משפחת מלוכה

nameless500 27/12/2014 1299 צפיות 3 תגובות

לנו ילדי האופל יש מלכויות, כל מדינה יש את משפחת המלוכה ששולטת על כל הערפדים בשטחה ורוב הפעמים למשפחת המלוכה יש השפעה רבה על האנושיים. אני נוצרתי בידי מלך מה שהפך אותי באופן החלטתי לנסיכה. אני שייכת למלכות הרומנית שבה יש מלך אחד ושש מלכות. אני הייתי הצאצאית הראשונה של המלך ובכלל, אחרי נוצרו עוד שבעה נסיכים ושלוש עשרה נסיכות ואני הייתי בתקופה המפוארת שלי, רציתי להיות מלכה ומהר. אז אספתי את אח שלי רונאן ועוד חמישה אחיות שלי שכולנו היינו הצאצאים של המלך ולאט לאט בלי שאף אחד ישים לב העלמנו מדרכינו את המתחרים, היינו אכזריים גרמנו להכל להראות כמו אוסף תאונות מאוד מצער, אבא שלי הבין את זה ולא עשה דבר אני מניחה שגם הוא רצה שצאצאיו יהיו השולטים אחריו ושנשארנו רק שבעתינו הוא חשב שסיימנו אין לנו עוד מתחרים אבל אני רציתי להיות מלכה ולא רציתי לחכות, רציתי הכל ורציתי את זה עכשיו. אז העפתי את המלכות, הן נפלו כמו זבובים אהבתי לשמוע אותן מתחננות לחייהן, בוכות, צועקות, נלחמות. כל כך פתטי כל כך עצוב, הרגשתי חזקה יותר מפעם אף אחד לא יכל עליי. ביומולדת שלי יום היפוך החורף נשאר רק המלך האחים שלי פחדו ממנו, הם הם התחננו ממני לחכות שהוא ימות לבד, לא רציתי. רציתי אני להרוג אותו, כל הזעם והטינה עלו בי כעסתי עליו על מה שהוא הפך אותי, על מי שהייתי, על המפלצת חסרת הרחמים שהוא עשה אותי, האשמתי אותו בהכל, לקחתי אותו לבית הישן שלי אני זוכרת כל פרט קטנטן מהלילה הזה, את השדה שהלכנו בו, את הירח על הפנים שלנו, הכל. הלכנו בשקט, אני מניחה שהוא ראה את הבית הוא ידע מה אני הולכת לעשות, הוא לא ברח ולא עשה כלום. נכנסנו לבית, דבר לא השתנה כאילו רק אתמול הוא לקח, חטף אותי מהמקום שנולדתי בו, נעלתי את כל הדלתות והחלונות ולפני שיצאתי הוא אמר לי "את תהיי מלכה טובה מאוד." נשמתי ויצאתי מהדלת אני זוכרת את עצמי מדליקה את הגפרור ורגע אחר צופה בבית ילדותי בוער שבתוכו היוצר שלי. הייתי כמו ילדה שצופה בנר והאש מרתקת אותו מראה מפחיד ומלא ירא. וזהו חזרתי לארמון נכנסתי להיכל למלוכה והתיישבתי על כס המלך וכולם הבינו כעת אני המלכה, המלוכה השתנתה ואני השולטת.


תגובות (3)

יפה מאוד!! אני אוהבת ערפדים♥

27/12/2014 16:01

גררר אנה די לגנוב את הכישרון מהעולםםם

27/12/2014 19:01

אהבתי

27/12/2014 21:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך