אמיליה ג'ין בלו
~ ההמשך יבוא ~

~ אזהרה – זהות בדויה ~

~ ההמשך יבוא ~

תמיד היה משהו בתוכי, שחלם להגיע לבחור המושלם, אני לא יודעת…
אולי זה לא היה צריך לקרות גם ככה?
אני בכלל אמורה לדעת דברים כאלה, שהיקום מתכנן בשבילי ודוקא עליהם אין לי שום השפעה?
אני אמורה להבין איך המערכת הזאת עובדת בכלל?
תמיד חלמתי על דיונת חול, עליי יושבת בה עם שיערי מתנפנף לאחור ברוח הים ואני מחייכת את השקיעה, כשפתאום הוא בא, מתיישב לידי, לוקח את כף ידי בשלו ומציע לי נישואים.
לא ככה זה אמור לקרות…?

אז זהו, מסתבר שלא.
מסתבר שגם אם אתה מפורסם וגם אם אתה לא זה ממש לא עובד ככה, בעיקר אם אתה מפורסם כמוני.
אז רציתי לחשוף בפניכם את הזהות האמיתית שלי… זהות שרק אתם יודעים…
קוראים לי ג'סי, בשמי אני אולי נשמעת נערה פשוטה משום מקום אבל ממש ממש לא.
תמיד אהבתי לכתוב… תמיד הייתה לי איזה מחברת קטנה בצד עם שירי אהבה, ואפילו הצלחתי כמה פעמים להגניב את אלה ואלה אל האלבומים הספורים שכבר הוצאתי…
כשגיליתי את המקום הזה, ע"י ידידת נפש שלי שגרה ב… לא זוכרת איפה, שמדברים שם את השפה הומזרה הזאת שאליה תרגמתי מאנגלית בגוגל תרגם את כל הסיפורים שעלו לפה עד עכשיו, אני…
הופתעתי לגלות פה דברים מדהימים, אפילו שכמעט כל מה שאני קוראת הוא השירים באנגלית אבל… הופתעתי לגלות פה כשרונות, ותוך כדי גם את הכתיבה המדהימה ועוצרת הנשימה של חברתי הטובה…
אני רוצה רק להגיד לך תודה… אני בטוחה שאת יודעת מי את. כמעט בטוחה.

אז היום אני עושה מוזיקה, עוד חלום ישן שבוער בי כל בוקר ונהנית מזה, אך עדיין יש דברים שפוגעים בי…
דברים… אנשים כמוהו והוא… כמה שהוא עשה למעני אבל כמה שהוא הרס הכול…
רגע אחד הוא אומר לי שהוא אוהב אותי ורגע אחר הוא מתחרט ומעליב אותי לפני כולם, אומר לי שהוא שונא אותי, שילך לעזאזל. אבל אני כל כך אוהבת אותו…

אז למה בכלל אני מתרגמת את כל הסיפורים שלי ולא משאירה אותם באנגלית?
ובכן, הסיפורים הם חלק ממני, חלק קטן שרובם, או רובכם לא מכירים.
אז רציתי שתדעו עליי עוד טיפה, שתוכלו להבין רק… רק טיפה ממני.
אז כן, אני יודעת שיש פה מיקסרס ובאמת שאני אוהבת אתכם הכי בעולם, ומי יודע… אולי יום יבוא ואני אצא לעולם ואבוא לפגוש אתכם, כל אלה שכבר איבדו תקווה…
אתם באמת העולם בשבילי.

אז אולי הייתי באה ומסכמת את הדבר הזה עם המשפט "אתם מכירים את שם שלי, לא את הסיפור שלי" אבל עכשיו אתם כבר יודעים הכול. את השם. את הסיפור. את כל מה שקרה מאז…
זה אתם כנראה לעולם לא תדעו. כנראה. אבל מי יודע מה יקרה מחר, היום, או אפילו מה קורה עכשיו?
מי יודע את הכול?

כנראה שלעולם לא נדע. כולנו.

~ זהות בדויה ~


תגובות (1)

תמשיכי

09/02/2014 10:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך