ChocolateChip
עד עכשיו פרסמתי את הפרקים תחת הכותרת הודעות. זה הפרק הראשון שנמצא מתחת לכותרת סיפורי חיים, לדעתי זה יותר מתאים. אני מקווה שאף אחד לא מרגיש "ריקנות" כזו.

מושג כפשוטו #6

ChocolateChip 16/04/2020 317 צפיות 3 תגובות
עד עכשיו פרסמתי את הפרקים תחת הכותרת הודעות. זה הפרק הראשון שנמצא מתחת לכותרת סיפורי חיים, לדעתי זה יותר מתאים. אני מקווה שאף אחד לא מרגיש "ריקנות" כזו.

"ריקנות"- חוסר.
אולי דווקא זה ההפך?
"ריקנות"- הזדמנות למלא, חלל נוסף שרק מחכה.
האמת שאני משתמשת במילה הזו דווקא בפרוש הראשון, הוא יותר קורה. חוסר.
אני מוצאת את עצמי הרבה כשהכלי שמרגיש ריק הוא אני. בתוכי.
אני לא מתכוונת להשאיר חתך חסר בעצמי, אני רוצה למצוא כל חלק באישיות שלי. לחיות עד הסוף. אך אולי זה בכלל שם בכדי להזכיר לי משהו?
בכל פעם שאני מרגישה את הריקנות אני ממש מתמוטטת.
כאילו החלק הריק, החלל שבתוכי, ממש שורף צועק!
אבל מה חסר לי? מה גורם לזה?
אי אפשר לומר שזה דבר טוב, למה?
אחרי שההרגשה נעלמת אתה באמת ריק, אפילו אותה ההרגשה עזבה. אולי זו בדידות? אפשר לומר בוודאות שזה הורס לי את כל היום. שעות אחרי כל הופעה של ה"ריקנות" הזו אתה עדיין מרגיש כלי חסר. היה עכשיו אין= חוסר!
אני לא אוהבת את ההרגשה וגם לא אחרי שהיא נגמרת.
-אני מאוד מקווה שאין אף אחד שמרגיש כזה דבר כמוני! לא מאחלת לאף אחד!
אי אפשר לומר שתיקנתי את ההרגשה הזו. עדיין.
חשבתי שאני אכתוב ותוך כדי אמצע תשובה. קיוויתי.
זה לא סתם שטות זה הצליח פעם.
נ.ב.
עכשיו שאני קוראת שוב ושוב נדמה לי שריקנות קשורה לבדידות, לפחות כשהריקנות בתוכי. כנראה חברה סביבה תומכת… דברים שחסרים שהיו לי פעם.
בכלל לא התייחסתי לריקנות בדברים אחרים.
ברור שיש גם צד טוב, תמיד מלחיץ לחשוב שלא יהיה מספיק מקום לעוד.
שכל הדפים והציורים ימלאו את כל המגירות עד שאתחייב לזרוק.
שארון הבגדים והזיכרונות יוצף… דווקא ריקנות יכולה לומר לנו שיש עוד דרך, יש עוד מקום לדברים טובים!


תגובות (3)

יפה ממש. אהבתי את הפרוש. גם
אני שמתי לב שקודם זה היה בהודעות-זה היה נראה לי מוזר, חחח 😂😂😂

21/04/2020 15:02

לא חשבתי על זה קודם, אבל סליחה אם מה שאמרתי פגע בך. לא התכוונתי. מצטערת.

29/04/2020 23:16

    לא, הכל בסדר, זה לא העליב להפך שמת לב זה סימן שמישהו בעולם קורא באמת את מה שכתבתי.
    חוץ מזה באמת לא התאים לכתוב בהודעות את הפרקים זה באמת נחשב- מוזר שכתבתי את זה שם, אין הסבר למה פרסמתי בהודעות וזה מצחיק (קצת)…

    30/04/2020 11:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך