מוקדש לאוהבי הרכיבה

מונה

15/08/2012 554 צפיות 2 תגובות
מוקדש לאוהבי הרכיבה

אני מלטפת אותה את הליטוף האחרון פרוותה החומה נוצצת באור השקיעה האדמדם. "אני לא רוצה לעזוב" אני לוחשת לה ומסתכלת בעיינה הגדולות שמביטות בך חזרה במבט של הבנה. אני יודעת שאנשים אחרים לא יבינו את החיבה שלי לסוסים, את ההיקשרות הזאת אפילו במהלך חודש אחד אני זוכרת כל ליטוף, כל רכיבה כל חיוך כל מבט. אני מובילה אותה לאורוות ומברישה את פרוותה החלקה. שלבסוף אני צועדת משם אין דמעות בעיני אולי כי לא עיקלתי את זה שאני יצטרך לעזוב מקום שהיה סוג של בית שני מקום שחייכתי בו מקום שאף אחד לא היה יכול לפגוע בי מקום שקירב אותי למי שאני . האוטו הכסוף של אימי מחכה לי בחנייה לאסוף אותי הביתה מהאורווה בפעם האחרונה.


תגובות (2)

היי! ברוכה הבאה לאתר =)
אני שמחה להיות הראשונה שמגיבה כי הכתיבה שלך ממש יפה!
אבל זה כל כל עצוב =( למה עזבת אם כל כך אהבת את האורוות?
( סליחה אם השאלה יותר מידי אישית… את לא חייבת לענות עליה אם את לא רוצה…)
בכל מקרה רק הערה קטנטונת אם יורשה לי: הקפידי על סימני פיסוק, זה יכול לפעמים להיות קצת מבלבל בלי…
אז בכללי, אהבתי מאד את הכתיבה שלך, תמשיכי לכתוב ואשמח מאוד לקרוא עוד סיפורים שלך!
3> נעמי.

15/08/2012 15:32

אהבתי את הקטעה….את תהפכי אותו לסיפור בהמשכים או לא ?
עם כן מחכה להמשך ועם לא מחכה לעוד קטעים שלך…
וברוכה הבא לאתר ^_^
j.yael

15/08/2012 16:05
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך