהים שעזר לנו בהכל, ויש לו אופי כמו של אחי הגדול.
למרות שלא היתה לי את הלחץ הנוראי.
ולמרות, למרות שניסיתי.
התגעגעתי לאמא, ברמות שזה כואב, וזה בחיים לא היה ככה בשום טיול.
לא יכולתי לחכות שהטיול ייגמר, ואז ביום האחרון. התחלתי להנות, לעודד את כולם, ופשוט להיות אני.
חזרתי הביתה, אבל אני עדיין לא מרגישה שחזרתי הביתה. אני מרגישה כמו זומבי.
שעות השינה שלי דפוקות, אני נרדמת ב19 וקמה ב 2 בלילה. ולא נרדמת.
כשחזרתי מהטיול הרגשתי טמאה, לא נשית, ולא, לא אני.
אני רוצה לצאת לקורס מש״צים, כי אני כן אוהבת טיולים, ואני חושבת שאני אהיה מש״צית טובה, אבל הרבה פעמים כשאני חושבת על זה אני מתמלאת בהרגשה הטמאה הזאת. ויש פעמים שאני מתמלאת בהרגשה מדהימה בנוגע לזה, שאני אדריך טוב, שילדים יהנו איתי, שאולי אני אשפיע למישהו קצת על החיים לטובה. דיברתי עם אחותי, שהייתה מש״צית, והיא אמרה שזה מדהים, דיברתי עם חברות שלי שיצאו לקורס מש״צים והן אומרות שזה מדהים, דיברתי עם ידידים שלי והם אמרו לי שזה מדהים, שאני אהיה מש״צית מעולה, ושאני לא אעז לפספס את זה. עכשיו אין לי שום הרגשה בנוגע לזה, לא טמאה, ולא טובה, זומבית כזאת, ואני יכולה לחשוב בבהירות.אני מרגישה שאני אהיה מש״צית טובה, ושאני גם אוכל לעשות את זה באלגנטיות, מה אתם חושבים?

(דרך אגב, לא נכנסתי לאתר כי הרגשתי שאין טעם, ושהכל חסר פואנטה, אני עכשיו מרגישה טוב יותר)


תגובות (9)

זה תקופה, וזה עובר.
אם יש לך בסיס לרצון שלך להיות מש"צית, זה הכי חשוב.
אם את שואלת את עצמה "למה אני צריכה את זה?" ויש לך תשובה- הכל טוב.
ומקרה אחד של "זומביות" זה כלום! (; מקווה שעזרתי ♥

26/01/2013 07:29

אני איתה ..

26/01/2013 07:36

חן ויויו- תודה רבה, והאמת היא שכן יש בסיס. אתן מכירות את הרצון הזה לדעת מי את? להיות מסוגלת להגדיר את עצמך?
אז אני נגה, שבמועצה, שביזמים, שבמנהיגות,שבכל הפעילויות האפשרויות, שמעורבת בהכל, שכולם מכירים. והאמת היא שקצת נמאס לי.
אני מקווה שלהיות מש״צית יתן לי פרספקטיבה קצת שונה על עצמי. יתן לי את היכולת לשנות משהו קטן, להשאיר משהו ממני.

26/01/2013 07:42

מצויין , אז לכי על זה !!
עם יופיע הפחד שוב , לכי לפסיכולוג או שתדברי על זה עם מישהו ..
זה עוצר .

26/01/2013 07:46

בתור מש"צית הרשי לי להגיד לך שאם את באמת רוצה את זה-לכי על זה!
אם יש בך התלבטות אל תלכי, כי אחר כך זה סתם יפריע לך בהדרכות.. ואני מדברת מנסיון, אם תרצי אני אסביר לך מחר בבית ספר ואם תרצי אשמח להסביר לך גם פה בתגובות (:
שבת שלום<3

26/01/2013 08:04

מילאנו, את מבינה את הקטע, ואת יודעת שאני רוצה להיות מש״צית ושבקטע הזה אין שאלה. והי! את מש״צית מזויפת! את עצלנית מידי!

26/01/2013 08:12

חס וחסה! אני?!עצלנית?! מה פתאום ;)
אבל אני מש"צית גאה! גמאני עדיין לא מבינה איך זה קרה, אבל זה קרה! :)

26/01/2013 08:44

אוי! כואבת לי הרגל! ביום הכי קשה בטיול! נו טוב, נוותר.
תגידי, מילאנו, יש לך תעודת מש״צית?

26/01/2013 08:54

וואי, אין לי מה להגיד לך, וזאת פעם ראשונה שאין לי עצה למישהו..
אבל.. אני חולת טיולים, אני אגיד לך כבר, אני רואה עץ ענקי או סלע, אני עוזבת הכול ומטפסת על הדברים האלה רק כדי לראות איך הכול נראה מלמעלה…
שנה שעברה? אם היו מצלמים אותי בטיול השנתי, לא היו תופסים אותי בעדשת המצלמה כי זזתי ממקום למקום בריצות ובקפיצות, הוצאתי את כול האנרגיות שלי בטבע..
וכשחזרתי הביתה, הייתי עצובה, כי לא רציתי שהטיול יגמר, אהבתי את האנרגיות מתפרצות.. אהבתי מאוד..

26/01/2013 09:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך