Inbal
לא יודעת נמ טוב מוזמנים למצוא שם טוב יותר וזה הסיפור ה97 שלי מוזמנים לחשוב על רעיון לסיפור 100 ולקרוא את השאר כי אני כזו מקסימה אתם מתים עלי

סופה

Inbal 09/03/2015 720 צפיות 15 תגובות
לא יודעת נמ טוב מוזמנים למצוא שם טוב יותר וזה הסיפור ה97 שלי מוזמנים לחשוב על רעיון לסיפור 100 ולקרוא את השאר כי אני כזו מקסימה אתם מתים עלי

כשהגעת, הזהירו אותי מפניך. אמרו שאתה מסוג האנשים שלוקחים הכל איתם כשהם עוזבים, והורסים את השאר בדרך. אמרו לי שאני לא אשאר מי שאני כרגע, ולא אהיה אף פעם מי שרציתי להיות.
ולא האמנתי להם, והאמנתי לעצמי, כמו בן אדם חשוך שמחפש את האור, אבל לא הבנתי שפשוט הדלקת סיגריה, ואני סובלת מאסתמה.
הפלת כל גדר שיצרתי, כל מחסום ששמתי, כל קיר שבניתי בדם, כאב וסבל, בקלות מרשימה אני חייבת להגיד, כמו נקישת אצבעות. לימדת אותי מי אני באמת, ואני הרגשתי את האורות של שנינו מתלכדים ללהבה אחת גדולה, למרות שבדרך שרפת לי את הנשמה.
במקום ללכת בשבילים המוכרים, לימדת אותי דרכי קיצור, המלאות בעפר ואבק וקוצים. נפצעתי ואתה לא הושטת יד, אמרת לי, "תקומי לבד." אני חשבתי שאתה מנסה ללמד אותי שיעור חשוב לחיים, אבל בעצם לימדת את עצמך – אל תרים אנשים שנופלים, הם יפילו אותך מטה, יחד איתם.
חייכתי כשאתה צחקת, למרות שלא הבנתי שאני היא הבדיחה. בכיתי כשאתה הלכת, כי הבנתי שאתה עוזב כדי להפיל עוד מישהי חזקה.
אני לבד עכשיו, אפילו בלי עצמי, כי אתה מהאנשים שלוקחים הכל כשהם עוזבים, אפילו אותי.
אבל למרות הכל, לימדת אותי שיעור חשוב בגיאוגרפיה. הסברת לי למה נותנים לאסונות טבע שמות של בני אדם.


תגובות (15)

אין לי מה להגיד.
5.
5 במובן האפוקליפטי של המילה.

10/03/2015 00:05

    אין לך מה להגיד?

    10/03/2015 00:07

    לא.
    אבל זה טוב.

    10/03/2015 00:10

    למה אין? ואם אין את מוזמנת להגיד על קטעים אחרים. אני מכורה לביקורת.

    10/03/2015 00:12

    אין כי זה מדהים אבל זה כל כך דומה לכל השאר…אוח

    10/03/2015 00:14

    לפי ויקיפדיה אפוקליפסה זו התגלות. 5 במובן ההתגלותי של המילה? הסבירי בבקשה.

    10/03/2015 00:15

    חחחחח דרגתי חמש.
    חוץ מהעובדה הזו תהיי יצירתית.

    10/03/2015 00:16

    אמנם דומה אבל גם שונה, אני מרגישה בשינוי קל. כרגע אני לא מסוגלת לכתוב על דברים אופטימיים, לא יודעת, לא מרגישה צורך בזאת.

    10/03/2015 00:16

    לא יודעת…הכל מדהים אבל הכל נראה לי כבר אותו הדבר.

    10/03/2015 00:16

    דומה האווירה הפסימית או דומה באופן הכתיבה? אם כן בגלל האווירה הפסימית, את מוזמנת לתת לי רעיונות לדברים אופטימיים, ואם אופן הכתיבה, אז אני לא יודעת, מוזמנת לתת לי רעיונות לשנות אבל זה משהו שמשתנה לבד לדעתי. אך שתדעי שאני משתדלת ואני כן מרגישה שזה שונה קצת, אמנם לא באופן משמעותי אבל קיים. רומא לא נבנתה ביום אחד

    10/03/2015 00:20

    את כותבת מתוך רגש?
    כי אם כן אז אני יכולה להציע לך טיפול פסיכולוגי.

    10/03/2015 00:23

    ברוב הסיפורים שלי קיים סממן מחיי האמיתיים. אני עוברת טיפול כזה, תודה רבה על הדאגה <3

    10/03/2015 00:26

    אבל לדעתי הסיפורים שלי כבר פחות דיכאוניים משהיו. :)

    10/03/2015 00:29

ווא אוקיי
אני בדרך כלל לא מתחברת עם כתיבה רגשית
לזה התחברתי.
כמה תיקונים חשובים!
הסיגריה והאסתמה- בסדר, אבל דחפת את זה במשפט שלא במקום. זה לא במקום כי הסיגריה מתאימה להתחלת המשפט אבל האסתמה לא. האסתמה רק קשורה לסיגריה והופ המשמעויות עשו סלט ירקות.
שרפה לי את הנשמה- הדימוי של אש חזק מספיק. זה מרגיש כמו מילים גדולות ששמים בטקסטים קטנים כדי להיות חזקים יותר. כלומר- חרטה, וסיסמאות שיגרמו לטקסט חסר ביטחון להישמע מרשים יותר. כמו שקית אוויר. אם זה היה שיר אולי היה טוב יותר עם משפטים כאלה. זה לא באמת תורם למשמעות כי זו רק דוגמה אחת לא טובה מרבות שכן טובות אז פשוט כדאי לוותר על מה שלא מתאים.
העניין עם הלמידה… לקח לי רגע. זה מעולה. אבל כתוב רע. זה לא הולך המנגנון של הוא לימד אותה אבל בעצם את עצמו. כי הוא לא לימד את עצמו דבר. הוא כבר ידע את זה. תוותרי על המשחק מילים האלה ותמצאי מילים קצת שונות להעביר משמעותכל כך יקרה.
שלא הבנתי שאני הבדיחה- אולי 'לעיתים' הבדיחה יעדן את זה. היא לא תמיד בדיחה,נכון?
השורות האחרונות קצת בדיחה בעיניי. לא ממבט ראשון. ממבט ראשון הן רק כתובות מסורבל. ממבט שני- זה שיעור חשוב ב-גאוגרפיה? אילו היית צינית זה היה טוב יותר. צריך לנסח מחדש אם את מתעקשת על הרעיון של הסוף. אולי- …… בגיאוגרפיה ואז נקודה ואז- הסברת לי למה נותנים לאסונות טבע שמות של בני אדם.
סתם הצעה

10/03/2015 01:56

    רעיון טוב. אשתמש בו. לגבי העניין עם הלמידה,יש לך רעיון? והתכוונתי להיות צינית כשכתבתי גיאוגרפיה.

    10/03/2015 11:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך