imagine the books!!
כל פעם שאני שומעת שיר שאני אוהבת, אוהבת באמת, אני ישר רוצה לכתוב.
הרבה זמן שלא שמעתי אותם (את השירים) וכל ההשראה חזרה לי.

מוזיקה! ספרים!

imagine the books!! 07/02/2014 787 צפיות 18 תגובות
כל פעם שאני שומעת שיר שאני אוהבת, אוהבת באמת, אני ישר רוצה לכתוב.
הרבה זמן שלא שמעתי אותם (את השירים) וכל ההשראה חזרה לי.

אני נושמת. מחייכת. שמחה. מאושרת. נזכרת. יבולות (לפחות ככה זה מרגיש) שאני חושבת על התאבדות.

אבל עכשיו?
התנדף.
אני סתם נושמת.
אני סתם מחייכת.
אני סתם שמחה.
אני סתם מאושרת.
אני סתם נזכרת.

אני רוצה לעןף. אני רוצה לחקור. אני רוצה להוכיח את עצמי. אני רוצה להכיר את עצמי.
הרבה זמן שאני חושבת על פשוט לוותר.

אבל עכשיו?
נעלם.
אני סתם עפה.
אני סתם חוקרת.
אני סתם מוכיחה את עצמי.
אני סתם מכירה את עצמי.

יש שני דברים בעולם הנוראי הזה שלנו שחשוב ושכדאי שנשמור.
הראשון- מוזיקה.
מוזיקה! מוזיקה! מוזיקה!
היא מחייה אותך במצבים הכי קשים שלך… היא יודעת בדיוק מה להגיד לך. לא מתבלבלת, לא מעצבנת,
תומכת.

השני- ספרים.
ספרים! ספרים! ספרים!
אתה יכול לברוח אליהם, את יכול לשקוע לתוך המילים ולתת לדמיון שלך לפרוח ולגדול ולגדול!


תגובות (18)

אני מסכימה איתך ב 1000%! אני רוצה לשקוע כול היום בעולם הנפלאות והניסים של הספרים והסיפורים ואני רוצה לשיר ולנגן וליצור ולהישאב לתוך המנגינה המהפנטת… אהבתי.

07/02/2014 13:55

אני מסכימה איתך ב 1000%! אני רוצה לשקוע כול היום בעולם הנפלאות והניסים של הספרים והסיפורים ואני רוצה לשיר ולנגן וליצור ולהישאב לתוך המנגינה המהפנטת… אהבתי.

07/02/2014 13:55

אני מסכימה איתך ב 1000%! אני רוצה לשקוע כול היום בעולם הנפלאות והניסים של הספרים והסיפורים ואני רוצה לשיר ולנגן וליצור ולהישאב לתוך המנגינה המהפנטת… אהבתי.

07/02/2014 13:55

ל-ג-מ-ר-י-!
ותודה..☺

07/02/2014 14:00

את צודקת לגמרי….
אין כמו הספרים והסיפורים!

07/02/2014 14:12

אני כל כך מסכימה אתך! בהכל!
המוזיקה- כשאני שומעת מוזיקה פתאום אני מרגישה שאני במקום אחר, במקום טוב יותר. שם אף אחד לא יכול לשפוט אותי. המוזיקה היא יכולה להיות מנחמת, יכולה להיות… בעצם הכל! גם כשאני כותבת אז אני שומעת מוזיקה והיא נותנת לי רעיונות (זה ושיעורי מתמטיקה.. לא יודעת למה..)
והספרים.. הספרים יכולים לקחת אותך למקום הכי טוב שיש- לעולם שלך. אתה יכול להיות כל מה שאתה רוצה- אתה יכול להיות גיבור, את יכולה להיות הנערה הכי יפה או כל מה שאת רוצה. את עוברת לעולם אחר. את רואה הכל, את שומעת הכל את.. הכל בעצם.
את מתרגשת, בוכה, עצובה, מתעצבנת, שמחה, פוחדת.
ההרגשה הזו טובה יותר מכל דבר אחר בעולם!
אין דבר שמשתווה לרגע כשאתה קורא ספר או שומע שיר ואתה באמת נשאב לעולם הזה…
את כתבת את זה בצורה כל כך יפה ואמיתית שהייתי חייבת לכתוב את התגובה הענקית הזאת שיצאה לי.
ממש אהבתי!!!

07/02/2014 14:18

וואו!!! תודה!
את ממש צודקת! אני דבר שיכול להשתווה לזה…

07/02/2014 14:33

היה איזה ילד שישבתי לידו בכיתה והוא ראה אותי כל הזמן קוראת, אז באיזשהו שלב הוא פשוט שאל איך אני קוראת כל כך הרבה.
זה.. פשוט.. אי אפשר להסביר.. זה משהו ממכר..
זה ממש עצוב לי שהרבה לא מבינים את זה… :( (כמו אח שלי….)

07/02/2014 14:48

אני מסכימה איתך…
ולתולעת סיפורים: יש אנשים שפשוט לא יכולים לקרוא הרבה, לא שהם לא רוצים…

08/02/2014 01:48

אני יודעת.. פשוט לפעמים זה מעצבן שא שלי לועג לי על זה שאני קוראת! :(
הוא אומר שאני חנונית וכבר נמאס לי מזה…

08/02/2014 01:49

אח*

08/02/2014 01:50

גם אני אוהבת לקרוא…
לפני שנה הרבה ילדים ראו שאני קוראת הרבה וקראו לי חנונית..
זה ממש פגע בי…
אבל אהבתי לקרוא אז המשכתי.. :)

08/02/2014 01:56

אני ממש מסכימה אתך… גם לי קרה בדיוק אותו מקרה..
מי שלא אוהב או רוצה לקרוא, או קורא לך חנונית או משהו כזה, אז הוא לא שווה את זה.
יותר מזה, הוא מפסיד את החוויה שבקריאה!

08/02/2014 02:01

את ממש צודקת… :)
לא כול כך אכפת לי מה הם חושבים עליי…
אני נהנית מהקריאה וזה מה שחשוב לי!
הם מפסידים.. !!!!

08/02/2014 02:04

כולכן צודקות! אני נמצאת בכיתה של חנונים (כיתה מפגרת של נחשון) אבל פעם היו צוחקים עליי ועל חברה שלי כשקראנו יחד את הארי פוטר… שמנו את הפאקינג פס ( סליחה על הביטוי) עליהם…
זה לא אומר שזה לא מעצבן או פוגע- אני פשוט אומרת שאני נהנת מזה ומי שלא שיקפוץ לי..

23/02/2014 09:27

מסכימה איתך, אבל גם לא לגמרי, כי לדעתי יש עוד דברים מדהימים בעולם שלנו. גם כתיבה, וסדרות יפות, ואפילו אנשים, כן, אנשים. יש המון דברים יפים בעולם הזה שצריך לשמור עליהם.
ספרים ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
מוזיקה ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

23/02/2014 09:38

מסכימה…. ~פרצוף מבין~

08/03/2014 13:23

זה כל כך נכון (למרות שאני לא כל כך מסכים לגבי המוזיקה )

11/07/2014 19:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך