Xmania
סתם משהו קצר שעלה לי לכתוב, סיפור קצר יחסית בעל כמה חלקים המספר על אותו האלוף.
אין לי ממש מה להוסיף כי כול דבר שאוסיף על ההמשך יהרוס את המתח הנבנה.
אז, קריאה נעימה :)

נוקאאוט

Xmania 23/11/2013 1294 צפיות אין תגובות
סתם משהו קצר שעלה לי לכתוב, סיפור קצר יחסית בעל כמה חלקים המספר על אותו האלוף.
אין לי ממש מה להוסיף כי כול דבר שאוסיף על ההמשך יהרוס את המתח הנבנה.
אז, קריאה נעימה :)

"והנה נכנסת הימנית של האלוף!, נראה כאילו זה הסוף של היריב שלו!" אומר הקריין, הפעמון מצלצל ושני המתאגרפים חוזרים לעמדותיהם בפינות הזירה.
"עבודה טובה! עכשיו הגיע הזמן לסיים את זה לא סתם ככה הפכת לאלוף, תראה להם למה הפכת לאחד כזה!" אומר המאמן, מלא ברוח ונחישות.
הפעמון נשמע בשנית ושני המתאגרפים עושים את דרכם למרכז הזירה, "אנחנו נכנסים לסיבוב השישי, האם זה עומד להסתיים פה?" אומר הקריין בהתלהבות.
אפשר לשמוע את צעקות וקריאות הקהל, הם רוצים לראות את זה נגמר, הם רוצים נוקאאוט.
"נראה כי הטוען לכתר לא מוותר!" אומר הקריין, קול המהלומות נשמע לאורך כול האולם, שני המתאגרפים מחליפים מהלומה אחר מהלומה, בתקווה שהאחר ייפול.
"והאלוף מצליח להישאר בדרכו!, הטוען לכתר נדחק לפינה!", "נראה כי האלוף ישמור על תוארו בפעם השביעית!" אומר הקריין.
אלוף העולם במשקל בינוני, אדם בעל כשרון שעשה את דרכו לפסגה, עומד לשמור על תוארו בפעם השביעית.
"הוא לא מפסיק להכות לשנייה! ליריב אין זמן להגיב!, מתי הטבח יסתיים?" אומר הקריין, "הו! הטוען לכתר משיב במהלומה לכיוון הגוף! נראה כי הוא לא מוותר בקלות!".
נראה כי היריב השקיע את כול כוחותיו באותה המכה, נשימתם הכבדה של המתאגרפים מורגשת בין התרגשות וצעקות הקהל.
"האם האלוף יצליח לסדר את העניינים לאחר אותה מתקפת נגד של רגע?" אומר הקריין, המתאגרפים ממשיכים להכות זה בזה ללא הרף, כאילו זהו קרב על חייהם.
קול המהלומות נשמע בעוד השקט חדר בקהל, מוצא את עצמו על הרצפה לאחר מרחץ הדמים שהיה שם, השופט אפילו לא מתחיל בספירה ומסמן עם ידיו שזהו הסוף, נוקאאוט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך