RON11
החלק ה 1 מקווה שתאהבו בעוד כמה דק יעלה החלק בא

~עבריינים~ פרק 2 חלק א / בבקשה תגיבו

RON11 18/05/2013 302 צפיות 7 תגובות
החלק ה 1 מקווה שתאהבו בעוד כמה דק יעלה החלק בא

"טוב סיימנו, מה אתה אומר ?"
"אני אומר … בוא נתחיל לעבוד.."
"ככה חשבנו , אז מחר בבוקר אתה מתייצב בפנימיים בדימונה"
"בסדר , אני מקווה שאני אצליח להפוך אותם למה שהם היו ליפני הפשעים שלהם "
"אנחנו בטוחים בזה , וחוץ מזה אין לך מה לדאוג יותר מידי יש לך מישהי שתעזור לך , וחוץ ממנה יש סגל מורים כמו בכל בית ספר רגיל "
"אני שמח לשמוע "
"יופי , ואנחנו לא צריכים לומר לך שהשיחה הזו לא התקיימה נכון ?"
"אני מבין , אבל … מה כל כך סודי בזה בכל זאת יש לכם אישור מהממשלה לא?"
"כן , אבל מה ניראה לך שיקרא ברגע שאנשים מבחוץ ישמעו שחבורת פושעים שכזו שוחררה ? הם יפריעו לנו "
"בסדר אני הלך הביתה לישון כדי להיות מוכן למחר…"

גדעון יצא מהחדר, ומנהלי הפרויקט בני ושגיא דיברו ביניהם :

"בני אני עדיין לא בטוח במה שעשינו … אתה בטוח שלא צריך לשתף את גדעון ?"
"שגיא , תרגע ומהר.. מה אתה חושב שהוא יעשה כשהוא יגלה?"
"צודק סליחה "
"עכשיו לך לסדר מיד את הסטודיו מה את מחכה לך כבר"
כן בני אני רץ…"
"אני הולך לעבור בחדרים הילדים כבר שם ."
"טוב"

שגיא רץ לסדר את הסטודיו שהובטח לגלי , ובני הלך לכתת הלימוד ששם חיכו כל ילדי הפרויקט
בני נכנס לכתה ,ושם ישבו להם ששת הילדים כל כך שקטים … כאילו והם לא באמת שם..

"אני רואה שהאווירה פה די מתוחה אז אני לא יבלבל לכם במוח על ההזדמנות שניתנה לכם
כי אתם בטוח מבינים אז אני רק יחלק אותם לחדרים ואומר לכם בהצלחה… , בואי ניראה..
אפי לפי בקשתך את תהיה בחדר מ'ס 1 לבד כמו שרצית שם יחקו לך חפציך ועוד מה דברים שחשבנו שתירצי , ניל אתה ורועי תחלקו את חדר מ'ס 2 אני יודע רועי שאתה צריך את כל הגיטרות והעניינים שלך אז קיבלתם חדר מספיק גדול אז לא להתבכיין ,כנל הדברים שלכם בחדר עם כמה תוספות ..
אביעד אתה ויונתן תחלקו את חדק מ'ס 3 שהוא בדיוק בשבילכם .. שם יחקו לכם החפצים שלכם ועוד דברים שהוספנו ויונתן כמו שביקשת החדר יהיה ליד הספרייה של הפנימייה אל דאגה .
טוב.. בננות והחדר האחרון הוא שלכם חדר מס 4 שנמצע ליד הסטודיו גלי…
אני מקווה שתאהבו את העיצוב של החדר שנועד עבורכם שירן כל מה שביקש שם.
אז למשהו יש שאלה? בקשה?… אני מבין שאין אז מה אתם מחכים פה לכו לחדרים ושיהיה לילה טוב
ורק חשוב לי להבהיר לכם כבר עכשיו עם יש בעיות לכו לחדר מס 6 שזה החדר שלי אני אפתור לכם כל בעיה מכל סוג שהיא אז שיהיה לילה טוב חבריה ."


תגובות (7)

תמשיכי…

18/05/2013 03:35

אני בן.. ותודה

18/05/2013 03:50

תמשיך אתה מוכשר!!!!

18/05/2013 05:52

תודה :-)

18/05/2013 06:13

רק שתדע שזאת אני שדרגה…

18/05/2013 06:54

2 ?

18/05/2013 07:30

לא, חמש.

18/05/2013 07:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך