shanigott
אז כן מחר אני הולכת להתגייס, אני לא יודעת לאיפה , והתפקיד שלי הוא לא הכי חשוב שיש .. הוא סביר ומותאם לפרופיל שלי. מקווה לעצמי שיהיה לי שבוע טוב, וגם שיהיה לכם שבוע טוב..

אז זהו זה .מחר זה קורה.

shanigott 15/11/2015 661 צפיות 3 תגובות
אז כן מחר אני הולכת להתגייס, אני לא יודעת לאיפה , והתפקיד שלי הוא לא הכי חשוב שיש .. הוא סביר ומותאם לפרופיל שלי. מקווה לעצמי שיהיה לי שבוע טוב, וגם שיהיה לכם שבוע טוב..

אז כן .. מחר אני מתגייסת . עולה על מדים , ממחר למשך שנתיים אני הולכת להיות חיילת בצבא להגנה לישראל.

התפקיד שלי הוא לא לוחמת , או לא תפקיד הכי קשה בעולם אבל למרות הכל התחושה הזאת שאני מתחילה פרק חדש בחיים , ואני הולכת בעצם לתרום את עצמי למען המדינה לא משנה תפקיד.

דופק הלב שלי עולה , כל מחשבה כל חשש עולה לי לראש, אם לא יאהבו אותי? אם לא ילך לי? אם אני לא יצליח למצוא את עצמי במקום ..

אני בן אדם שהוא יכול להסתגל במקומות , כאילו יקח לי זמן להסתגל והכל אבל אני בן אדם שיכול למצוא את עצמו , למשל ביסודי היה לי חוסר בחברים, היסודי מבחינת חברה לא היה טוב לי בכלל , אבל למשל בתיכון? הצלחתי למצוא את עצמי, הצגתי את עצמי כמישהי שהיא מצחיקה, בדרנית שאוהבת להנות ואנשים התחברו אלי, האם זה ככה יהיה לי בצבא? או שזה יהיה כמו שהיה לי ביסודי?

אז עם הרבה חששות, והרבה התרגשות ולחץ … אומר לכם להתראות חיי אזרחות… ושלום צבא.

שנתיים… זוז !!!


תגובות (3)

בס"ד
שבוע טוב מתוקה! ושיהיה לך הכי טוב ומתוק בעולם, איפה שלא תהיי!! ותשמרי על עצמך!..

15/11/2015 20:45

היי, גם אני :O

15/11/2015 20:46

בהצלחה!! מאחלת לך שאנשים יכירו אותך באמת ויאהבו את מי שאת.

15/11/2015 23:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך