maya angel
נהנתם ? שיעמם אותכם . תגיבו ותרשמו את דעתכם ... ככה אני יידע מה לרשום פעם הבאה ..:)

~חדשה~

maya angel 22/11/2013 153 צפיות 13 תגובות
נהנתם ? שיעמם אותכם . תגיבו ותרשמו את דעתכם ... ככה אני יידע מה לרשום פעם הבאה ..:)

היי .אני לין.בת 16 .החיים לא קלים .אני חדשה פה באזור … למה ? כי לפני נגיד … חצי שנה עליתי לארץ עם כול המשפחה מצרפת .ליד הבית שבו אני גרה עכשיו יש בית ספר דיי מוזר ..של סנובים ..ניראה לי ..,לשם אני הולכת עכשיו .בהתחלה היה לי נורא נורא קשה …..גם בגלל השפה וגם בגלל החברות .כולם צחקו עליי …ואו ..זה קשה לי מאוד …אז ככה .. ביום הראשון שהגעתי לבית ספר הזה אז לבשתי מן חולצה קצרה כזאת עם לב וחצאית תואמת .אף אחד לא הבין מה אני רוצה או צריכה .המורה כנראה דפוקה כי היא אפילו לא הציגה אותי רק אמרה :"זאת לין היא מצרפת .שבי פה " וזהו ….בנתיים כולם צחקקו … מה רע בי ? ילדה עם פוני בובה ושיער קצר שמגיע לכתפיים…ואז ביום השני …כישבתי לבד בהפסקה פתאום הרגשתי מישהו נוגע בי מאחורה .זה היה ילד מהכיתה …. הוא נגע בי ואמר :"היי ,אני איליי נעים מאוד .. ." ומאז ….התחברנו ….. כול יום ישבנו ביחד …..הוא ממש נחמד ..באמת.. כול יום כשמגיע צלצול להפסקה הוא ישר בא אליי ואנחנו הולכים ביחד לטייל בחוץ … טוב נו אני מודה אני מאוהבת בו לחלוטין .לפני חודשיים הוא הציע לי חברות ..ועכשיו אנחנו חברים ממש טובים … כשהגעתי לבית ספר בהתחלה לא היה לי חברות בכלל אבל עכשיו ישלי חברה הכי טובה בכיתה שמה ענת..היא ממש באה אליי כול יום ולפעמים היא איתי בהפסקה …יש עוד כמה בנות חמודות שהן חברות שלי ..בקיצור .. מחר יש מסיבה של ילד מהכיתה ..יום הולדת 16 …אני וענת הלכנו לבית שלי ושלה לבחור מה ללבוש .הגיעה ערב המסיבה ..אני וענת סקרניות ובאות לכיוון ביתו של הילד (שמו שחר ).. היה מסיבה ממש כייפית ,וכול המסיבה רקדנו ושתינו ,,ואז רציתי לשירותים ,,נכנסתי לבית ואז לפתע ליד חדר כלשהו …….וואוו ! איליי חיבק או נישק בחורה כלשהי ..! הסתכלתי עליו וצעקתי :"איליי !"…..ברחתי .. באמת ..ענת ניסתה לצרוח ולרוץ אחריי אבל לא הצליחה כי רציתי לרוץ כמה שיותר מהר לכיוון הבית שלי …איליי קלט אותייייי ורץ וצרח כמו משוגע אחריי ..עד שמעדתי ונפלתי והתחלתי לבכות יותר ויותר חזק וירד לי מלא מלא דם …אילייי בא והרים אותי חזק ..וחיבק אותי .. ואני בכיתי והתרחקתי ממנו והתיישבתי על ספסל באמצע איזשהו רחוב.. איליי התיישב לידי ושם את הראש בין הידיים ואמר בשקט :"זאת חברה שלי לשעבר .. אני מצטער .. פשוט .." עצרתי אותו .. ושנינו ישבנו בשקט …אחרי 5 דקות של שתיקה הסתכלתי עליו …לא ידעתי מה לומר… ולבסוף הוצאתי משהו מהפה :"איליי ,אתה ..אוהב אותה ?" ובעיניים אדומות ונפוחות הסתכלתי עליו והוא ענה :"כן ..יש משהו כזה .." אמרתי לו :"אז למה אתה איתי ?" … הוא ענה :"את יפה …חמודה ..היא עזבה אותי לטובת חמור ילד מעצבן …" .. חיבקתי אותו ולחשתי לו באוזן :"גם אני אוהבת אותך .." הוא נתן לי חיבוק ועטף אותי בידיו החמות .. ישבנו ככה כול הערב … ואז הגיע ענת כולה מתנשפת ולקחה אותי ואת איליי .. איליי סחב אותי בגלל הרגל למסיבה ..וכול הערב .. ישבנו וצחקנו ובחיבוק …אין לי מושג מה יהיה הלאה ..אני רק יודעת שיכול להיות שאיליי עוד יעזוב אותי מתישהו ….ובכך זה נגמר ..


תגובות (13)

WOW ממש כמו סרט חחחחחח

22/11/2013 11:52

וואי שירה צודקת… זה באמת קרה לך או שזה רק סיפור?

22/11/2013 12:05

היי לא זה סיפור לא אמיתי אני המצאתי וכן זה כמו סרט חחח אהבתם ? להמשיך ?

22/11/2013 12:21

חחח זה מה שחשבתי… זה גם לא ממש הסתדר לי עם השם משתמש שלך.
וכן אני אהבתי את זה רק תנסי לעשות פחות נקודות.

22/11/2013 12:30

חחחחחחח אני רגילה לזה פשוט חח מהפייסבוק וכאלה …את גם סלינטורית ?

22/11/2013 12:31

אגב … אני מאיה אנג'ל נעים מאודוש :)

22/11/2013 12:34

סגנון הכתיבה נחמד יש לך שגיאות, אבל זה עובר ככל שכותבים יותר. בורכה הבאה לאתר!

22/11/2013 12:37

אממ לא ממש, אני מעריצה שלה… תמיד אהבתי אותה אני פשוט לא סלינטורית אבל היא מושלמת.
נ.ב. אני אמילי :)

22/11/2013 12:40

היושש אמילייייייי וmoon light אין לי שגיאות בכלל לפי דעתי .. ! אבל תודה !

22/11/2013 12:41

סיפור מושלם תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22/11/2013 12:42

תודה!:)

22/11/2013 12:43

יפה מאוד תמשיכי הכתיבה שלך ממש נחמד ……וברוכה הבאה לאתר

22/11/2013 14:19

תודה נועה אני אשמח להמשיך לכתוב :)

23/11/2013 02:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך