סיפור אמיתי מהחיים שלי

מקרה מוזר ואף שבור

04/02/2016 658 צפיות תגובה אחת
סיפור אמיתי מהחיים שלי

טוב זה סיפור אמיתי והאמת אין לי מושג מה לעשות איתו אז אני פשוט ישתף אותו בדרך שאני רואה את המקרה.

אז ככה אני בן 16 אבל בואו נחזור 11 שנה אחורה שם אני בן 5 אז ככה בתור ילד אכלתי את המכות הכי כואבות שקימות לדעתי (אפילו עכשיו אני כותב עם יד שבורה) נחתכה לי אצבע לשתיים נשברו לי המון מקומות בגוף המון דברים שבואו נגיד לא כיף לי להיזכר בהם. הקטע זה שכל הפציעות האלה היו קורות לי בגלל עצמי כאילו מעידות שלי טיפוסים לכל מני מקומות ודברים שקרו באשמתי חוץ מפעם אחת שהיא פשוט לא יוצאת לי מהראש עשינו רכבת בגן כן רכבת טור של ילדים והילד שמאחורי הוא היה אז בגן הילד הכי ענק שראיתי לא נזכיר את שמו. אז בקיצור הוא עמד מאחורי ברכבת וכמובן מה הוא עשה כמו כל ילד שמן וענק בגן שלא מודע לכוחות האדירים האלה שיש לו? דוחף אותי חזק על הפרצוף ואני מתחיל להסתובב עם פרצוף עקום בכל הגן ירד לי מלא דם ופשוט הלכתי לצד ושמתי את הראש בין שתי כריות בספה שהיו שם עכשיו מה אני יכול לעשות ילד קטן מת להחזיר לטנק הזה שהגננת קוראת לו ילד אבל מה לעשות שבדיוק נשבר לי האף.
אז אבא שלי לקח אותי לבית חולים גילו שנישבר לי האף (אין לי היום אף שנוטה לצד רק גדול כזה).
בקיצור אני שבועיים עם חתיכה מסריחה של גבס על האף אבל זה עדיין לא הסיפור המרכזי.
אז ככה…
לפני כמה שבועות נתקלתי בילד שהוא היה לי מאוד מוכר ומאוד ענק כמו סוכן של הרבלייף פשוט עצום. בקיצור מאחורי עמד ילד וצעק לו ילד (כאילו השם שלו אבל אי אפשר להגיד אותו )הי ענק (ענק יהיה השם משפחה שלו) בוא בוא אחי.
ואני מסתובב פתאום מכה בי איזה פלאשבאק על הילד ששבר לי את האף וכמובן שזה הילד ששבר לי את האף ועכשיו הוא בעצם בגיל שלי כל כתף שלו זה בערך מקרר ורק הראש שלו בגודל של בואו נגיד שאם בגן הוא היה טנק אז עכשיו הוא כוכב לכת או פלנטה שמנה (במקום שלמה חחח איזה קטעים).
בקיצור אני עכשיו מת להחזיר לו מכות רצח על זה שעכשיו אנשים צוחקים עליי בגללו שיש לי אף גדול וזה בעצם באשמתו ואני לא יודע מה לעשות אני בדילמות האם לתת לו מכות ולהסתכן בעוד אף שבור או להבליג את המקרה כי לסלוח אני בחיים לא יסלח…

הקיצר מי שקרה את זה תותח על ושיכתוב בתגובות מה דעתו אם הוא רוצה כמובן תודה על היחס.


תגובות (1)

הממ…לא יעזור להחזיר. לא נראה לי. אל תדאג. מי שצוחק עליך- תלמד לענות, תהיה מי שאתה, וזה לא ישנה.

04/02/2016 23:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך