shinigami
כן, ישלי הרגשה שהדבר הזה הולך להמחק בשלב מסויים, כמו דברים אחדים שאני מעלה לכאן. אני ממש שונאת את זה שאני כותבת הכל, ועוד ככה. אבל לפעמים להשאיר את הכל בפנים זה בלתי אפשרי. ועם זאת זה מה שקורה, בדרך כלל.

מטומטמת

shinigami 15/10/2014 804 צפיות 8 תגובות
כן, ישלי הרגשה שהדבר הזה הולך להמחק בשלב מסויים, כמו דברים אחדים שאני מעלה לכאן. אני ממש שונאת את זה שאני כותבת הכל, ועוד ככה. אבל לפעמים להשאיר את הכל בפנים זה בלתי אפשרי. ועם זאת זה מה שקורה, בדרך כלל.

בזמן האחרון אני חושבת שאני מטומטמת.
ברצינות, יותר מתמיד.
כי אני הייתי בטוחה שאני מבינה, אבל בעצם אני לא.
אני מגלה צדדים מחרידים חדשים בהתנהגות שלי, ובאישיות שלי.
חשבתי שאני יוצאת משליטה אם אני לבד יותר מדי זמן.
התברר שזה קורה גם כשאני עם אנשים, רק בצורה שונה, כזאת שפוגעת בהם, ולא בי.
לבד.
אני חושבת שאני מטומטמת כי איכשהו נתתי לכל הקשרים שלי להתפורר, גם לרופפים ביותר וגם לחזקים ביותר.
או שאולי לא היו מעולם?
וגם לא נתתי לקשרים טובים להתחזק. דווקא כשהכי הייתי צריכה. למה?
אני חושבת שמשהו לא בסדר איתי.
אני חושבת שזה נראה כרגע כאילו אני שקועה ברחמים עצמיים. האמת שאני כועסת על עצמי, אני שונאת רחמים. אני ממש רוצה לתת לעצמי סתירה על זה שכרגע אני כותבת את מה שאני כותבת, ועל זה ששוב אני מרגישה כמו שאני מרגישה. ולחזור להיות כמו בדרך כלל.
אני חושבת שאני חושבת יותר מדי, ומרגישה יותר מדי. ובו זמנית אני עושה המון דברים ללא מחשבה, ולא מרגישה אף רגש לשום אדם.
אני מרחיקה מעצמי את כולם, לאט, בקור, בהזנחה או בכעס שיוצא בצורה מגעילה ממש. אבל אני לא רוצה להיות לבד, אני שונאת להיות לגמרי לבד.
ואני בכל זאת מוצאת את עצמי ללא אדם שאוכל באמת לפנות אליו בשעת צרה ולספר הכל.
זה מוזר.
הכל אצלי פועל על הפכים בזמן האחרון, וזה חסר הגיון.
כן, אני כנראה פשוט מטומטמת.


תגובות (8)

שתדעי שאם לא את, סביר להניח שלא היו יותר פרקים של "המכשפה הנודדת". אני אוהבת אותך!! מקווה שהמצב ישתפר!!

15/10/2014 18:01

ברור שלא אנטוש, תודה על התגית, עכשיו לא אפספס אף פרק.

15/10/2014 18:05

    זה מדהים שיש אנשים כל כך נחמדים^^
    אל תתני להם להוריד לך את המורל!

    15/10/2014 18:07

אל תרגישי רע עם עצמך כי את 'מטומטמת' זה בסהכ גיל ההתבגרות

15/10/2014 18:18

מסכימה אם דניאלה, זה יעבור לך, לי היה לי משהו גרוע ואותה מידה (אולי טיפה פחות)-חרדות. הסיוט הכי גדול שיש, אבל גם זה עובר. את לא מטומטמת, לדעתי זו לא המילה הנכון.

15/10/2014 18:59

האמת, שזה לא עובר. לפחות לא לתמיד. כןכן, רק גיל ההתבגרות, אני יודעת.

15/10/2014 22:03
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך