מי מונע מכם?אתם נגדי?

Anime.El 21/03/2013 801 צפיות 8 תגובות

אתם בטח תחשבו,"מה היא רוצה?",וזה על התגובות,אני יודעת שזה נושא פתטי אבל לפחות תכתבו משהו אם לא אהבתם,תציצו בעמכם בכמעט כל הפרקים של שמים גשומים ותראו מה הסתבך שמה,רגע,מה כבר יכול להסתבך,האם שוחחתי אם משהו במשך כל מהלך ההווה?לא,אני בכלל לא רואה שום תגובות.כן,אני הילדה הפוסטמה שדואגת רק לתגובות ולצפיות,למה?כי אני רוצה שתתחשבו קצת,אתם יכולים לשפוט אותי עכשיו איך שבא לכם,ואתם בטח לא תואילו בטובכם להגיב גם פה.אני יודעת שאני מבוגרת,אני כבר בת 18,ואני יודעת שאתם חושבים:"'אין לה כלום לעשות בחיים חוץ מתגובות".אפילו לא נכנסתי לפה כשהיה לי יום הולדת,כי גם ידעתי שלא תגיבו ותברכו או תתחשבו,ובטח ובטח שלא תצפו,למה לכם לצפות בכזה סיפור עלוב כמו שלי?אהה?.

יופי,הוצאתי את כל העצבים שלי עליכם,אני מצטערת?…


תגובות (8)

היה לך יומולדת?
מתי? לא אמרת לנו. אני יכולה להגיד לך בוודאות שאם היית אומרת אנחנו כן היינו מברכים אותך…
לגבי תגובות. נכון שזה מעצבן שאנשים קוראים ולא מגיבים. נכון שתגובות זה דבר שנותן תחושה טובה כזאת, אבל אין מה לעשות.
אני כבר אמרתי את זה למחברת שגם חשבה כמוך (טוב, דומה), אבל אנחנו לא יכולים להכריח את הקוראים להגיב. הם יגיבו עם הם רוצים.
לא צריך להפסיק לכתוב רק בגלל שאין תגובות. גם אני מרגישה לפעמים עצובה כשאין תגובות, אבל זה לא מונע ממני להפסיק לכתוב.

אני מודה שאני לא קראתי את הסיפורים שלך, (בגלל אני קוראת כל כך הרבה פה באתר עד שאני כמעט ומתבלבלת בין כל העלילות..) אבל אני בטוחה שאת כותבת טוב ואני לא אומרת את זה בצחוק.
ו….
מזל טוב ליום הולדתך ה.. שמונה עשרה נכון?! שתגשימי את כל מה שרצית ותרצי אי פעם להגשים

21/03/2013 07:11

תודה ספיר!עזרת לי מאוד!.
אם בטעות אני יכתוב תגובה באותו נושא או תגובה פעמיים,זאת אומרת שיש לי בעיה קטנה במחשב ואני לא מבחינה כמה פעמים כתבתי את אותה התגובה.
אני עפה לקרוא עכשיו את אחד הסיפורים שלך,את נראית לי ילדה נחמדה מאוד מאוד!.דרך אגב-תודה על הברכה

21/03/2013 07:44

תודה ספיר!עזרת לי מאוד!.
אם בטעות אני יכתוב תגובה באותו נושא או תגובה פעמיים,זאת אומרת שיש לי בעיה קטנה במחשב ואני לא מבחינה כמה פעמים כתבתי את אותה התגובה.
אני עפה לקרוא עכשיו את אחד הסיפורים שלך,את נראית לי ילדה נחמדה מאוד מאוד!.דרך אגב-תודה על הברכה

21/03/2013 07:44

לורן, תקשיבי לי טוב!!
את מדהימה, ושאף אחד לא יגיד לך אחרת. גם לי קורה הרבה פעמים שאין צפיות, תגובות ודירוגים, אבל זה לא ממש מפריע לי. כי יכול להיות שהרבה אנשים לא מחוברים עכשיו, או שהם לא ראו את זה או לא יודעת מה..
וגם את רק בהתחלה, אני צודקת? יש לי סיפור עם 18 פרקים (לחלק הראשון) ותמיד היו מגיבים עליו. אבל בחלק השני- אף אחד לא מגיב, אין צפיות כמעט. זה לא מונע ממני להמשיך לכתוב אותו, ואם אני לא כותבת אותו, זה אומר שאין לי השראה. אל תכתבי בשבילם, תכתבי בשבילך. כתיבה זה משהו שצריך לבוא מהלב, לא מתוך רצון לתגובות ודירוגים וכל מה שאמרת פה, אף שאני מודה שזה גם מאוד מעודד, אבל בואי לא נשכח שזה בונוס! כתבת משהו מדהים שלא קראו? הם הפסידו, לא את!!!
ואחרי הנאום הארוך הזה, אני מצטרפת לברכה של ספיר- מזל טוב ליום ההולדת, תמשיכי לכתוב מדהים, ושמייבל תמשיך להיות משוגעת ולאהוב מילקשייק ><

21/03/2013 08:27

תודה רבה!מתה עליכן.
סורי שארך לי הרבה זמן לענות על התגובה שלך.ותגידו,ממה אני יכולה לקחת השראה עכשיו?.
טוב-בנתיים אני אכין סיפור חדש,מתה עליכן!.

21/03/2013 10:48

השראה?
מכל דבר שרק יעלה לך לראש.
את יכולה לנסות להרכיב סיפור מקטעים של מלא סיפורים שקראת (כאילו, סגנון מפה סגנון משם..)
או לשבת בחדר ולבהות באוויר (למרות שנראלי שזה עוזר רק לי. מוזר…)

21/03/2013 10:55

הקטע הוא שאין לי את המילים לפרט אותם,יש לי רק מילים פשוטות שבמהלך כל הסיפור לא תבינו כלום אפילו אם תקראו א זה 5,000 פעמים!.ואני לא יהיה ממש מרוצה מזה….ואני אוהבת להיות מרוצה בקשר לסיפורים שלי.
ולבהות באוויר?את יותר מוזרה מימני…

21/03/2013 11:07

חחחחחח כבר אמרו לי את זה…
אבל העיקר שבסוף יצא לך משהו שתיהי מרוצה ממנו

21/03/2013 11:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך