תאכלו ארטיק ותהנו!
ונא לא להעתיק את המשפט "לכו תאכלו ארטיק" כי זה המשפט שלי אני המצאתי אותו אז תזהרו אלו זכויות יוצרים!

משחקי הרעב- סיפורה של ילדה סתומה ומפגרת פרק 1

19/06/2012 787 צפיות 3 תגובות
תאכלו ארטיק ותהנו!
ונא לא להעתיק את המשפט "לכו תאכלו ארטיק" כי זה המשפט שלי אני המצאתי אותו אז תזהרו אלו זכויות יוצרים!

נתתי לגשם לשטוף את כל כולי, אכלתי את הפיתה עם ת' שהייתה יותר מדי רטובה מהגשם אבל זה לא משנה. כי היום הוא יום האסיף. הפיתה (עם ת') הייתה מגעילה משהו פחד אבל אכלתי אותה בכל מקרה כי לא הייתי רעבה.
אמא שלי הביאה את המגבת שבה ניקתה את השירותים וניגבה לי את הפנים לא נגעלתי הייתי רגילה לזה וזה היה הכי פחות גרוע ממה שעשתה בדרך כלל אבל לא כדי לכם לדעת מה היא עשתה בדרך-כלל תאמינו לי אתם תקיאו אחרי המשפט השלישי בערך.
יום אחד פגשתי איש אני לא יודעת מי הוא אז לא אספר לכם עליו.
אחרי יומיים ראיתי אישה היה לה שיער כחול אבל היא מכוערת כך שלא התעניינתי בה.
בכל מקרה, אמרתי שהיום הוא יום האסיף, ואתם בטח רוצים לדעת מה קורה וכל זה אז אל תלחיצו בני אדם באמת אי אפשר ככה תפסיקו לצרוח ותקשיבו יא טאמבלים. אז ככה:
ביום האסיף פגשתי את הבחור הכי יפה ביותר שראיתי אבל אין לי סיכוי איתו אז לא משנה, הוא יותר מדי חתיך ויש לו חברה אז לא התחתנתי איתו למרות שהוא חתיך.
בקיצור איזה אישה עם שיער מסולסל כמו פסטה פפרוני בצבע של קקי חיטטה עם היד שלה בתוך קערה מפגרת עם שמות מפגרים, הוציאה פתק מצ'וקמק והקריאה את השם שלי הסתומה! אלוהים האישה עם שיער הקקי יכולה להיות כל כך סתומה לפעמים (טוב כל הזמן)
בקיצור אחר-כך גם נבחר החתיך הזה שלא התחתנתי איתו! טוב, לפחות יהיה לי סבבה עד שאני ימות.

עלינו למעלה במדרגות בדרך להיכל הצדק. האישה עם שיער הקקי החליקה על המדרגות בגלל קקי! (אירוניה)
הקיצקץ הבחור החתיך לא דיבר איתי, הוא הלך להיפרד מחברה שלו (שתלך לעזאזל למה היא זכתה בו?) הוא ניסה לחבק אותה אבל היא אמרה "אני לא רוצה להיות חברה שלך יותר אני לא מוכנה להיות חברה של אנשים שנבחרים למשחקי הרעב" רציתי להחטיף לה סטירה- כזאתי שסבתא שלה תראה כוכבים (גם אם היא מתה) נכון כעסתי שהם חברים אבל היא פשוט מגעילה אם את חברה של הבחור הכי חתיך במחוז למה את מדברת ככה? בושה!
"לכי תאכלי ארטיק מה את נפרדת מהבחור הכי חתיך במחוז" צעקתי לעברה.
ואז…


תגובות (3)

סיפור מעניין כתוב ברהיטות בקשת המשך ממני בקי ♥

19/06/2012 09:45

סיפור מעניין כתוב ברהיטות בקשת המשך ממני בקי ♥

19/06/2012 09:45

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחעעעעעעעעעעעעע

אני מאודמאוד אוהבת סיפור מטמטמיםםםםםםםם XDDDDD
יאלללההה להמשיךלהמשיך

לכי תאכלי ארטייקקקק
P:!!!!
דווקא…

19/06/2012 10:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך