אני עולה חדשה לכן כנראה יש הרבה שגיאות כתיב וכמה פאשלות.... מצטערת מראש ומקווה שתהנו ותגיבו :)

מיניות בידידות פרק 1

18/11/2016 762 צפיות אין תגובות
אני עולה חדשה לכן כנראה יש הרבה שגיאות כתיב וכמה פאשלות.... מצטערת מראש ומקווה שתהנו ותגיבו :)

בפעם הראשונה שראיתי את עדן היה לו חצ'קון עצום על המצח… כלכך גדול שחשבתי שזה איזה שהו פגם תמידי בעור.
וכשגיליתי שהוא שומר לפניי אפילו לא התרגשתי, כי חוץ מעיניים יפות וצבע עור שוקולד לא ידעתי עליו כלום…
ב12 בלילה התחילה השמירה שלי, כמו תמיד הכני לי נס קטן וגילגלתי לעצמי סיגריה לשמירה והגעתי בדיוק בזמן, או אולי קצת לפניי…
היה ערב חשוך מלא בכוכבים והשירים של החורף התחילו להתנגן עם הרוח על העצים הגבוהים מסביבי.
באותו יום הרגשתי טוב, מכוערת כרגיל אבל לי זה לא מפריע, בלי איפור בלי השקעה ובלי יותר מדי מחשבה מה אנשים יגידו על זה שהקוקו שלי לא מסודר .
אורי שמר שמירה לפני, וידעתי שיש לו שמירה מ8 עד 12 בבוקר אז לא רציתי לעקב אותו , סתם מתוך נימוס בסיסי..
הגעתי למקום שלי והנחתי את הקפה שנשפך כמר כמעט כולו בדרך והתחלתי לדבר, סיפרתי כמה סיפורים מצחיקים שקרו לי בסופש עד שהשומרת שלפניי הלכה והשומר שמחליף את אורי הגיע.
אורי לא הלך, הוא בדיוק גלגל סיגריה ולאחר מכן השיחה כבר הייתה בשלב מתפתח מדיי כמו בשביל לקום וללכת, אבל ציפיתי שמתישהו הוא ילך, בכל זאת הוא חייב לישון…
בסופו של דבר הוא נשאר איתי כל השמירה, דיברנו על הכל, לא רק אני והוא כי גם השומר השני היה איתנו… אורי הסתכל עלי במבט מודהם, וכששאלתי למה הוא מחייך אליי התגובה שלו הייתה לי מוכרת " את פשוט כלכך שונה מרוב הבנות שהכרתי"
וזה נכון… כי תקעתי גרפסים בלי סוף, דיברתי על סקס בצורה הכי חסרת מבוכה שיש ועשיתי פרצופים מוזרים מבלי לחשוב על כמה שאני בטח נראת רע באותו הרגע… והיה לי כייף…
אחרי השמירה הלכנו לקחת שוקו והמשכנו לדבר אבל פה השומר השני הלך לישון והשאיר אותנו לבד, לא שזה היה מביך לרגע, כי בסך הכל נהנתי להכיר בן אדם חדש עם נושאי שיחה זורמים ומצחיקים אבל התחיל להיות קצת קר..
בלי לשים לב סיפרתי לו על הפוג'יטו, המקום האהוב עליי באיזור, בגלל שהוא שקט וממנו אפשר לראות כל כוכב אפשרי, והוא הציע שנשב שם להסתכל על השמיים.
הלכנו לשבת כשהוא מרותק מהסיפורים האקזוטים החסרי פואנטה שלי ואני אפילו לא שמה לב לשעה..
הגענו והתיישבנו קרוב אחד לשני, לא בגלל סיבה נסתרת כי פשוט היה קר. באמת היו הרבה כוכבים באותו הלילה, והשמיים זהרו כמו נצניצם על פרצוף של ילדה בפורים וזה היה מקסים…
בזמן שדיברנו והתחלנו להכיר הוא הסתכל עליי, לא קישרתי את זה למקום מיני כי שיארתי שאני פשוט לא הטייפ שלו… הוא, שחום עם פנים מסורטטות, עיניים יותר כחולות מהים וחיוך כובש לא ימשך לבחורה שעושה פרצופים של קוף, בחורה מלאה ועם ידיים גבריות… זה פשוט לא מתאים… אבל אורי עדיין הסתכל עליי כאילו כל דבר שיצא לי מהפה היה מרתק והברקה (למרות שזה לא באמת)
ואחרי כמה זמן ואחרי שהוא גם סיפר לי כמה סדות מנסיון החיים שלו הוא התקרב עוד ופשוט אמר בלי לחשוב " את יודעת? פשוט בא לי לנשק אותך" עניתי לו שאני יודעת.. איזה חיה בסרט אני .. אבל התכוונתי לזה שאני מבינה, שאני מבינה הוא חושב שזה מתאים בגלל זאנחנו יושבים במקום רומנטי רואים את תחילת הזריחה תחת כיפת השמים, שאני מבינה כי הוא הרגע נפתח אליי וזה יוצר אינטימיות… אבל שזה לא מחייב.. שלא צריך להנציח את הרגע, שהוא לא באמת רוצה לנשק אותי , את מיכל, כי הוא לא מכיר אותי, הוא פשוט נכבש ע"י זה שאני מגניבה ואקזוטית עם סיפורים מגניבים… ואני המשכתי לדבר עד שהוא פשוט השתיק אותי עם נשיקה מפתיעה שסתמה לי את הפה ושיתקה לי את הגוף
ההמשך יבוא………


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך