ממה כולם מפחדים?

נועם 01/05/2016 623 צפיות אין תגובות

הוא אמר לה שהוא אוהב אותה, יותר מכל דבר אחר. אמר לה שהיא הכי חשובה לו בעולם. אמר שאין דבר שהוא לא היה עושה בשבילה. אמר, ואחרי זה זיין את הזונה שלו. למה כולם כל כך מפחדים להגיד?
הוא. זיין. מישהי. אחרת.
הוא בגד.
זה קשה לומר, לא? קשה.
אבל זה מה שבאמת קרה וצריך להתמודד עם השלכות. אני יודעת שהיא מתמודדת, היא חיה ונושמת כל יום למרות שמי שהיא אהבה זיין מישהי אחרת, למרות שהוא כנראה שיקר לה, למרות שמי שהיא חשבה שהיא מכירה הכי טוב והיא חשבה שהוא היה החבר הכי טוב שלה, התברר בתור חתיכת שקרן.
נו טוב, צריך לחיות בסוף.
ברור שהרגשות קיימים, אבל הם נעלמים לאט לאט, מתחלפים בשנאה. ובסוף, גם השנאה תיעלם, והיא תתחתן עם מישהו שהיא באמת אוהבת, ויודעת שהוא לא יבגוד בה בחיים, היא יודעת שהוא ישאר נאמן לה, כל הזמן, והם יקימו משפחה, ויהיה להם טוב. ואתה תקנא בהם, תרצה אותה שוב, תנסה להשיג אבל לא תצליח, היא הייתה פגועה ממך, אבל כבר לא עוד, ואתה לא תבין. אתה תשאל אותה מה היא עושה איתו, היא תענה לך שהיא מאוהבת ומאושרת, היא כבר לא כועסת, רק רוצה שתשחרר, היא רק רוצה שתקמים משפחה, ואם לא, לפחות שתהנה מהחיים. אבל אתה אגואיסט, אתה לא יכול לראות אותה מאושרת בלעדייך, אתה בכלל לא מבין את גודל הטעות שעשית, כמה שהיא שרפה את ליבה.

אתה חוזר שיכור מהמועדון, היא לבד בבית, מתקלחת. בעלה בעבודה והילדה שלה ישנה אצל חברה. אתה לא יכול לעצור את עצמך, ואתה דופק בדלת.
היא שמה על עצמה את המגבת ויוצאת מהר מהאמבטיה, היא לא מסתכלת ופותחת את הדלת, אתה מחייך אלייה ואומר "את יפה" אתה מתקרב אלייה מהר והיא אומרת לך שאתה מפחיד אותה, אתה שיכור ושכדאי שתלך הביתה.
אתה לא מקשיב לה, מתחיל להתקרב אלייה ולנשק אותה, היא מנסה להזיז אותך, אבל אתה יותר חזק. אתה סוגר את הדלת ומוריד לה את המגבת, היא צורחת שתעזוב אותה, דוחפת אותך, מבועתת ממך, ממה שנהיה ממך, או שכנראה תמיד היה.
כבר נגמר לה הכוח לצעוק, היא פשוט שותקת.
כבר נגמר לה הכוח לדחוף אותך, אז היא פשוט לא זזה, מנסה בכוחה האחרון, אבל גם לא מצליחה. גם הדמעות נגמרו לה כבר, היא מיואשת, לא חושבת על כלום רק רוצה שזה ייגמר, שתוריד את הזרועות שלך מהגוף שלה, שתתלבש ותלך.
בסוף אתה עוזב את הדירה, היא מכסה את עצמה במגבת, מתביישת בעצמה. היא מוציאה את הסכין והולכת לאמבטיה, בוכה. היא מסתכלת במראה, מכוונת אל כיוון הגרון, היא חותכת, וממשיכה עמוק, עד שהיא מתעלפת. בעלה מגיע לאחר 7 דקות, היא איבדה דם בזמן הזה. הוא מתקשר לאמבולנס והיא מובלת לבית החולים.

זה יכל להיגמר בשלוש דרכים:
אתה תלך לכלא בזמן שהיא ממשיכה לחיות.
היא מתה ואתה חי חיים שלמים בייסורי מצפון נוראיים.
אתה לא בוגד בה מההתחלה, ואתם מאושרים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך