אין לי מה להגיד חוץ מ- [email protected] אני פה תמיד !!!

מסע אל החיים

29/08/2013 1304 צפיות אין תגובות
אין לי מה להגיד חוץ מ- [email protected] אני פה תמיד !!!

'זהו זה נגמר! אני לא יכולה יותר. עייפתי. שלום עולם. שלום אנשים. שלום חיים.'
הכאב העצום על כל סיפור ששמעתי, על ילדים ששמו קץ לחייהם.
ועל מה? על קצת קושי וכואב עכשיו אבל יחלוף עם הזמן. אז למה??
למה במקום לתת לעצמכן סיכוי אפילו אם קטן, להמשיך הלאה. למה אנחנו חיים בעולם שבו לילד אין את הכלים הדרושים להתמודדות?
למה ילד צריך לראות שחור במקום כל כך מואר?!
למה העולם המעוות הזה לוקח כל כך הרבה ילדים שעוד לא לקחו טעימה מהחיים?
אתם חושבים שאם תשימו קץ לחייכם לא תרגישו עוד כאב.
מה אני יכולה לומר? זה נכון. אבל גם לעולם לא תרגישו אושר, לא תזכו לעמוד בחופה, ולהקים משפחה !
לא תזכו להרים תינוק, תינוק שלכם. והגרוע מכל..
אתם גוזלים את חייכם שלכם אבל גם של עוד הרבה אחרים..
גולזים את חייהם של אותם הילדים שהיו אמורים לקרוא לכם 'אבא' או 'אמא'. אתם גוזלים את חייהם של החברים שלכם. אלה שירגישו את דמכם על מצפונם כל החיים. ויחד איתכם תהרגו את המשפחה שלכם.
אותם ההורים והאחים והדודים שיאבדו ילד, או אח או אחיין. כל האנשים האלה שיכאב להם רק כי לכם קצת כאב.
'פתרון תמידי לבעיה זמנית' אומרים. זה לא פתרון וזו לא בעיה.
זה לא נגמר עד שזה לא נגמר.
אני עברתי הרבה, אומנם אני רק בת 15 אבל זה מספיק. ראיתי את ההורים שלי מתים לידי שהייתי רק בת 8. עברתי עם אחי שבע שנים נוראיות, בין בתי יתומים שהתעללו בנו וזרקו אותנו ככה סתם ברחוב. ולפני כארבעה חודשים איבדתי את אחי. נשארתי לבד, אבל זה לא עצר אותי מלהלחם.
אני נלחמת כל יום בכאב, בגעוגוע. משתדלת לחייך מכל רגע נתון, וגם אם החיוך לא אמיתי, גם אם זה רק עוד מסכה זה צעד אחד בדרך להצלחה. לא וותרתי ואני גם לא מתכוונת לוותר. אז אם עזרה או בלי עזרה.
לבד או ביחד, אני לא אכנע לגורל. אני אלחם. וכל מה שאני מבקשת זה גם ממכם.
אל תתנו למשפחה או לחברים להרוס לכם את החיים. כל כך קשה לי לשמוע על ילדה שהתאבדה רק כי חבר שלה עזב אותה, או שבחור התאבד כי זרקו לו את התיק. לצערי היו מקרים, אל תהיו כל כך חלשים.
"יש 6775235842 (בערך כן?..) למה אתם נותנים לאחד מהם להרוס לכם את החיים??" (אלפרדו פלורס)
אני לא שופטת אף אחד, ולא ממעיטה מערכי אחרים אני רק כותבת את העולם מנקודת מבטי ומבקשת
אם קשה לכם תדעו שתמיד יש מוצא. גם אם הכל נראה שחור תמיד תמצאו נקודה קטנה של אור ואם רק תמצאו את הכוח להתקדם לקראתה תמצאו את עצמכם מאושרים,
שסיימתם את המסע אל החיים!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך