דיין
אל תנסו להבין.

אולי באמת לא נשאר לי כלום.

דיין 11/04/2017 861 צפיות 8 תגובות
אל תנסו להבין.

אולי באמת לא נשאר לי כלום. והאמת, שזו הפעם הראשונה שהגעתי למסקנה הזאת.
רק עכשיו.
אולי זה בגלל שאני כבר באמת לא קולטת מה הולך איתי. באמת מרגיש כאילו מיציתי, אבל ממש. ממש לא נשאר כלום, זה כאילו הכול נאבד לי.
אני רוצה לשאול למה, אבל יותר רוצה לשאול איך.
מה עשיתי לא בסדר?
באמת שהייתי בסדר. ממש בסדר, אבל זה לא מספיק בסדר כנראה. כנראה רק עכשיו כשכבר אין מה לעשות בנוגע לכלום אז מתגלים דברים.
אבל אני זוכרת את הפעם הראשונה שאיבדתי את עצמי. וזה היה חסר לי כל כך, זה אף פעם לא הפסיק. אז מה עכשיו, הם לוקחים לי כל חלק אחד לאט לאט, ואני בטוחה שבסוף כלום לא ישאר, אם הם לא לקחו הכול עד עכשיו.
״הם״…
אני תוהה מי אלו באמת.
אבל הם לא לקחו הכול. עוד נשארו לי העקרונות היקרים שחרוטים בליבי, ונשבעתי לאימי שלא אאבד אותם אף פעם.
עכשיו אני קצת בספק בנוגע לזה. לפי מה שאני מבינה, זה השלב שאני צריכה לבנות את עצמי מחדש לא?
אז למה זה מרגיש כאילו אני מפורקת לחלקים שפירקו אותם ביסוריים?
כאילו הלב לא יפסיק לכאוב אף פעם?
למה איבדתי את עצמי?
אני לא רוצה.
תחזירו לי את הלב שלי. זה כל מה שיש לי בראש. אם לא, אז אני בטח אהפך לעוד אחת עם חיים מושלמים כמו כל המשפחה שלי, אני בטח אתחתן ואביא ילדים, אמצא עבודה עם כסף ואעבוד כל היום, אטפל בהם ואהיה מאושרת.
אני מעדיפה חיים של מלחמה, בכי, סבל, הגשמה, בלי אף אחד לצידי. אז אם לא אכפת לכם, בבקשה תחזירו לי את הלב שלי ומהר!


תגובות (8)

חח אבל אני לא מסוגל לא לנסות. ואני חושב שכל עוד יש לך כיוון שאת רוצה ללכת אליו הכל פחות נורא ושישרף העולם, רוצי אליו

12/04/2017 00:22

    הו תודה. זו בדיוק הבעיה שלי- אין לי כיוון. והכול משום מה נורא בזמן האחרון. אני ממש לא מרגישה אני ויש תחושה של סוף..

    12/04/2017 01:08

אפשר לעזור להחזיר לך את הלב?! ואם אמסה לענות לך על השאלה ׳מי זה הם׳ אני לא יודעת אם יש פה מישהו חיצוני, בסוף בסוף זה שלנו, לא משנה כמה נרגיש שאחרים לוקחים אותו, הוא נמצא בחלקנו.. אהבתי את הכתיבה, מיוחד ממש!

12/04/2017 00:55

    אשמח שתעזרי חח. אני מניחה שהם הסביבה שלי.. אבל זה גם לא נכון.. אולי זה משהו פנימי, כנראה. תודה רבה! שימחת אותי.

    12/04/2017 01:10

אני מניחה שאת באי ודאות (על פי התגובה)
הייתי ממליצה להאמין שהוא אבד בתוכך, ברח לך מבין האצבעות ומשם מנסה להתקדם, כי כשזה נמצא בתוכך הסיכויים שתמצאי אותו גבוהים יותר, אז בהצלחה בחיפושים, תעדכני אם מצאת, וגם אם לא (; …

12/04/2017 01:36

    אשתדל חח:) זה נורא קשה לי להסביר, אבל זה כאילו שהוא באמת לא שם. הכול מרגיש ריקני וסופני.. וחסר משהו פשוט. אני חושדת שאני צריכה משהו חדש (שינוי אולי או מישהו) שיכנס לי לחיים..
    סליחה אם חפרתי על הרגשות המוזרים שלי:)

    12/04/2017 01:45

לא חפרת בכלל. את האמת שאני די מבינה למה את מתכוונת. את יכולה ליצור איתי קשר בפרטי ואולי זה יביא אותך לשינוי שאת מייחלת…

12/04/2017 14:38

    האמת שאני אשמח:) תודה רבה על התמיכה.

    12/04/2017 15:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך