>Angle<
*עזרה*

אולי אתם כמוני? (שיחת נפש)

>Angle< 01/06/2014 890 צפיות 17 תגובות
*עזרה*

יש לי סך הכל 60 עוקבים באינטרגרם.(אתן מוזמנות לגחך) לנעמה, חברה שלי, יש 513. אנחנו באותה כיתה, באותו גיל. ולפעמים אני חושבת שלמי שלא נחשב באינסטרגרם, אין חיים. כאילו הוא לא קיים.
בכללי, אנילפעמים חושבת שאני צריכה להיות כמוה. שאני פועלת לא נכון מבחינה חברתית.
אני לא כל כך מוצאת את עצמי. פעם אני שפוטה, פעם אני בעננים, אחרי זה אני מנודה, לאחר מכן אין לי בעיות. וחוזר חלילה.
איך לצאת מהסיטואציה הזאת?
אני מרגישה אובדת עצות. כל המצב הזה מוריד לי את הבטחון העצמי שפעם שבר את המדד מרוב שהיה גבוה. כל המצב הזה גורם לי לפקפק בעצמי במראה שלי.
אני מרגישה שגויה.

(חשבתי שאולי פה, אצור לעצמי דמות של מי שאני רוצה להיות, אבל על מי אני עובדת…


תגובות (17)

א. אין לי אינסטגרם. כלומר, חברה שלי הכריחה אותי, פתחתי, וכשלא הצלחתי לסגור עזבתי את זה כמו הוא. ריק ובלי כלום.
ב. אין מצב שאת כמוני. לא בדיוק בכל מקרה. תתנחמי בעובדה, שאם כל אדם הוא מיוחד אז לכולם יש משהו במשותף – כולם מיוחדים.

01/06/2014 21:13

    ואגב, חברה שלי גילתה לי את השיטה.
    עוקבים אחרי ערסים, הם וכל החברים הערסים שלהם עוקבים אחרייך, ואז את עושה אנפולו.
    זה לפחות מה שאמרו לי, אם את רוצה בזה.

    01/06/2014 21:17

כל העוקבים באינסטגרם שלה זה בטח אנשים שהיא לא מכירה, חברות שלי גם עושות את זה.
האנסטגרם לא מראה כלום מבחינה חברתית, ולא רק את כזאת, מזדהה.

01/06/2014 21:14

לי אין אינסטגרם, פייסבוק, וויבר וכל השטויות האלה. זה לא מה שקובע מקובלות. את צריכה לקבוע לעצמך גבולות ולהיזכר בהם!

01/06/2014 21:14

אינסטגרם בעיניי לא כזה מעניין כמו שאת מתארת אותו, למרות שיש לי אינסטגרם ניראלי כבר שנה.
אני מרשה לעצמי להגיד שיש לי מספר רב של עוקבים אבל לא כדי להתעלות עלייך או על אחרים אלא להפך, אני חושבת שאת לא צריכה להשוות אותך למישהו אחר או להידמות למישהו אחר.
אני יודעת שיש את הרצון הזה להיות בטופ של הטופ ואני מבינה את זה, באמת שכן.
כשחושבים על זה, אינסטגרם זו אפליקציה זוועתית.
אנשים עוקבים אחרייך על פי המראה שלך, הלבוש שלך, מספר העוקבים שיש לך זה פשוט מטורף.
אבל זה הגיל, אחר כך זה יעבור לנו חחח.
אני מציעה לך להישאר כפי שאת, למרות שאני לא מכירה אותך אני בטוחה שאת מיוחדת. כל אדם הוא יהלום בפני עצמו ותמיד חשוב להישאר אתה בחברה של אנשים שרוצים אותך אחרת, זה כל היופי.

01/06/2014 21:21

אוח, לי אין שומדבר, בקושי אני נכנסת לווצאפ ><
אבל אני לא צריכה :) זה סתם שום דבר בתוספת כלום.

01/06/2014 21:22

יש לי פחות מ-40 עוקבים באינסטגרם ופחות ממתאיים חברים בפייסבוק ופחות מ-20 בטוויטר.
המדד החברתי שלך לא צריך להיות לפי מספר עוקבים ברשת חברתית.
ואם את חושבת ככה נראה לי שיש לך יותר עוקבים באתר הזה מאשר חברה שלך בכל הרשתות ביחד.
אנחנו אחווה, אנחנו עוזרים אחד לשני לא כמו העוקבים של אנשים בטוויטר או באינסטגרם.
מקווה שעזרתי ואם את צריכה משהו שלחי לי אימייל ואני אוסיף אותך בסקייפ :)

01/06/2014 22:57

חוץ מזה, אלו בעיקר אנשים שעוקבים אחריה כדי שתעקוב אחריהם.
וחוץ מזה, את לא מרוצה ממני? *עיניי עגל, מבט תמים באופן לא אמין*

01/06/2014 23:03

מזה שווה אם יש לי אפילו 1000 חברים? הם לא שווים כלום.
בחיים האמיתים יש לה מינימום 2 אמיתים.
ועדיף שיהיה חבר אחד, כל עוד אם אותו חבר את מתנהגת כמו עצמך ולא מושפעת מהחברה.
תאהבי את מי שאת, תתנהגי כעצמך, כי את יחידה בעולם הזה ואין מישהי שתחליף את המקום שלך בצורה טובה יותר…

01/06/2014 23:07

וואו, תודה על כל התגובות. פחות ניסיתי להתחייס לאינטרגרם, אבל מזה משנה, קבלתי תגובות תומכות.

02/06/2014 21:46

יש לי מעל ל1500 עוקבים באינסטגרם ומעל ל1200 חברים בפייסבוק ובוואטאפ אי אפשר לדבר, אבל הכמות עוקבים לא מראה על היופי שלך או שום דבר אחר.
אני יכולה להגיד לך שלהבין את האינסטגרם זה דבר פשוט מאוד,
תעקבי אחרי מלא ילדים והם יעקבו אחרייך, גם אם את נראית כמו בטי המכוערת ויהיו לך 5000 עוקבים יגיבו לך שאת מושלמת.
כי כן באינסטגרם כמות העוקבים קובעת ולא היופי.
ואני ממליצה לך מאוד דבר שאני בעצמי לא מצליחה לעשות, למחוק את האינסטגרם או הפייסבוק זה מיותר למדי ויוצר רק באלגנים.

02/06/2014 21:51

    צודקת לגמרי. פשוט כן! אני אמחוק את החשבון! איך עושים את זה?
    *איך לא חשבתי על זה*

    02/06/2014 21:54

    חחח אמ, אני לא מוצאת את זה :<

    02/06/2014 21:55

    אם לא תצליחי, את תמיד יכולה למחוק הכל, לבטל את העקיבה אחרי כולם ולנטוש את החשבון.

    02/06/2014 21:56

    או פשוט לנעול אותו…

    02/06/2014 21:57

אני השבתתי את הפייסבוק שלי נמאס לי ממנו.
באינסטגרם יש לי הרבה עוקבים אבל אני גם חוסמת את כל מי שאני לא מכירה ומגיב לי או דברים כאלה, (יש לי בערך מאתיים חסומים, זה לא נורמלי.) יש לי חברה טובה שהיא פשוט מהממת, יותר יפה מבר רפאלי, ויש לה חמישים עוקבים. זה לא משנה את העובדה שהיא יפה וזה לא משנה את העובדה שהיא מדהימה, בכללי.

02/06/2014 21:58
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך