~ ואן שוט וואן דיירקשן ~

read my story 09/02/2013 294 צפיות 6 תגובות

אז איך היכרתי את וואן דיירקשן ?
יש לי חברה דיירקשנית והיא תמיד אמרה לנו דברים על וואן דיירקשן ואז התחלתי ככה להכיר אותם ואז יום אחד בשיעור אמרתי לחברה אחרת שלי (שהיא גם דיירקשנית) כל מיני דברים עליהם ושאלתי אותה דברים והיא אמרה לי את השמות שלהם וכן כמו הרבה בנות אחרות קראתי את השם של בעלי ככה : לואיס . והפייב שלה זה לואי אז היא מהר תיקנה אותי (חחחח…) . אז הפייב שלי היה הארי ולא ממש אהבתי את האחרים כי לא היכרתי אותם והיכרתי רק אותו בקושי ובכל המחברות שלי היה רשום הארי. וכן אני רוצה להרוג את עצמי על זה שאמהבתי *רק* אותו ודי *שנאתי* את האחרים במיוחד את נייל ! (תהרגו אותיי ותיצאוו עלייי בבקקקששההה בתגובות תיצאו עליי ותירצחו אותי ! שאני יבכהה !!!! ) ואז התחלתי עוד להכיר אותם ועכשיו אני חולעעליהםם ! היה לי סיפור קצת מסובך עם מי הפיב שלי. הארי היה ראשון ואז התחלתי לאהוב את ליאם ואז הבנתי שאני אוהבת גם את ניילר אז אהבתי את שניהם ואז אהבתי גם את לואי והיה 3 פייבס אז יום אחד החלטתי שאני חייבת להחליט על אחד וזה היה לואיי בעלי ואנחנו נשואים באושר ועושר עד עצם היום הזה (הוא הנסיך שלי) . טוב מקווה שלא שיעממתי או משהו פשוט אני אוהבת את הסיפור הזה כי 1D שינו לי את החיים ואני מתה עליהםם יותר מלא יודעת מה ! אז רציתי לפחות שעוד אנשים ידעו את הסיפור שלי ! ושאנשים יתחילו לחאהוב אותם גם כי אי אפשר שלא! אחרי שמכירים אותם מבינים איזה טעות עשיתם שלא הערצתם אותם קודם. ושתדעו שבכיתה ו' ראיתי פאני מומנטס ולא ידעתי שאלה הם אפילו ותהחלתי להעריץ אותם רק לפני 3 חודשים ואני מיצטערת שלא ראיתי שלסרטון קוראים ONE DIRECTION FUNNY MOMENTS כי אז הייתי מעריצה אותם כבר שנתיים !


תגובות (6)

חחחח נחמד!!!
אבל אני יותר חופרת!!! (אף אחד לא יצליח לעקוף אותי בזה!)

10/02/2013 06:16

חחחח נחמד!!!
אבל אני יותר חופרת!!! (אף אחד לא יצליח לעקוף אותי בזה!)

10/02/2013 06:17

אבל למה זה כתב לי פעמיים??!!

10/02/2013 06:17

חחחחחחחח אני מכירה אותה ותאמיני לי שהיא הכי חופרתת !!! :)

10/02/2013 07:11

חחחחחחח אני יותר חופרת!!!
סתם תגידו מה שתגידו אבל בחפירות על ואן די זכיתי בפרס!!!!
חחחחחח

10/02/2013 07:13

אחמ אחמ אני והיא חברות ואנחנו כל יום מדברות עליהם ואפילו עושים לנו קבוצות בוואטזאפ שלא מדברים עליהם כי אנחנו חופרות עליהם

10/02/2013 07:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך