מים עמוקים

sunlight 23/10/2022 126 צפיות אין תגובות

אני מוצפת, שטה בתוך סירת עץ באמצע אוקיינוס ענק באזור שאף פעם לא הייתי. למרות הנופים היפים, המראות החדשים, השונים והמסקרנים והאוויר החדש אני מרגישה לא פעם אבודה, מפחדת לטבוע, להיסחף או להתהפך עם כל משב רוח חזק שעובר. כל חיי רציתי לחיות את ההרפתקה הזו, כל חיי ייחלתי לרגע להרגיש ככה. הינה, עכשיו אני מרגישה ככה כבר חודש ואפילו כשהרוח באה- אותה רוח שכבר הכרתי לפני- היא מתלתלת את הספינה הרעועה שלי שלא מתאימה לאוקיאנוס הזה.
בזמנים שהסירה הקטנה שלי נמצאת לבד אני יותר חשופה ופגיעה אבל לפעמים באה סירת דייגים קטנה ממונעת והיא שטה לצידי, שומרת עלי ומראה לי את הדרך. יש לה שריטות דומות לשלי, והיא שבורה ורעועה קצת כמו שלי, אבל לידי היא מכבה את המנוע ושטה ממש בקצב שלי. כשהיא היא ככה, שטה לא ממונעת לידי, אבל קצת יותר גבוה ממני- אני אוהבת לתקן לה את הסדקים הקטנים והשריטות שהם בגובה שלי. כך, נוצרה איזה מערכת יחסים כזו, לא מסוברת בין סירת עץ קטנה עם משוטים לסירת דיג ממונעת.
אבל עכשיו אני לבד, והיגיעה סופה, והספינה הקטנה שלי, שחבוטה מהאוקינוס מצליחה לשרוד אותה ממש בקושי. גלי המים משפריצים ומתיזים עלי טיפות מלוחות וגדולות. השמיים אפורים וקר לי ואני רק רוצה שסירת הדיג תבוא, להיות מוגנת מתחת לגג שלה, מחוממת בתוכה ולרגע אחד ממש להרגיש שייכת לאוקיינוס הזה שכבר כולם ביקרו בו ורק אני עדיין לא..
"זה מובן.." הוא אומר לי אחרי שאני מפצירה בו ש'לעולם לא ימאס לי מזמן פינוק וחיבוק'
"24 שנה לא חווית אהבה, אז את צריכה לפצות על זה, ואני בדיוק האדם הנכון.."
זרם של כאב התפרץ לי בכל הגוף, מזועזעת לא מהמשפט אלא מאיך שהצליח לראות אותי ככה. מיד אחר כך הרגשתי חום, זהו עכשיו אני פגיעה, אני כבר חצי שלו, אם תהיה נפילה זו תהיה אחת חזקה. מפתיע, רק אתמול חשבתי על זה שצעד אחרי צעד הוא מלמד אותי לאהוב ומסתבר, שלא ידעתי איך לאהוב ואיך להראות אהבה.
עכשיו, כשקשיי חיי צפים מעל פני השטח אני רוצה אותו איתי בקשיים שלי ובפחדים שלי וזה רק גורם לי לפחד מהקשר הזה הרבה יותר. כי חיי דפוקים, אני רגילה לדפקט שלהם ואני רגילה להתמודד אתו לבד, בלי רגשות לאף אחד, או לרצון למישהו לידי, בלי כל כך הרבה רגשות שמציפים אותי
אז… אולי רק תבוא לחבק אותי לחמש דקות או ללילה שלם??..
בלי שאספר לך איך אני מרגישה, בלי שתפציר בי להגיד מה עובר עלי, שרק לא יפלט לי שרבתי עם ההורים שלי כי אמרתי להם שאם הם לא יקבלו אותך (כי הם לא יקבלו) אני אלך ואף פעם לא יחזור…
בעצם, סיכמנו לפני חודש- שזה קשר לא מחייב- נראה שאנחנו עומדים בזה..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך