The Lady Of Sorrow
זו באמת אמא שלי. הסיפור האישי שלי. אמא שלי לא מרביצה לי פיזית. רק נפשית. בילדותי המוקדמת יותר פחדתי לחזור הביתה מבית הספר עם חולצה מלוכלכת, כי ידעתי שאמא שלי כל כך תכעס ! כל כך תתעצבן ! כמה פחד.. אני חייה איתה. אבל מתייחסת אליה בצורה אחרת. בגללה שקעתי 4 פעמים השנה בהתמוטטויות עצבים. והיא לא תמכה.

מקנא באמא אחרת..

The Lady Of Sorrow 12/08/2013 830 צפיות 14 תגובות
זו באמת אמא שלי. הסיפור האישי שלי. אמא שלי לא מרביצה לי פיזית. רק נפשית. בילדותי המוקדמת יותר פחדתי לחזור הביתה מבית הספר עם חולצה מלוכלכת, כי ידעתי שאמא שלי כל כך תכעס ! כל כך תתעצבן ! כמה פחד.. אני חייה איתה. אבל מתייחסת אליה בצורה אחרת. בגללה שקעתי 4 פעמים השנה בהתמוטטויות עצבים. והיא לא תמכה.

כמה קנאה יש לי באותם ילדים שנופלים, ואמא רצה לחבק ולשאול אם הם בסדר.
כמה אני מקנא בבנות שמרגישות כל כך חופשיות עם אמא שלהן שהן מספרות לה על היום שהיה להן.
כמה אני מקנא בבנות שבוכות ואמא באה לנחם. כמה אני מקנא באמא שלא תנזוף כי בחרת לאכול קרקרים ותה ולא סלט כי את ״עצלנית להכין סלט״, כמה אני מקנא בילדים, שאמא שלהם יכולה סתם, ככה בלי סיבה, לבוא ולחבק, ולשמוע את אמא אומרת שהיא אוהבת אותם הכי בעולם.
כמה אני מקנא באותם ילדים שיש להם אמא,שתנשק,שתכין אוכל,שתנקה,שתעזור,שתתמוך,שתקשיב,שתעריך,שגם אם לא אכפת לה.. תפרגן. קנאה. קנאה רבה.
ולא.. יש לי אמא, אבל היא אף פעם לא נתנה לי את האהבה שראיתי שאחרים מקבלים.
כי כשאני נופלת, אמא שלי תרוץ ותנזוף בי שאני טיפשה, וששוב נפלתי. כי כשאני משתפת את אמא שלי בדבר מה, היא מטיפה לי היכן טעתי.. ואפילו לא מנסה להקשיב.. כי כשאני בוכה אמא שלי שואלת למה, ואומרת שהסיבה טיפשית. וכשאני מבקשת חיבוק, היא אומרת שאין סיבה ,ושאפסיק לעשות הצגות.
זאת הקנאה שלי. ומי שמרגיש כמוני מוזמן לכתוב. שננחם אחד את השני, ואם ניפול, נרוץ באכפתיות לשאול אם הכל טוב.. ואולי אפילו בנשיקה על הלחי.

שיר שגרם לי לבכות כל כך כל כך –
http://m.youtube.com/watch?v=7_ogvx0l0Ng
ביו-טיוב-
Mother Neko96


תגובות (14)

אני ממש דומה לך או יותר נכון אמא שלי ממש דומה לאמא שלך):
אני מבינה אותך!!!!

12/08/2013 14:48

בואי.. שתינו נבכה יחד.. חח.. כמה זה כואב להסתכל על חברה שלי יושבת על ספסל בגן שעשועים ומדברת עם אמא שלה בזמן שאחותה מתרוצצת ומשחקת לה. כשאצלי.. שקט,דממה.

12/08/2013 14:52

גם אני ככה! אמא שלי קופי! אני מנחמת את עצמי בזה שכשאני אגדל ויהיו לי ילדים.. אני לא אעשה להם ככה..

12/08/2013 14:55

אני מפחדת.. שאהפוך להיות כמוה.. על קוצים.. כי אני עצבנית כמוה והחיים שלי לא קלים.. מה שעברתי ביסודי.. לא רוצה לחזור לזה.. ואני נהפכת להיות כמוה יותר ויותר.. והפחד.. להיות כמוה.. או :< .

12/08/2013 14:58

כולם אומרים לי שאני דומה לאמא שלי באופי ואני לא אוהבת את זה):

12/08/2013 15:01

אני מפחדת להיות דומה לה באופי. שמעת את השיר? כל כך יפה.. עם תרגום לאנגלית.. אין עברית -.-

12/08/2013 15:02

אני לא יכולה להעתיק את הקישור):

12/08/2013 15:03

תכתבי ביוטיוב MOTHER 96 Neko

12/08/2013 15:04

סבבה(:

12/08/2013 15:06

נקו96 D:

12/08/2013 15:08

יואו כל כך לא נעים לי שזה ככה…… אמא שלי לא כזאת, אבל אני מאחלת לך שאמא שלך תבין איזה טעות נוראית היא עושה

12/08/2013 15:15

וואי תקשיבי אני עם דמעות בעיינין גרמת לי להבין כמה אני אוהבת את אמא שלי ולהעריך אותה כי אני בזמן האחרון לא ממש עושה את זה אני לפעמים סתם חותפת עליה עצבים…
תודה…
אני עכשיו יתחיל להעריך את ה שאמא שלי כן עושה את כל זה ובמקום לעזור לה אני יושבת ולא עושה כלום אני מגעילה את עצמי עכשיו כי אמא שלי כל היום שוברת את הרגלים של בישביל שיהיה לנו בגדים נקיים ואוכל ויש לה בעיות ברכיים גב ועוד אנחנו 5 ילידים והנה אני בוכה עכשיו אז יש לי רק דבר אחד להגיד לך
תודה

12/08/2013 15:50

חח ^.^ מקווה שאמא שלכן תמשיך להיות אמא נפלאה.

12/08/2013 23:40

RivuchU, לי יש אמא מדהימה. אבל קראתי בתגובות שאת מפחדת להיות כמוה כשתגדלי, את לא תהיי כמוה. ואני אגיד לך למה, כי את כבר מודעת להתנהגות המגעילה של אימך ואת רוצה לשנות אותה. ולכן את תנסי לשנות אותה בהיותך אמא. וגם עוד משהו, אבא שלי גדל בצורה אנוכית וחסרת אהבה, והיום הוא אוהב אותנו הכי בעולם. למרות שלפעמים קשה לו.
אז הנה, קיבלת את העצה מהילדה שיש לה אמא טובה. :)

16/08/2013 22:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך