מוטיביצה- למה אנחנו נופלים?..

תנו לי לספר לכם משהו שאתם כבר יודעים, העולם הוא לא רק אור שמש וקשת בענן.
הוא מקום שפל ומאוד מלוכלך ולא אכפת לי כמה אתה קשוח העולם יפיל אותך על הבירכיים וישאיר אותך שם לתמיד, רק אם תיתן לזה לקרות.
אף אחד- לא אתה, לא אני או כל אחד אחר יכול להכות אותך חזק כמו העולם עצמו.
אבל לא משנה כמה חזק אתה מכה, אלה כמה חזק אתה מסוגל להיפגע ולהמשיך הלאה.
כמה חזק אתה מסוגל לספוג ולהמשיך הלאה,ככה מנצחים!
כאב הוא זמני,הוא יכול להימשך דקה, שעה, יום, חודש ואפילו שנה! אבל בסופו של דבר הוא יפסיק
ומשהו אחר יתפוס את מקומו.. לעומת זאת אם אתה תיפרוש זה ימשיך לנצח,
שולי הטעויות הם כל כך קטנים.
חצי צעק מוקדם או מאוחר מידי ואתה לא בידיוק מצליח,חצי צעד מוקדם או מאוחר מידי ואתה לא בידיוק תצליח לתפוס את זה.
הסנטימטרים שאנחנו צריכים נימצאים בכל מקום סביבנו הם נימצאים בכל הפסקת משחק, בכל שנייה, בכל דקה.
יש לך חלום אתה חייב להגן עליו, אנשים שלא יכולים לעשות דבר בעצמם יאמרו לך שאתה לא יכול.
אם אתה רוצה משהו לך תשיג אותו, נקודה
אל תפחד להיכשל, אתה לא יכול תמיד לנצח אל אל תפחד לקחת החלטות!
אתה צריך להאמין שמשהו שונה יכול לקרות, האדם שאומר שהוא יכול והאדם שאומר שהוא לא יכול בדרך כלל צודקים.
רובכם אומרים שאתם רוצים להצליח, אבל לא רוצים את זה מספיק, אתם רק בערך רוצים את זה.
אתם לא רוצים את זה כמו שאתם רוצים לבלות, אתם לא רוצים את זה כמו שאתם רוצים להיות מגניבים, רובכם לא רוצים להצליח כמו שאתם רוצים ללכת לישון!!
הפחד הגדול ביותר שלנו זה הפחד שאנחנו לא מתאימים, הפחד העמוק ביותר שלנו הוא שאנו חזקים יותר מכל דבר אחר, זה האור שלנו לא החושך שמפחיד אותנו. אתה צריך לחפור עמוק, לחפור באמת עמוק ולשאול את עצמך מי אתה רוצה להיות?
להבין בעצמך מה עושה אותך מאושר לא משנה כמה מטורף זה נשמע לאנשים אחרים. תבחר.
פשוט תחליט, מה זה יהיה, מי אתה הולך להיות ואיך אתה עומד לעשות את זה. פשוט תחליט.
מה שחשוב זה לא כמה חזק אתה מרביץ,
מה שחשוב זה כמה חזק אתה יכול להיות כשמרביצים לך!
כמה אתה יכול לספוג ולהמשיך לנוע קדימה, תקום ואף פעם אל תוותר.
אתם יכולים להישאר פה ולתת להם לכסח אותנו או – אנחנו יכולים לקום בחזרה אל האור, אנחנו יכולים לטפס למעלה מהגהנום, סנטימטר אחר סנטימטר, להיות מסוגל בכל רגע נתון להקריב את מה שאתה עבור מה שתהיה.
רובכם לא הצליחו בגלל שכשאתם מתעייפים מללמוד אתם מוותרים.
"אני לא טוב במתמטיקה" – נכון כי אף פעם לא למדת!
"אני לא טוב בחיבורים" – נכון כי מעולם לא כתבת!
כישרון מגיע בצורה טבעית, מיומנות מושגת אך ורק על שעות על גבי שעות של לימודים!
אל תבכה ותוותר, תבכה ותמשיך הלאה.
אל תבכה ותוותר הרי בכל זאת כואב לך לפחות תשיג מיזה משהו!
אם אתה יודע מה אתה שווה צא החוצה ותשיג את זה.
כל יום הוא יום חדש, כל רגע הוא רגע חדש עכשיו אתה צריך לצאת החוצה ולהראות לעולם שאתה יצור חדש! עכשיו!
בכם האנשים יש את הכח לעשות את החיים יפיפיים וחופשים, לעשות את החיים האלו הרפתקה נהדרת
עכשיו,
מה אתם עומדים לעשות?…


תגובות (2)

טוב, זה אחד הסיפורים הכי חזקים שקראתי בחיים!
אני ממש רוצה לבכות- גם מאושר וגם מעצב- על מה שכתוב כאן, כי אני הייתי במצב כזה (ואני עדיין קצת לצערי… אבל הרוב כבר עבר) ואני יודעת כמה העולם אפל ורשע וכמה הוא יכול לפגוע בך (למרות שאני חושבת שאנשים- תלוי מי- יכולים לפגוע בך יותר) אבל מה שחשוב זה לעמוד בזה ואפילו לחייך.
לפי הסיפור אני מבינה שאת בטח כמוני. את בטח עוברת משהו או שעברת או שחברה שלך עוברת משהו דומה. אם את צריכה לדבר- אני פה! :)
אני מקווה שיש באתר הזה עוד אנשים כמוני (ברור שיש) שחושבים אותו דבר ופשוט יודו לך על הסיפור המדהים הזה!
הסיפור הזה יכול לתת השראה לילדים להרים את הראש ולחייך!
את מדהימה!

03/02/2014 11:49

אני אפילו לא יכולה להביע את התגובה שלי כמו שצריך, כי אני לא חושבת שאפשר לנסח תגובה שמתאימה למשהו כמו זה.
זה קטע פשוט כל כך מקסים ונכון ואמיתי שאני פשוט הייתי בשוק אם כל מילה ומילה שקראתי.
את הבעת את דברייך כאן בצורה כלכך ישירה ומדויקת, שאני ממש גאה בך אל הכתיבה.
כמובן שאומר שאני מסכימה עם התגובה מעליי.
אשרייך =]

03/02/2014 12:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך