משחקי הרעב ה-74 נקודת מבטה של קלוב פרק 8

30/06/2012 810 צפיות אין תגובות

בימים הבאים קייטו מלמד אותי לצוד, לשרוד בתנאי טבע. הוא מתנהג כאילו שום דבר לא קרה,
כאילו הוא לא זוכר כלום ממה שקרה והכל נמחק. אבל אצלי המצב שונה. הבטן שלי מתהפכת כל יום, אני רוצה לשאול למה הוא פה, אני רוצה לשאול מה קרה לו עם הסכין, אני רוצה לשאול למה הוא מלמד אותי את כל הדברים האלה. אני חייבת תשובות.
אבל שוב, אני לא מוצאת את הרגע המתאים. זה אולי נשמע מטופש, אבל קייטו נראה פגיע וחלש,
כאילו אם אני יגיד או אשאל משהו לא במקום הוא יתפרק לחתיכות.
אז אני פשוט מעמידה פנים, שגם אצלי הכל נמחק. אנחנו מטיילים ביער, קייטו אומר שהוא רוצה ללמד אותי להרכיב מלכודת גדולה שיכולה לתפוס בן אדם.
בן אדם, או מיועד בזירה. הוא מוציא מהתיק שלו חבל גדול ומתחיל לקשור קשר.
"את רואה, את לוקחת את החבל, קושרת את הקצה שלו על קצה הענף בצורה של לולאה. הבנת?"
האמת היא שלא הבנתי כלום, הוא עשה את זה מהר מידי.
"קלוב?"
"אממ כן מה?" אני עונה לו בבלבול
"שאלתי אם הבנת?"
"קייטו, למה אתה עושה את זה?" אני שואלת
"מה זאת אומרת? חייבים לקשור קשר אחרת-" "לא, למה אתה מלמד אותי את כל זה?" אני קוטעת את דבריו.
הוא ממשיך לקשור, עוד לולאה ועוד קשר קטן.
"אתה מתכוון לענות לי או להמשיך לקשור קשרים מטופשים?"
הוא עוזב את החבל "אלה לא קשרים מטופשים. הקשרים האלה יכולים לעזור לנו לשרוד! את לא מבינה?!" הנה הוא התפרק לחתיכות. לא,הוא ממש התפוצץ.
"קייטו, אני חייבת שתענה לי על השאלה, למה אתה עושה את זה? למה אתה מעמיד פנים שכלום לא קרה? ולמה אתה מלמד אותי את כל הדברים האלה?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך