הולכת באמצע

25/06/2010 721 צפיות אין תגובות

בדיוק חזרתי מהבית של אחותי, עם שתי שקיות ובריזה של ערב שמרחיקה ממני את הידיעה שאנחנו לקראת יולי אני יורדת את לינקולן, את הבית קפה הפלצני שכולם יושבים עם לפ-טופ ואחת מצחיקה מהטלביזיה אוכלת סלט, ואני חושבת האם יש באמת אנשים שבאים ואומרים לאנשים מהטלביזיה "יוווווו את מזה מצחיקה, את הורסת אותי, אפשר תמונה?", הם באמת קיימים האנשים האלה? אולי זה כמו בספר מישהו לרוץ איתו? אולי יש מישהו ששולח אותם לעשות את זה כי הרי ידוע שסלבים הם בעלי נטייה גבוהה להתאבדות אז כדי להראות להם שהם עדיין בסדר המדינה מממנת ילדים ועקרות בית לרדוף אחריהם ולהחמיא להם? או אולי אני סתם כלבה שלא יודעת לפרגן לאנשים מצחיקים כי אני מתבאסת שאני לא עשיתי משהו עם החיים שלי בעניין ההומור.
אחרי הקפה יש את הסופר וממול קיורטוש שבדיוק שלשום קניתי בו לאבא שלי שניים כי היתה עליהם כתבה בערוץ 2 ואבא שלי רצה לטעום. ואז עליתי לאוטובוס וישבה מולי בחורה שבחנה את מה שיש לי בשקית וחשבתי אם זה נראה שאני מאלה שיש להם כסף וקונות מה שבא להן ואם בכלל אפשר לראות עליי שיש לי מינוס 4 וחצי ושביטלו לי את הכספומט אז אני מנצלת את המעט שנותר לי בויזה רק כדי להרגיש שאני עוד חיה. ואז אני מסתכלת על עצמי, המכנס היחיד שנראה יחסית אלגנטי שלי עליי, על הכיסים שלו כתמים של אקונומיקה שלא ניתן להוריד, חולצה עם איזה כתם קטן של עגבניה ועיגולי זיעה, ונעלי ספורט עקומות. "לא", עניתי לעצמי "את לא נראית כמו מישהי שקונה לעצמה הרבה, תירגעי".
ואני ממשיכה לרדת ברחוב ומגיעה בחורה ושתינו הולכות באמצע הרחוב, והיא יכולה ללכת ימינה או שמאלה כדי לעקוף אותי וגם אני יכולה אבל היא ממשיכה בשלה ואני בשלי, ואני אומרת "זין, את לא מוותרת לה, אם היא לא זזה, את לא זזה, מצידי תריבו מכות, את תפסיקי לוותר לכל העולם ולחשוב שלא מגיע לך! את הולכת על הרחוב הזה כבר 7 דקות, היא רק נכנסה כרגע מיצחק שדה! לך יש יותר בעלות" ואנחנו מתקרבות בצעדים מהירים והיא לא זזה. עמדנו אחת מול השניה. לא זזות לא ימינה ולא שמאלה מנימוס ולא מגככות במבוכה. כנראה על שתינו עבר יום רע.
"את מוכנה?"
"מוכנה מה?" שאלתי
"לתת לי להמשיך"
"בקשה, הנה לך" וסימנתי לה עם היד לעקוף אותי
"לא, אני רוצה באמצע"
"מה ז"א אני רוצה באמצע? גם אני רוצה באמצע"
זה לא נגמר טוב. התחלנו מכות, משיכות בשיער היו שם, אנשים מסביבנו הגיעו, חלק בהו, חלק ניסו להפריד, ידעתי שזה גם לא נראה סקסי כי אני עם השומנים שנשפכים לי מהצדדים והחזיה שעם הריב כבר הפסיקה לכסות את כל החזה, והיא רזה וחטובה, קיצר זה לא נראה טוב בכלל.
בכלל סתם המצאתי את המריבה הזאת.
ברור שזזתי.
לא היה לי אומץ. אבל פעם הבאה? אין אני לא מוותרת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך