אנונימית1230
זה סיפור על עצמי... אספתי המון אומץ בשביל לרשום את זה ועוד לפרסם את זה... אני מקווה שתאהבו...

אונס

אנונימית1230 22/07/2015 5619 צפיות 13 תגובות
זה סיפור על עצמי... אספתי המון אומץ בשביל לרשום את זה ועוד לפרסם את זה... אני מקווה שתאהבו...

בוקר, יש לה היום יום הולדת,
היום היא בת 4! היא מאושרת, כל החברים הולכים לבוא לבית, והיא תלבש את השמלה החדשה שאמא קנתה לה…. אבא בבוקר כרגיל לא בבית. אמא מכינה אותה לגן. היא הולכת מאושר וצוחקת עם אמא שלה. בגן עושים לה יום הולדת קטן והיא מרגישה מיוחדת. בשעה 12:00 אבא מגיע, הוא תמיד מגיע מוקדם שהוא צריך ממנה משהו. היא רצה לאבא שלה ומחבקת אותו ואבא שלה מחבק אותה בחזרה, הם הולכים הביתה והם מחזיקים ידיים. הוא מחזיק לה את היד חזק יותר מהרגיל והיא יודעת מה זה אומר. הם מגיעים הביתה והיא מנסה לברוח. היא בוכה והוא תופס אותה. הוא מקלל אותה, משפיל אותה . הוא שם לה דבק על הפה ומתחיל לגעת בה. היא רוצה לצעוק לצרוח אבל היא נכנעת. דמעות זולגות לה מהפנים. אחרי שהוא גומר. הוא מרביץ לה. היא בוכה ובוכה והוא לא מפסיק. היא מרגישה אפס. בגיל 4 היא חובה התעללות מינית.
יש לה צלקות בגב לכל החיים מאבא שלה. היא לעולם לא תאכל לקחת את הבתולים שלה בחזרה…. היא נותנת לאנשים להשפיל אותה, היא חושבת שזה מגיעה לה. היא משפילה את עצמה. אף אחד לא יודע. היא שרוטה לנצח. היא לא רוצה להגיד לאף אחד כי אנשים ירחמו עלייה. והיא לא רוצה. היא פוחדת מהכל. היא רוצה לבכות אבל היא לא יכולה. ואמא שלא מבינה ואבא אף פעם לא הפסיק. עד שהיא עזבה את הבית שלו לנצח. ונתנה לאנשים אחרים את המקום שלו. זה מעגל סגור שהיא לא מצליחה לצאת ממנו. היא ילדה חכמה בסך הכל, אבל היא לא לומדת, היא פוחדת להיכשל, היא פוחדת להיות כל מה שאבא שלה אמר עלייה. היא פוחדת כל כך. היא רוצה למות. אבל היא לא רוצה לפגועה באמא שלה ובאח שלה. אז היא שמה חיוך, וככה כולם מכירים אותה. הילדה המקובלת השמחה, שיש לה משפחה נהדרת, שהיא מאושרת. ומה שהם לא יודעם שמתחת למייקאפ יש שקיות שחורות בעיניים, וצלקות מהעבר, והיא רק רוצה לצאת מהגיהינום הזה ולא יכולה… והקטע שהכי עצוב …. שהילדה הזאת… היא אני.


תגובות (13)

יואו, בהתחלה חשבתי לעצמי על כמה אנשים כותבים על סיפורים שמדברים על אונס וזה עצוב והכול , אבל לא משתווה למה שהרגשתי אחרי שאמרת שזה קורה לך , אשכרה את חווית את זה . שום מילה שאני יגיד לך לא תרפא אותך וחבל , אני מאוד עצובה בשבילך ! וכואב לי עכשיו עלייך …אני לא רוצה שתרגישי שאני מרחמת אבל אני כן , ואני מבקשת מימך להיות חזקה ! ולא להתייאש החיים מאוד יפים ואת לא אשמה במה שקרה , אני גם לא רוצה ללכלך על אבא שלך כי הוא אבא שלך! אבל אני לא יודעת מה להגיד כדי לעשות את זה יותר יפה. תודה לך ששיתפת אותנו , זה לא קל לספר ..אני מקווה שפרקת קצת מכול הכאב , אל תהיי לי חלשה! תהיי חזקה . זה כול מה שיש לי לומר לך ..המון בהצלחה ..לא מגיע לך לסבול :(

22/07/2015 01:10

    אני מאוד מעריכה את התגובה שלך… באמת. <3

    22/07/2015 01:22

את תותחית ! אני מכירה את הנושא הזה ממקור פרטי .. לא לי זה קרה אבל לחברות קרובות שלי. אחת מהם זה היה ידיד טוב שלה מהשכונה וחברה אחרת זה היה אבא שלה… אני יודעת עד כמה קשה זה היה לכתוב לך את זה אבל אני לא יודעת איך הייתה ההרגשה אבל אני יודעת שאם הצלחת לעשות את זה את חזקה!!
הצלקות תמיד ירדפו אותך אבל את תצליחי לנצח אותם, אני לא מכירה אותך אבל לפי הכתיבה שלך רואים איזה בן אדם את.
בהצלחה בלהפסיק לפחד ולהתחיל לחיות את החיים :)

22/07/2015 01:34

    תודה רבה!!! 3>

    22/07/2015 01:36

    בגלל שאת אנונימית אני לעולם לא ידע מי את ואף אחד באתר לא ידע מי את.. אל תפחדי לדבר , יש לך כאן אנשים שאת יכולה לדבר איתם והם מעולם לא ישפטו אותך. אחרי מספר חברות אובדניות שום דבר לא מפחיד אותי כמו שהוא הפחיד אותי פעם :)

    22/07/2015 01:41

אני פה תמיד כדי להקשיב , לייעץ ולעזור לך ! אם את רוצה לפרוק משהו או לשאול אל תהססי . דברי איתי אני מאוד אשמח! העיקר שתרגישי יותר טוב. [email protected] זה מייל של חברה אבל היא לא משתמשת בו , דברי איתי אם באלך :)

22/07/2015 01:35

אני.. אני קצת פוחדת להגיב. כשאני קראתי את זה התפללתי שזה לא אמיתי. אנשים שלא מבינים תמיד מנסים להתרחק מהאמת, מהמציאות הכי כואבת שיש ובסופו של דבר המציאות והאמת תופסים אותך לא מוכן, כמו עכשיו. וכרגע אני אחד האנשים שקשה להם להבין.
באמת שכואב לי להגיד את זה, אבל אני לא אוכל להבין את הכאב שלך. עם כמה שעברתי בחיים, אוכל לתת לך עצות ממה שאני עברתי ואתחנן שזה יעזור, לפחות לעלות לך חיוך על הפנים – ואחד אמיתי. אני אשמח אם תשלחי לי הודעה בצור קשר, כי יש דברים שאפילו אני לא אסכים להגיד בתגובה באינטרנט שפתוח לכולם.

אחד הדברים שהכי למדתי במשך נצח ארוך וכואב זה שמותר לבכות. אתה כל כך כועס על עצמך שבוכים, אתה מרגיש כאילו זה ניצח אותך ולפעמים אתה אפילו תוך כדי מפיל את עצמך יותר ויותר עם הבכי, פוחד להמשיך אבל פוחד להפסיק תוך כדי. את חייבת ללמוד לשחרר, אפילו לבד. רק להוציא ולבכות.
תצאי החוצה, למרפסת או למשהו בודד עם כרית או משהו למעוך ורק תביטי בירח. הירח הוא אחד הדברים שהכי תמכו בי. את רק תביטי בו והכל כבר יצוף, אני יכולה להבטיח לך. את סומכת עליי?
כשבוכים אתה מבין מה אתה באמת צריך, אתה יכול להרגיש מה חסר לך בשביל להתגבר וזה הצעד הראשון לגבורה.

עצה שנייה זה לזכור שאת חכמה וגם לך יש מושג גדול מהחיים האלה. לפעמים אחרים לא יכולים להבין את המצב שלך (ואת דומה לי, וכמעט כולם לא יבינו בכלל). תלמדי לסמוך על החושים שלך, להבין מתי את צריכה את הרגע הזה להיות לבד. מתי את צריכה מישהו לידך ומי. את חכמה. אני יודעת את זה ואת צריכה לזכור תמיד שהאדם שהכי מבין אותך נמצא מול המראה. תלמדי מדי את צריכה גם עזרה, זו גם חכמה.

קראתי את הפרופיל שלך ויש בו חלק שאני מאוד מאוד מזדהה. אני יכולה להגיד לך שגם אני כל כך פחדתי, ברמה שעדיין אני לפעמים רואה בלילה ומעדיפה פשוט לא לישון. זה כואב החיים האלה, אני יודעת. אל תנסי להבין אחרים ואת הדרך שלהם להתמודד, זה לא יעזור לך בחיים. בדרך כלל זה ידכה.
נאי יודעת שקשה להגיד את זה, אבל לפעמים תנסי לשכוח. אני לא מעודדת שתיית אלכוהול או משהו, אבל באמת להנות. תשאפי לרגעים האלה שהצחוק מתגלגל בלי הפסקה, לחיוך הזה של החברים שאוהבים אותך ולרגע לתת לרגע הזה להישאר טהור, ואת יודעת למה?
אני אחד האנשים הכי לא אופטימיים שאני מכירה בחיים, אבל גם אחד האנשים הכי אופטימיים שאני מכירה. למה? כי אסור לי להיות עיוורת לשום דבר, אחרת זה יגיע יותר רע ויותר כואב. אל תשכחי את זה, בבקשה.

דבר אחרון, שמבחינתי הוא הכי מפחיד שיכול להיות, זה להתרפא. גם מבחינה רפואים וגופנית, שהגוף מקבל מכה נוראית או זעזוע הוא מקבל את הכאב וקשה להחלים, לפעמים שום דבר לא יחזור. יש את הדבר הקטן והמפחיד הזה, שנקרא הסוף. שאתה כבר ברצף כמה ימים מרגיש דיי טוב אבל אתה נאחז בזה, נכון? בכאב הזה שנעשה הבית. אל תפחדי ממנו. תלמדי לקבל גם את החדש .

אני לא יכולה להביע כמה קשה לי כרגע, וכמה אני מעריכה אותך בתור בן אדם שקם על הרגליים. את מדהימה, ותסתכלי במראה גם כשקשה ותביטי בעצמך, בכמה עברת. תחייכי ותקומי, אני סומכת עלייך.
אני פה בכל מצב וכמעט כל הזמן. אל תפחדי לשלוח לי הודעה, אני פה בשבילך ואני יותר מאשמח אם תעשי את זה.
את מדהימה, ותזכרי את זה גם כשחשוך בחוץ וגם בפנים, גם כשעוד קש ועוד קש עומדים לשבור אותך עוד פעם. מותר לבכות, מותר לקום. אני סומכת עלייך.

22/07/2015 01:35

    אני קראתי את התגובה שלי ועלו לי דמעות…. אני הולכת באמת לקחת לתשומת הלב את כל מה שאמרת ואם אני אצטרך משהו אני אשלח לך הודעה.. אני מקווה שזה בסדר..

    22/07/2015 01:40

בס"ד חיים שליי אני מרגישה רע, לא יכולה לתאר לך כמה. בא לי לצרוח. בא לי להרוג מישהו (מישהו רע!!) כתבתי לך תגובה בערך שעה, ארוכה נראלי יותר מהתגובה מעלי, כי הרגשתי רגש חזק וכשאת מנסה להעביר רגשות כאלה למילים פשוט את מרגישה שכל מילה שאמרת לא הספיקה ולא הייתה מדוייקת, וזה נמחק, כל מה שכתבתי, וקשה לי נפשית לכתוב את זה שוב, אני כל כך מצטערת. אז אני רק רוצה להגיד לך שאת מדהימה ואני גאה בך, וברזל הוא כמו אפרוח מת לידך. את שווה המון, את זהב טהור ואת מלאך, ואני איתך מאד מאד מאד, ומאמינה בך בטירוף. תדעי שאת גדולה מהחיים. אם עברת דבר כזה ואת כאן, אף אחד לא יכול עליך, אף אחד!!!! ותרחמי עלי, אל תתני לאף אחד לעשות לך את זה שוב!!! את חזקה יותר מזה. אל תסכימי עם זה שזה הגורל שלך. זה לא מגיע לך. מגיע לך רק טוב ולא הגיהנום הזה. כי את מדהימהה. ויש לי זכות בכלל לדבר איתך עכשיו. אני לא מצליחה לתאר כלום מהרגש שלי, אבל בא לי לתפוס אותך חזק ולהגיד לך שאת טובה ואת בסדר ושאת בובה ויפהפייה ואני אוהבת אותךךך. ולחבק ולנשק אותך בלי להפסיק. בא לי שלא תתני שום חתיכה של כח לאף אחד שמעיז לעשות דבר כזה כי הוא לא שווה יריקה. בא לי שתלכי עם גב זקוף. שתרגישי הכי טוב בעולם כי כל כך מגיע לך!!! ואני מאחלת לך שכמה שהיה רע, יתהפך לטובה, וסליחה על הציוריות, כמו בשמלה של חנה'לה ושמלת השבת, כל הכתמים השחורים שעושים לך רע, יהפכו לאור. וזה מה שיקרה, אני רק מאחלת לך מכל הלב שזה יקרה מהר!!! כי אני לא יכולה לסבול את זה שתתעני עוד שנייה אחת בלבד. אוהבת מאד ומעריכה מאד!! כל הברכות והטוב והמתוק עליך!! (ותגידי אמן, אני ביום הולדת ויש לברכות שלי כח..) אוהבת חיים שליי❤❤❤ לילה טוב:)

22/07/2015 02:13

והייתי כל כך רוצה לכתוב לך שתדברי איתי בפרטי מתי שבא לך, אבל יש לי פחד מטורף שאנשים יכתבו לי ואני לא אענה כי אני לא אראה, וזה יהיה כאב עצום בשבילם, כמו שיש לי כשאני כותבת לאנשים כשאני צריכה אותם, והם לא עונים. יש לי המון מיילים ואני כל כך פוחדת שאני לא אראה את את המייל שלך אם תכתבי לי, בגלל זה אני לא רוצה לכתוב לך שתכתבי לי בפרטי. אבל אם את בכל זאת מרגישה צורך או בא לך לדבר איתי, תכתבי ואני נורא מקווה שאני אראה את זה ואני לא אשבור לך את הלב. אני כל כך פוחדת לשבור לאנשים את הלב. ביי מתוקה:) לילה מהמם!

22/07/2015 02:20

    אני לא יודעת איך להגיב לזה.. זה באמת מדהים ואני באמת מודה לך!! אתה לא מבינה כמה אני הייתי צריכה תגובות כמו שלך, אני פשוט כל כך מעריכה את זה, ואותך כבן אדם! הלוואי ויהיו עוד אנשים כמוך!! אני כל כך מודה לך ולכל אלה שהגיבו.. אני באמת מעריכה את זה שבכלל קראתם את זה.. גם לאלה שלא הגיבו… זה נותן לי תמיכה ענקית ואני שמחה שהגעתי לאתר הזה.
    נסיכה של שבת… את לא צריכה להרגיש רע.. זה הבעיות שלי, אבל זה מאוד מחמיא לי ואני באמת רוצה להגיד לך שאנשים כמוך זה הסיבה שאני עדיין בחיים!! תמשיכי להיות כזאת מדהימה!!

    22/07/2015 12:33

חח אני לא יכולה איתך! ׳ נסיכה של שבת׳ את כ״כ חמודה ! כול הכבוד לך :) ^

22/07/2015 02:33

וואוו את ילדה מדהימה וחזקה אין עלייך אבל רק דבר אחד שתדעיי זה שאנסו אותך וזה שאת לא בתולה לא מוריד מהערך שלך עים את עכשיו תישמרי על עצמך וחא תיתני לכול אחד אץ מה שהוא רוצה אז ישלך כבוד עצמי זה שאנסו אותך זה לא אשמתך זה אשמתו עדיין את אותה ילדה ליפני ואחריי תישמרי על עצמך ואל תיתני לבנים את מה שהם רוצים מעריכה אותך המון

07/03/2017 21:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך