נמאס לי

מיכי26 03/03/2016 751 צפיות 2 תגובות

נמאס לי להיות נכשלת, נמאס לי להיכשל כל פעם מחדש.
נמאס לי מהתחושה הזאת שנהיית קבועה יותר מתחושה של דגדוג בבטן.
נמאס לי להיות הלוזרית והמפסידנית בכל מצב ומקום.
לפעמים פשוט נמאס לי.
נמאס לי מעצמי, נמאס לי מהכישלונות שלי ופשוט נמאס לי מהחיים שלי.
נמאס לי שאני לא מסוגלת, נמאס לי שאני מאמינה שאני לא מסוגלת.
נמאס לי שהם לא מאמינים בי, נמאס לי שהם גורמים לי לא להאמין בעצמי ונמאס לי שהוא לא מאמין בנו.
נמאס לי שקשה לי לחייך ולצחוק אבל קל לי לבכות ולהתבאס.
נמאס לי שאני לא יכולה ליהנות מהחיים כמו אחרים ונמאס לי לא להרגיש קשורה ושייכת.
נמאס לי לא להרגיש אהובה וחשובה.
נמאס לי שאני לא מסוגלת להחליף מילה עם בנים אבל לכתוב עליהם שירים וסיפורים זה ללא הגבלה.
אלו בערך כל הדברים שעוברים אצלי בראש ברגעי משבר ודיכאון אבל ברגע שאני מתחילה לצאת מהם אני רואה את ההפך המוחלט של כל הדברים האלה או לפחות של רובם ואני מבינה שיש לי עוד הרבה להראות וזה עדיין מוקדם להיכנע.
כמו שאני מרגישה לעיתים קרובות יש עוד אנשים רבים ולכל אחד שיטות ההתמודדות שלו אבל לאלו שעדיין קשה להם למצוא תקווה אני אומר דבר מסוים – אתם גדולים מהחיים!
להתמודד עם דברים זה קשה ולפעמים אפילו בלתי אפשרי אבל העובדה שאתם מודים בכך ורוצים לשנות משהו בחיים שלכם ולא להישאר אדישים למצב מעיד על הרבה אומץ ועל כך כל הכבוד כי זאת לא משימה פשוטה כלל ולא כולם עומדים בה!


תגובות (2)

מצוין! כל הכבוד. בתחילה, חשבתי לעצמי "אוקי, תתכונני לנאום "כמה שאת שווה" " אבל בסוף, השתחררה ממני אנחת רווחה שאת מבינה את זה כבר (;

03/03/2016 19:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך