קורס GMAT – סיוט מתמשך

Coursist 16/08/2009 1360 צפיות 2 תגובות

אני לא יודע למה עשיתי את זה, אז אני אנסה להיזכר יחד איתכם. רציתי להיות דוקטור. לא רופא, אלא סתם אחד שכתוב לו ד"ר או דר' לפני השם. כשסיימתי את התואר הראשון שלי בכלכלה החלטתי שאני הולך על זה והבנתי שכדי ללמוד מנהל עסקים עם ממוצע 81 (נקודה משהו) צריך לעשות GMAT.

הלכתי לעשות קורס GMAT של מכללה מאוד מוכרת שכולם אוהבים הממוקמת בעזריאלי, יותר טוב מזה לא יכול להיות, כך חשבתי. לצערי התבדיתי.

הקורס עצמו היה הזוי בטירוף: המרצה שלנו זזה כמו מטורפת ונראתה כאילו אנחנו עומדים להיבחן בכל דקה, חילקו לנו ספרים ארוכים יותר מספרי תנ"ך והורו לנו לשמור על לוח הזמנים שלנו בצורה קפדנית. מישהו אמר צה"ל?

כבר במפגש השני ערכנו מבחן GMAT. לא הבנתי למה עושים את זה. אנחנו לא אמורים ללמוד קודם? שיהיה.

הטירוף נמשך על גבי כל הקורס שלא היה מהנה במיוחד. סטופרים תיקתקו מכל עבר ורק אני הרגשתי כאילו הכל פה מיותר ולא הכרחי. באחד השיעורים המרצה אמרה לנו שמי שלא נרשם עד שבוע הבא לבחינת ה-GMAT כנראה גם לא יעשה אותה, לפחות בדבר אחד היא צדקה.

אני החלטתי שאני מוצא את נתיב הבריחה ונרשמתי ללימודי משפטים לתואר שני באוניברסיטת בר אילן, בלי שום מבחן מקדים. מיותר לציין שאת בחינת ה-GMAT המבורכת לא עשיתי.

אז רכשתי ידע נוסף, בתואר קצרצר שאורך שנה וקצת ועכשיו אני יכול ללמוד הרבה דברים אחרים בלי לעשות GMAT בכלל. אם רק היו מחזירים לי את הכסף ששילמתי על הקורס המיותר הזה אולי היו לי עוד כמה אלפים בבנק…


תגובות (2)

מכל דבר קטן ניתן ללמוד..
הלקח הוא שעכשיו אתה במקום הרבה יותר טוב..(:
המון בהצלחה עם זה..

23/06/2011 02:39

אהבתי, במיוחד את הכתיבה

17/10/2011 05:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך