GoFuckYourself
כשרגשי הנחיתות וההכל בסדר מתנגשים.

מים טחונים- 3. בדידות ומפלצת צומת הלב

GoFuckYourself 15/10/2016 683 צפיות אין תגובות
כשרגשי הנחיתות וההכל בסדר מתנגשים.

אחרי שהתקשרתי לאמבר ורבנו על אוויר ועל אי הבנות, הסכמנו לא להסכים. אני שלמה עם עצמי, היא שלמה עם עצמה וכל אחת חושבת שהשנייה טיפשה ולא מבינה כלום.
רציתי לצאת עם אדם אבל יש לו בטלה משפחתית וטיול שתוכנן למחר והתבטל, ובמקומו דיברנו שנצא מחר וקצת מפחיד אותי שמחר הוא בעצם לא יהיה כאן כי אני רוצה לראות אותו. אבל בסדר, משפחה זו משפחה.
מצחיק אותי לחשוב שאני במיטה, עם כאב בטן שהתחיל אחרי הצהריים, שבמשך יומיים נרדמתי לרבע שעה וחלמתי על אדם ועל דברים שאני לא זוכרת. הטלוויזיה החדשה, שמעולם לא ביקשתי (ומשום מה דווקא דברים שאני רוצה באופן כללי אבל לא באמת מבקשת- אני מקבלת), אחרי שהקודמת נשרפה מבפנים (כמעט כמוני), דלוקה על תוכן שאמור למלא אותי בנוסטלגיה של ילדה בת 14, או ליתר דיוק, שיכחה זמנית מהבעיות שלי. אבל כל מה שאני חושבת עליו הוא שאני לא מרגישה טוב, גם בבטן וגם בלב. אני גם חושבת על זה שאני רוצה רק אדם לידי, שיכתוב ויתקשר אליי, שייחבק אותי וינשק אותי ויכין לי מרק חם.
הוא צוחק עליי שאני מפלצומי- היצור הורוד מהסרטון הטוב היחיד שיצא לשרוטונים בשנה האחרונה.
לפני שהלכתי לישון הוא סיפר לי שהוא עצבני, אתם יודעים- משפחה וכאלה והקשבתי לו וכתבתי לו שיהיה בסדר. שתדעו לכם שלפעמים להקשיב ולהגיד "אני מבין" זה מה שצריך וקצת הצטערתי שלא הייתי שם ללטף לו את הכתף, להרגיע אותו, להגיד לו שאני כאן.
בנוסף לכל אלה, אחרי שהקשבתי לו כתבתי לו שאני מרגישה על הפנים ורציתי להוסיף שאני קצת לבד, קצת חולה, אבל לא עשיתי את זה. לא רציתי להוסיף עוד אבן למגדל קורס, קודם היה צריך לייצב את מה שכבר קיים.
זו מן הבנה הדדית, אני צריכה צומי והוא צריך חופש וכרגע אין לי מושג מה הוא עושה אז אני משחקת במשחק הניחושים ומדמיינת שהוא שמח ולא רודפת כמו הורודות האלה שמתקשרות כל דקה כדי לשאול כמה אוויר נכנס לפיו. אבל אני רק רוצה אותו פה וזהו. טחנתי מספיק למוחות צעירים. מקווה להירדם הלילה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך