מי שולט בעולם?bitches-פרק 5

sofia styles 10/05/2014 665 צפיות 2 תגובות

*פחד אימים!*
ניתקתי והיתקשרתי למשטרה נתתי את הכתובת של מורן ואמרתי לאמא שלי להישאר בבית ואבא שלי יצא איתי נסענו באותו והגענו אחרי 5 דקות יצאתי וראיי שוטרים וגם כל השכונה בחוץ .. הלכתי לבית שלה ושוטרים אמרו לי להיתרחק .. ולא רציתי!
אז ניכנסתי מהחצר האחורית שיש שם מדרגות למרפסת מבחוץ לחדר של מורן ראיתי דרך דלת הזכוכית אנשים מדברים למזלי היה שם וילון שחור והם לא יכלו לראות אותי וניסיתי לחפש בעיינים את מורן ואז ראיתי אותה מתחת לסיפריה עוצמת עיינים בחוזקה והבנתי את הפחד שלה…שני השודדים יצאו מהחדר ואני דפקתי על הדלת והיא פתחה את העיינים וראתה אותי היא יצאה ממתחת לסיפריה בזהירות והיתקדמה אלי פתחה את הדלת ושאלה "מה את עושה פה ? "
"זה לא זמן לשאלות יאלה בואי!"
שנינו יצאנו ובטעות שסגרנו את הדלת היה טיפה רעש והם פתחו את הדלת של החדר ורצנו במדרגות יצאנו מהחצר והם לא ראו אותנו חיבקתי את מורן והיא הייתה בלחץ
"איפה אמא שלי?" היא שאלה
"שניה אני ישאל את השוטר.."
אמרתי .. ואז ראיתי שהוציאו את השודדים
וחייכתי שאלתי את השוטר איפה אמא ואבא שלה..ואיפה אחותה..
השוטר אמר שהם מצאו שתי גופות של מבוגרים אבל לא של ילדה בת חמש.
אמרתי את זה למורן והיא התחילה לבכות ולא הצליחה לנשום הרופאים ניסו להרגיע אותה אבל מרוב שהיא בכתה כל כך חזק היא היתעלפה.. הם לקחו אותה לאמבולנס ואני מאוד דאגתי …
*למחרת*
קמתי מוקדם לפני השעון השעה הייתה 6:30 ואני ירדתי במדרגות והלכתי לאמא שלי היא ישנה במיטה שלה .. וכשחזרתי אתמול היא ישנה אז היא לא ידעה שאמא ואבא של מורן מתו ולא מוצאים את אחותו ושאין לה איפה לגור .. אז אני ינסה לשכנע את אמא שלי שהיא תבוא לישון פה..
"אמא..?" לחשתי וליטפתי את שיערה..
"מתוקה מה קרה?"
"אתמול היו שודדים בבית של מורן כמו שאת זוכרת וההורים שלה מתו ולא מוצאים את אחותה בת ה-5 !"
"אוי לא !" אמא שלי קמה והיתיישבה ..
"ואין לה איפה לגור ולי יש חדר גדול ו.."
אמא של קטעה אותי ..
"כן אל תידאגי היא תבוא לגור פה!"
"ווהו תודה אמא!"
חיבקתי את אמא שלי והיא חייכה ..
היתרגנתי לבצפר ויצאתי ……….
כולם דיברו על זה בבצפר
ניכנסתי לכיתה וראיתי את לינוי וליאם הפאלפון עם עיינים פתוחות כמו שהפה שלהם היה ..
רצתי אליהם וליאם התחיל לבכות בקטנה.. ולינוי הייתה עם פרצוף עצוב ..
חיבקתי את ליאם .. והיום זה יום הולדת של מורן!
היתקדמתי ללוח והוצאתי טוש מחיק כתבתי בענק מזל טוב מורן .
ומייק בא אליי
"אני לא מאמין שזה קרה והיום יום ההולדת שלה!"
"אני יודעת , מייק אני הייתי איתה שם ראיתי מה היא מרגישה .."
"איפה היא?"
"היא בבית החולים.."
התחלתי לבכות .. ומייק חיבק אותי הרגשתי שאני בטוחה אצלו ומוגנת..
המשך בפרק 6 ♥♥


תגובות (2)

ווווווווווואו המשך

10/05/2014 19:51

    אני ימשיך תודה שאהבת ^^

    12/05/2014 19:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך