מיכי26
התגובות שלכם הפעם ממש יעזרו לי ויתמכו בי!!!

אומץ

מיכי26 27/08/2016 1024 צפיות 8 תגובות
התגובות שלכם הפעם ממש יעזרו לי ויתמכו בי!!!

אומץ, בסופו של דבר הכל מסתכם בכמה את אמיצה.
האומץ הזה הוא מה שנותן לי לעשות את מה שאני פוחדת להיכשל בו, כמו למשל לכתוב באמצע הלילה למרות העייפות ולמרות שאני אף פעם לא הודה בכך שאחרים כן אומרים.
האומץ הזה הוא מה שיום יבוא וייתן לי את הפוש בשביל לצאת בביטחון מול כל שאר העולם עם מה שאני מרגישה ועם הדבר הזה שאני לא יודעת איך להגדיר מה הוא בשבילי.
כן אני אפחד נורא מהתגובות מהאנשים בסביבה שלי ומהביקורות מאנשים רחוקים יותר ואולי זאת אחת הסיבות העיקריות שאני עדיין לא עשיתי את מה שאולי מישהו אחר עם ביטחון עצמי גבוה יותר היה עושה כבר מזמן.
כבר היום אנשים מבינים אותי הרבה יותר טוב כשאני כותבת כי ככה זה לא משנה איזה מבטא יש לי וזה שלפעמים אני מתבלבלת תוך כדי שיחה, גם לי הרבה יותר קל להביע את עצמי ככה ולא כי אני טובה בזה אלא כי זה פשוט מרגיש לי נכון.
אך אני ממש מפחדת שיום יבוא ואני בעצמי אשכח איך לדבר, איך להביע את הרגשות והמחשבות שלי במילים שיוצאות מהפה ולא במילים שנשפכות על דף.
הייתי רוצה להאמין במה שאחרים אומרים לי לגבי כל העולם הזה אבל אין לי את האומץ להודות בכך אולי יום יבוא ואוכל בראש מורם ולב שקט להודות אך אני עדיין לא שם.
למרות שכמעט כל טקסט שאני כותבת מדבר על אהבה אני לא בדיוק יודעת מה זה, אני לא יודעת איך זה כשמישהו הולך בשבילך מכות או מנשק אותך בלהט בזמן הגשם.
אני לעומת כל הדמויות שלי לא יודעת איך זה כשמישהו אוהב אותך בחזרה, אני מאמינה בכך שפשוט עוד לא הכרתי את האחד הזה שיאהב אותי בדיוק כמו שאני אותו אבל בינתיים לפעמים אני מרגישה שאני פשוט מהאנשים האלה שאהבה זה לא משהו שאמור להיות חלק מהחיים שלהם.
מכירים כמעט מלאכים והמורדים וסוי לונה?
אז אני שומעת את השירים שלהם רואה את הפרקים פעם אחר פעם וכל פעם שאני רואה איך הבחורה הכי ביישנית וחסרת הביטחון העצמי משיגה לעצמה את הבחור שרצתה כל הזמן עובר בי זרם חשמלי שאולי גם אני יכולה, שאולי יום יבוא וגם אני אוכל לעלות תמונה ולרשום, "עם אהובי" או משהו בסגנון.
אבל עד שזה יקרה ועד שזה יבוא אני אחפש אומץ בשביל להיפתח בפני העולם כולו עם מה שאני מרגישה ורוצה ובעיקר עם מה שאני אוהבת.
אני לא הבחורה הכי אמיצה שיש וביטחון עצמי זה משהו שתמיד יהיה חסר לי אך אני בטוחה שאם אני אחבק את עצמי באנשים שאוהבים אותי כמו שאני ושמאמינים בי ובדרך שלי אז אני אכפר עם זה על כל השאר ואעשה באופן גלוי וחופשי את מה שעושה לי הכי טוב על הלב וזה לכתוב.
#לכלדברישזמן
#אומץבונים


תגובות (8)

אני רוצה להגיד לך שהדהמת אותי! התחברתי לכל מילה שכתבת, זה מובן שאת מדברת הישר מהלב. תמשיכי לכתוב ולחלום כי יום יבוא והחלמות שלך יהפכו למציאות. ועד אז אני מאחלת לך המון אומץ בדיוק כמו הטקסט שכתבת.

27/08/2016 01:25

אני מאוד מתחברת עם מה שכתבת, ומסכימה עם כל מילה. את כותבת מאוד יפה, רק אולי תנסי להוסיף יותר פסיקים. כמו שאמרת, כתיבה זו דרך נהדת לבטא את עצמך.

27/08/2016 19:24

    ממש תודה וכן פיסוקים זה משהו שאני צריכה לעבוד עליו ושוב פעם תודה!

    27/08/2016 21:48

אהבתי ביותר, הכתיבה שלך מצוינת והצלחת להעביר את המסר שלך באופן מעולה. אני בתור בן אדם שמעולם לא חווה אהבה בדיוק כמוך מצליח להתחבר לטקסט הזה, ורוצה להגיד לך להישאר מלאת תקווה למרות שלי בעצמי קשה. אוהב המון למרות שלא לגמרי מכיר <3

28/08/2016 00:08

    תודה רבה לך ואני מרחלת לך שתמצא מחדש את התקווה שלך!

    28/08/2016 19:49

מסכימה עם התגובות כאן^
הצלחתי להתחבר למה שכתבת… יש לך כתיבה ממש יפה ואמיתית

28/08/2016 09:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך