Pepper
זה בהשרעת רגשות שלי מכיתה ג' כשלקחתי רטלין וזה בערך הזיכרונות. אני לא אומרת שזה רע! זו אחלה תרופה אבל... זה הרגשות האישיים שלי. נ.ב מישהו באמת קרא את זה???

מפעל ליצור רובוטי תלמידים

Pepper 24/03/2015 669 צפיות 6 תגובות
זה בהשרעת רגשות שלי מכיתה ג' כשלקחתי רטלין וזה בערך הזיכרונות. אני לא אומרת שזה רע! זו אחלה תרופה אבל... זה הרגשות האישיים שלי. נ.ב מישהו באמת קרא את זה???

נכנסים לכיתה ושוב זה מתחיל, אין לזה באמת תרופה ואין שום מרפא, זה מתחיחל יחד עם השקט, השקט של המבחן, ואז לפתע הכיסא לא נוח, והשיר ההוא שלא יוצא לך מהראש, ההוא לידך מזיז את היד והציפורים בחלון מנפנפות בכנפיהן ללא קול, ההיא שוב זזה וההוא הרים את היד, ידך נגררת לכיוון השולחן ומתחילה לצייר קווים קווים, עוד כמה עיגולים וכל מיני דברים, בלי ששמים לב שומעים את קולה של המורה "ילדים עוד עשר דקות להגשה", ואז אתה מבין שלא פתרת תרגיל אחד, אתה מתחיל לפתור במרץ אך זה לא נגמר כאן, ואז המורה מוסיפה עוד מילה שמובילה אותך לעולם משלך עולם בו אתה לא נכשל במבחן במדע. הצילצול נשמע והמורה אוספת את הדפים, של כולם מלאים ושלך חצי ריקים, השולחן מלא ציורים שלא היית קורא להם "יפים". שיעור לאחר מכן גם המחברת כמו השולחן, מלאה בקישקושים מפה עד להודעה חדשה, דפיקות על השולחן, "מה בדיוק אמרתי?" שואל המורה, ואתה מסמיק ומחפש תשובה, ללא הצלחה, והנה שוב עוד שיחה עם היועצת. השיחה עם היועצת היתה טיפה שונה, הפעם היא הציע לי תרופה למחלה, "תרופה שתעזור לריכוז, זה המספר של הרופאה" היא אמרה והושיטה להורי פתק סגלגל, אמרנו "תודה" ויצאנו מחדרה.
היום הראשון היה נורא, היום הראשון שלקחתי את ה"תרופה", ריטלין הוא שמה, כאב ראש היה רק ההתחלה, חוסר תאבון ובחילה זה עוד ממש בקטנה, הכי נורא היתה ההשפעה, שה"תרופה" עבדה, ללא כל רצון בולט, מלבד רק להקשיב ולכתוב, ועוד לכתוב, ועוד ועוד לכתוב, להרגיש חוסר רגשות, וחוסר רצון לשחק בהפסקות, חוסר רצון.
אז אם גם לך יש את ה"מחלה" ש"הפרעת קשב וריכוז" הוא שמה, וגם לך מציאים את ה"תרופה" שרטלין הוא שמה, בו, תיקח, בשמחה!
כי המפעל לרובוטי תלמידים… זה כאן.


תגובות (6)

אין לי הרבה מה להגיד…לא יכולה להזדהות עם זה, כי מעולם לא הרגשתי את זה.
כתבת את זה בצורה מעולה, זה כל מה שאני יכולה להגיד.

24/03/2015 21:18

הו אהבתי! זה יחשב מוזר אבל קינאתי באנשים עם בעיות קשב וריכוז והייתי ממציאה שאני צורכת רטלין חחח (מוזר…)

24/03/2015 21:51

הו, אהבתי נורא את הכתיבה ו… אולי יש לי את המחלה, אולי אין, אני רק יודעת שדעתי מוסחת בקלות מחרידה אבל אולי אני פשוט משועממת תמיד. אני לא יודעת.
הכתיבה יפה~ ואהבתי איך שהצגת הכל

24/03/2015 21:58

אוהבת זה נחמד.
מזכיר אותי עכשיו- אני לא יכולה להקשיב אבל תרופות? לא תודה!
ברגע שהתחלתי לקרוא זה עבר מהר- כאלו קראתי בשניות זה מוזר אבל אהבתי את התחושה.
זו תפיסת העולם חמודה :)

27/03/2015 12:29

נחמד פפר! אהבתי מאוד ואת כל – כך צודקת!

07/04/2015 21:31

    אני סקרלט בטעות הגבתי בשם פפר. (היא לא מספיק נואשת כדי להגיב לעצמה)

    07/04/2015 21:33
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך