ChocolateChip
אני לא רואה את עצמי כטיפוס בודד, כן יש לי בעיה עם בדידות. כמו שכתבתי, צריך איזון!

מושג כפשוטו #7

ChocolateChip 17/04/2020 326 צפיות 2 תגובות
אני לא רואה את עצמי כטיפוס בודד, כן יש לי בעיה עם בדידות. כמו שכתבתי, צריך איזון!

"בדידות" ^אחרי הפרק הקודם לא יכולתי שלא להמשיך לאותו כיוון.
אני לא טיפוס בודד, פשוט מלאה בתחביבים שאני עושה לבד.
אני מוצאת את עצמי בורחת מכולם. הכל בשביל שיהיה לי מציאות לבדי, רק ככה אפשר לעשות כל דבר מבלי לחשוש מאחרים. מתגובות או מצורך להיות יותר מוצלח מהשני. ככה לא צריך לסמוך על אחרים, אפשר להתמקד במה שעושים.
לבד בשבילי זה המון!
אפשר לומר שהסגר הזה לא נוראי בשבילי- להיות לבד ולהנות מבלי שיפריעו.
זה לא באמת ככה, לצערי.
אני משתדלת לצאת למשפחה, לחצר, למאה מטר…
אני משתדלת לעשות את כל התחביבים שיש לי, מי שמכיר אותי באמת באמת מכיר ויכול להעיד קרוב לחצי מהם.
אולי יש לי קצת בעיה? להיות לבד בסוף גורם לבדידות גם אם נהנים תוך כדי.
פעם ראיתם כל היום סרטים ובסוף הרגשתם רע? שלמרות שצחקתם וזללתם מול המסך, אתם עדיין לא עשיתם שום דבר משמעותי או מחבר?
תחשבו רגע, לראות סרט באמת גורם לנו לתקשר עם הצופים איתנו? או שברגע שנגמר כולם אומרים דעה קצרה על הסרט וממהרים לפלאפון?
אז כן, יש לי בעיה עם בדידות!
אני נהנית לבד וזה יותר קל לי, פשוט גם נהנית ביחד…
יש הרבה דברים שאפשר להתמקד בהם מתוך המושג "בדידות" אבל אני חושבת שהרגע מבלי לתכנן הסברתי רק את ההבדל בין לבד לבודד.
לבד- עם עצמי, יכול להיות טוב ויכול להיות ההפך ואז ההרגשה של בודד נכנס.
בודד- חוסר בתמיכה וחום המפיקה חברה אנושית.
אני צריכה למצוא איזון בין עצמי לחברה, זה יכול לשפר את הבדידות.
אך לא בטוח את ה"ריקנות" (מתוך הפרק הקודם).


תגובות (2)

יפה ממד.

21/04/2020 15:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך